Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie ogłasza przetarg
- Adres: 00-460 Warszawa, ul. Agrykoli 1
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 50 60 197, 50 60 174 , fax. 22 50 60 174
- Data zamieszczenia: 2015-08-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie
ul. Agrykoli 1 1
00-460 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 50 60 197, 50 60 174, fax. 22 50 60 174
REGON: 01096372000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lazienki-krolewskie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa Instytucja Kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Promocja i działania z zakresu public relations na rzecz Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług promocyjnych i działań z zakresu public relations na rzecz Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie w oparciu o Strategię Muzeum na lata 2015 -2022 Od marki lokalnej do marki europejskiej, stanowiącą załącznik nr 1 do SIWZ. Szczegółowy zakres usług obejmuje: 1. Działania z zakresu promocji: przygotowanie planu promocji Muzeum w oparciu o strategię i roczny kalendarz wydarzeń; a) współpraca w pozyskiwaniu przestrzeni reklamowej z zakresu ATL,BTL, mediów społecznościowych; b) przygotowanie media planów; c) kwartalny audyt strony internetowej Muzeum zakończony raportem zawierającym ocenę i rekomendacje co do dalszych działań; d) kwartalny audyt Fanpaga Muzeum na portalu społecznościowym Facebook zakończony raportem zawierającym ocenę i rekomendację co do dalszych działań; e) przygotowywanie ofert z zakresu zakupu mediów. 2. Działania z zakresu public relations: a) kreowanie w mediach potrzeb na wiadomości tematyczne związane z Muzeum; b) opracowywanie i dystrybucja (przekazywanie) informacji prasowych do mediów polskich i zagranicznych wraz z odpowiednimi tłumaczeniami (minimum język angielski, francuski, niemiecki, rosyjski i chiński); c) komunikacja i przekaz do mediów informacji o kalendarzu wydarzeń Muzeum, projektach, wydawnictwach (w tym pozyskiwaniem recenzji wydawnictw) oraz działaniach edukacyjnych (m.in. lekcje muzealne oraz warsztaty); d) prowadzenie działań mediowych zgodnie z kalendarzem wizerunkowym Muzeum według przyjętego harmonogramu (załącznik 1 A do SIWZ); e) budowanie i przekazanie Muzeum bazy danych dziennikarzy (minimum 1000 rekordów) oraz jej comiesięczna aktualizacja; f) inicjowanie i koordynacja wywiadów z przedstawicielami Muzeum; g) organizacja konkursów w radio oraz opracowanie koncepcji konkursów na portalu społecznościowym Facebook (minimum 20 konkursów w trakcie trwania umowy); h) organizacja konferencji, briefingów prasowych oraz przygotowywanie notatek prasowych, oświadczeń dla mediów oraz udział w wydarzeniach dla mediów; i) czynne pozyskiwanie patronów mediowych oraz partnerów do kluczowych programów i wydarzeń organizowanych przez Muzeum; j) przygotowanie i realizacja kampanii informacyjnych na rzecz Muzeum, skierowanych głównie do polskich i zagranicznych informacji turystycznych, hoteli, portali turystycznych, kulturalnych, edukacyjnych i innych związanych z działalnością Muzeum (przekazywanie do minimum 40 podmiotów); k) tworzenie i rozsyłanie comiesięcznego kalendarium wydarzeń Muzeum w języku polskim i angielskim do wyżej wymienionych podmiotów; l) zarządzanie sytuacjami kryzysowymi. 3. Inne działania: a) pozyskiwanie Mecenasów i Sponsorów dla Muzeum; b) wspieranie organizacyjno - promocyjne projektów marketingowych realizowanych przez Muzeum lub mecenasów Muzeum. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793422005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych). 2. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj. w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym (bezwarunkowych, nieodwołalnych, płatnych na pierwsze żądanie), 3) gwarancjach bankowych (bezwarunkowych, nieodwołalnych, płatnych na pierwsze żądanie), 4) gwarancjach ubezpieczeniowych (bezwarunkowych, nieodwołalnych, płatnych na pierwsze żądanie), 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U.z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwotą wadium rachunku Zamawiającego. 5. Wadium w pieniądzu należy wnieść na rachunek Zamawiającego: BGK 04 1130 1017 0020 1460 7620 0005. 6. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniądze oryginał należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, ul. Agrykoli 1, 00-460 Warszawa, budynek Podchorążówki, Parter, pokój 045 - Recepcja - do dnia składania ofert, natomiast kopię należy zamieścić w ofercie. 7. W przypadku wnoszenia wadium w gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych, jak też w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w ust. 3 za wyjątkiem pieniądza, beneficjentem takich dokumentów musi być Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie ul. Agrykoli 1, 00-460 Warszawa. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy. 8. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. 9. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ, spowoduje wykluczenie Wykonawcy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą, zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Koncepcja promocji i działań z zakresu public relations
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lazienki-krolewskie.pl/pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Promocja działań Zamawiającego poprzez zakup pakietów uczestnictwa w wydarzeniach na terytorium RP
Dodano: 2016-07-27 - Promocja gminy Grodzisk Mazowiecki przez klub sportowy tenisa w Rozgrywkach Europejskich Pucharów w Tenisie Stołowym Mężczyzn ZP.271.53.2016
Dodano: 2016-06-30 - Działania mające na celu promocję Funduszu Pożyczkowego Wspierania Innowacji
Dodano: 2016-06-22 - Przeprowadzenie kampanii informacyjnej
Dodano: 2016-05-30 - Usługi reklamowe - pięć form reklamowych
Dodano: 2016-03-10 - Zakup czasu reklamowego
Dodano: 2016-02-26 - Przygotowanie i realizacja programu promocji na targach Cosmoprof 2016 organizowanych w Bolonii (Włochy) w terminie 18-21 marca 2016 r. w związku z objęciem przez Polskę na tych targach statusu kraju partnerskiego
Dodano: 2016-02-08 - Promocja gminy Grodzisk Mazowiecki przez klub sportowy tenisa stołowego podczas turniejów tenisa stołowego w 2016 roku.ZP.271.9.2016
Dodano: 2016-02-03 - Promocja gminy Grodzisk Mazowiecki przez klub sportowy tenisa stołowego podczas turniejów tenisa stołowego od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2016 roku
Dodano: 2016-01-07 - Usługa opracowania Systemu Identyfikacji Wizualnej projektu Centrum Technologii Informacyjnych Nauk Humanistyczno-Społecznych wraz z dostawą materiałów promocyjnych
Dodano: 2015-11-12