Przetargi.pl
Promocja działań m.st. Warszawy w Internecie, na urządzeniach mobilnych i w social mediach

Miasto Stołeczne Warszawa ogłasza przetarg

  • Adres: 00-950 Warszawa, Pl. Bankowy
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48 22 4431400 , fax. +48 22 4431402
  • Data zamieszczenia: 2020-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa
    Pl. Bankowy 3/5
    00-950 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48 22 4431400, fax. +48 22 4431402
    REGON: 01525964000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Promocja działań m.st. Warszawy w Internecie, na urządzeniach mobilnych i w social mediach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest promocja działań m.st. Warszawy w Internecie, na urządzeniach mobilnych i w social mediach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79342200-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Ofertę składa się w postaci elektronicznej w systemie pod adresem wskazanym w pkt. 5.2. SIWZ, w terminie wskazanym w pkt. 26 SIWZ. Złożenie oferty odbywa się poprzez: 1.1.1. wypełnienie zdefiniowanego przez Zamawiającego w systemie Formularza oferty – zakres danych wypełnianych przez Wykonawcę w systemie został określony w pkt. 21 i 24 SIWZ; 1.1.2. załączenie do oferty w systemie następujących oświadczeń i dokumentów w postaci plików: a) oryginału, w postaci dokumentu elektronicznego, oświadczenia Wykonawcy stanowiącego potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania (sporządzonego wg wzoru określonego w Załączniku nr 1 do SIWZ), podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji, określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej b) oryginału, w postaci dokumentu elektronicznego, oświadczenia Wykonawcy stanowiącego potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (sporządzonego wg wzoru określonego w Załączniku nr 2 do SIWZ), podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji, określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej c) oświadczenia Wykonawcy o podwykonawcach, ze wskazaniem części zamówienia których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom z podaniem firm podwykonawców, lub informacja o samodzielnym wykonaniu zamówienia (sporządzonego wg wzoru określonego w Załączniku nr 3 do SIWZ), d) W przypadku, gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy, dokumentu (np. pełnomocnictwa) potwierdzającego, że oferta została złożona przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. e) W przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa – dokumentu zawierającego dowody, o których mowa w pkt. 17 SIWZ. f) Wykonawcy składający ofertę na część 1 zobowiązani są załączyć ponadto: • Projekt graficzny kampanii społecznej prowadzonej w Internecie oraz na urządzeniach mobilnych • Wykaz osób wskazanych do udziału w realizacji zamówienia, sporządzonego wg wzoru określonego w Załączniku nr 5 do SIWZ g) Wykonawcy składający ofertę na część 2 zobowiązani są załączyć ponadto: • Koncepcję strategiczną prowadzenia płatnych działań informacyjnych w mediach społecznościowych • Wykaz osób wskazanych do udziału w realizacji zamówienia, sporządzonego wg wzoru określonego w Załączniku nr 5 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach