Urząd Miejski ogłasza przetarg
- Adres: 89-600 Chojnice, ul. Stary Rynek 1
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3971800 , fax. 052 3972194
- Data zamieszczenia: 2009-11-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
ul. Stary Rynek 1 1
89-600 Chojnice, woj. pomorskie
tel. 052 3971800, fax. 052 3972194
REGON: 00052345900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastochojnice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PROMOCJA MIASTA CHOJNICE POPRZEZ SPORT - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest promocja Miasta Chojnice poprzez sport podczas krajowych i/lub międzynarodowych rozgrywek, zawodów, turniejów rozgrywanych z udziałem chojnickich zawodników. W ramach wykonywania przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się do: 1. uczestnictwa w krajowych i/lub międzynarodowych rozgrywkach, zawodach i turniejach sportowych, 2. używania nazwy Chojnice w oficjalnej nazwie drużyny, 3. wskazywania Miasta Chojnice we wszystkich materiałach informacyjnych, promocyjnych, reklamowych, plakatach, biletach, karnetach - tam gdzie to możliwe wykonanie i umieszczenie herbu Miasta Chojnice oraz adresu strony internetowej www.miastochojnice.pl, 4. umieszczenia na stronach internetowych Wykonawcy (na cały okres trwania umowy) bannera reklamowego Miasta Chojnice wraz z linkiem na stronę www.miastochojnice.pl - układ graficzny Wykonawca winien przygotować i uzgodnić z Zamawiającym, 5. udostępnienia miejsca na koszulkach drużyny Wykonawcy, o powierzchni min. 400 cm? z przeznaczeniem na motyw reklamowy Miasta Chojnice - projekt nadruku Wykonawca winien przygotować i uzgodnić z Zamawiającym, 6. wykonania i wywieszenia flag w barwach Chojnic na obiektach sportowych użytkowanych przez Wykonawcę oraz w trakcie wszystkich rozgrywek ligowych oraz każdych innych imprez sportowych z udziałem zawodników lub drużyn, 7. przygotowania i wykonania w uzgodnieniu z Zamawiającym projektu reklamy miasta, która zostanie umieszczona na/w autokarze wiozącym zawodników Wykonawcy na spotkania sportowe poza miastem, 8. umieszczenia nazwy Miasta Chojnice wraz z adresem strony internetowej Miasta na stadionie/hali sportowej w formie bannera reklamowego o wymiarach min. 2x3m, prezentowanego podczas wszystkich spotkań sportowych z udziałem drużyn/zawodników Wykonawcy, 9. zamieszczenia w oficjalnym mailingu Wykonawcy widocznego i wyeksponowanego zapisu informującego o finansowym udziale Miasta Chojnice w działalności sportowej Wykonawcy (na cały okres trwania umowy), 10. rozpowszechniania informacji o współpracy z Miastem Chojnice np. w formie zapowiedzi sponsorskich podczas zawodów, turniejów i wszystkich rozgrywek ligowych oraz każdych innych imprezach sportowych, 11. kreowania pozytywnego wizerunku Chojnic w mediach jako miasta stwarzającego warunki do rozwoju i upowszechniania sportu i rekreacji w trakcie wywiadów, konferencji prasowych i telewizyjnych, itp., 12. uczestniczenia na wniosek miasta w organizowanych przez miasto wydarzeniach promocyjnych np. konferencjach prasowych, festynach, imprezach dla mieszkańców miasta, 13. bezpłatnego wykorzystywania w trakcie działań promocyjnych miasta informacji o działalności Wykonawcy, w tym także zgody na posługiwanie się nazwą organizacji, znakami graficznymi klubu, wizerunkiem sportowców oraz drużyn w działaniach promocyjnych prowadzonych przez Miasto, 14. trwałego udokumentowania wszystkich działań promocyjnych podejmowanych przez Wykonawcę za pomocą wydruków, wycinków prasowych, płyt CD, zdjęć, filmów, itp. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793422005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Ze względu na wartość szacunkową zamówienia nie przekraczającą równowartości kwoty 206.000 euro w niniejszym postępowaniu, wniesienie wadium nie jest wymagane.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 pzp, tj.: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: i. wykonawca musi wykazać, że w ostatnich 3 latach wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na działalności promocyjnej poprzez sport, ii. wykonawca musi wykazać, że dysponuje pełną (tzn. zawierającą co najmniej minimalną liczbę zawodników dla danej dyscypliny sportowej, umożliwiającą udział w rozgrywkach) listą zawodników biorących regularny udział w treningach, którzy będą uczestniczyć w rozgrywkach sportowych o randze ogólnopolskiej i/lub międzynarodowych, iii. wykonawca musi wykazać, że w okresie trwania umowy będzie uczestniczył w rozgrywkach ligowych i/lub zawodach, turniejach międzynarodowych; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta winna zawierać: 1. Wypełniony formularz Oferty - zgodny z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 (do wypełnienia) do SIWZ i oświadczeniem z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 p z p. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy wykonawców prowadzących działalność gospodarczą) lub inny dokument - wynikający z przepisów szczególnych (dotyczy wykonawców nie będących przedsiębiorcami), z którego wynikać będzie zakres działalności statutowej oraz sposób reprezentowania wykonawcy; 3. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat usług polegających na działalności promocyjnej poprzez sport, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zostały wykonane należycie - Załącznik Nr 3. 4. Wykaz rozgrywek sportowych o randze ogólnopolskiej i/lub międzynarodowej, w których Wykonawca będzie uczestniczył w okresie trwania umowy - Załącznik Nr 4. 5. Wykaz zawodników klubu, którzy uczestniczyć będą w świadczeniu usługi promocji miasta wraz z listą zawodników regularnie uczestniczących w treningach - Załącznik Nr 5. 6. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentowania we właściwym dokumencie (np. KRS, wpis do ewidencji działalności gospodarczej lub inny wynikający z przepisów szczególnych dotyczących wykonawcy nie będącego przedsiębiorcą).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miastochojnice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Promocja Miasta Gdańska i MOSiR w Gdańsku przez dyscypliny sportowe: tenis stołowy mężczyzn i hokej na lodzie mężczyzn
Dodano: 2016-07-26 - świadczenie usług reklamy zasad selektywnej zbiórki odpadów surowcowych w gminie Gdańsk, której operatorem jest Zakład Utylizacyjny Sp. z o.o. w Gdańsku poprzez dyscyplinę sportową - piłkę ręczną mężczyzn
Dodano: 2016-06-21 - Promocja Miasta Gdańska i MOSiR w Gdańsku przez dyscyplinę sportową: piłkę nożną kobiet
Dodano: 2015-08-31 - Promocja Miasta Gdańska i MOSiR w Gdańsku przez dyscyplinę sportową: piłkę siatkową
Dodano: 2015-08-25 - Wykonanie kampanii promocyjnej funduszy europejskich w województwie pomorskim pod hasłem /Zmieniamy Pomorskie 2015/
Dodano: 2015-08-25 - Promocja Miasta Gdańska i MOSiR w Gdańsku przez następujące dyscypliny sportowe: piłkę nożną kobiet, piłkę ręczną kobiet oraz hokej na lodzie
Dodano: 2015-08-18 - świadczenie usług promocji działalności prowadzonej przez Zakład Utylizacyjny Sp. z o.o., ze szczególnym uwzględnieniem selektywnej zbiórki odpadów w gminie Gdańsk, poprzez dyscyplinę sportu - piłkę ręczną mężczyzn
Dodano: 2015-08-11 - Świadczenie usług promocyjnych Edukacja ekologiczna mieszkańców regionu południowego projektu pn. Racjonalizacja gospodarki odpadami poprzez budowę Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych Stary Las
Dodano: 2015-05-07 - Zakup usługi promocji miasta Słupska poprzez sport w roku 2015
Dodano: 2015-03-26 - Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dzieła pn. Strategia kreacji i promocji marki dla oferty turystycznej Pętli Żuławskiej i Zatoki Gdańskiej w ramach realizacji projektu pn. Przygotowanie dokumentacji projektowej dla przedsięwzięcia strategicznego Rozwój oferty turystyki wodnej w obszarze Pętli Żuławskiej i Zatoki Gdańskiej dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007- 2013 Os Priorytetowa 6 Turystyka i dziedzictwo kulturowe Działanie 6.1 Infrastruktura wzmacniająca potencjał turystyczny.
Dodano: 2015-03-26