Przetargi.pl
Projekty wykonawcze na wykonanie następujących zadań: Zadanie nr 1- droga krajowa nr 10- Przebudowa skrzyżowania Zielonczyn-Kruszyn. Zadanie nr 2- droga krajowa nr 10- Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w m. Sadki.

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-950 Bydgoszcz, ul. Fordońska 6
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3234500,3234580 , fax. 052 3234504,3234574
  • Data zamieszczenia: 2009-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy
    ul. Fordońska 6 6
    85-950 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3234500,3234580, fax. 052 3234504,3234574
    REGON: 01751157500036
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bydgoszcz.gddkia.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Projekty wykonawcze na wykonanie następujących zadań: Zadanie nr 1- droga krajowa nr 10- Przebudowa skrzyżowania Zielonczyn-Kruszyn. Zadanie nr 2- droga krajowa nr 10- Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w m. Sadki.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Projekty wykonawcze na wykonanie następujących zadań: Zadanie nr 1- droga krajowa nr 10- Przebudowa skrzyżowania Zielonczyn-Kruszyn. Zadanie nr 2- droga krajowa nr 10- Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w m. Sadki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniający niżej określone warunki udziału w postępowaniu: Warunki udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1)-3) ustawy Pzp. 1.1. Potencjał kadrowy: Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wykonawca przedstawi w ofercie osoby, na każdą funkcję wymienioną poniżej, które spełniają następujące wymagania: 1) Branża drogowa: a) Projektant: 1 os. posiadająca wykształcenie wyższe oraz uprawnienia do projektowania dróg bez ograniczeń, o stażu pracy minimum 3 lata od uzyskania uprawnień, która wykonała min. 2 dokumentacje projektowe dla skrzyżowań w ciągu drogi krajowej klasy min. G oraz wykonał min. 2 dokumentacje projektowe sygnalizacji świetlnej na przejściu dla pieszych. b) Sprawdzający: 1 os. posiadająca wykształcenie wyższe oraz uprawnienia do projektowania dróg bez ograniczeń, o stażu pracy minimum 3 lata od uzyskania uprawnień, która wykonała lub sprawdziła min. 2 dokumentacje projektowe dla skrzyżowań w ciągu drogi krajowej klasy min. G oraz wykonała lub sprawdziła min. 2 dokumentacje projektowe sygnalizacji świetlnej na przejściu dla pieszych. 1.2. Doświadczenie; Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał co najmniej 2 dokumentacje składające się z Projektu Wykonawczego dla rozbudowy, budowy i przebudowy skrzyżowania w ciągu drogi krajowej minimum klasy G. 1.3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, będzie dokonana na podstawie art. 24 ustawy Pzp. na zasadzie spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków określonych w art. 24 ust. 1 pkt 1)-9), ustawy Pzp, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty : 1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Na potwierdzenie spełniania warunków opisanych w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1)-3) ustawy Pzp Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 2.1. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (Potencjał kadrowy). Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób (życiorysy zawodowe). Do informacji dla projektantów oraz sprawdzających winny być dołączone kopie uprawnień wraz z aktualnym dokumentem potwierdzającym przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa oraz życiorysy zawodowe. W przypadku gdy Wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 2.2. Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji dokumentacje projektowe zostały wykonane należycie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bydgoszcz.gddkia.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach