Przetargi.pl
Projekty dróg gminnych ul. Ługi na odcinku od ul. Batorego do działki 42 w obr. 134 w Otwocku w ramach zadania budżetowego pn. Projekty dróg gminnych między innymi (Korczaka, Zygmunta, Pazińskiego, Laskowej).

Gmina Otwock ogłasza przetarg

  • Adres: 05-400 Otwock, ul. Armii Krajowej 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7792001 , fax. 022 7794225
  • Data zamieszczenia: 2010-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Otwock
    ul. Armii Krajowej 5 5
    05-400 Otwock, woj. mazowieckie
    tel. 022 7792001, fax. 022 7794225
    REGON: 01326877000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.otwock.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Projekty dróg gminnych ul. Ługi na odcinku od ul. Batorego do działki 42 w obr. 134 w Otwocku w ramach zadania budżetowego pn. Projekty dróg gminnych między innymi (Korczaka, Zygmunta, Pazińskiego, Laskowej).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektów dróg gminnych ul. Ługi na odcinku od ul. Batorego do działki 42 w obr. 134 w Otwocku w ramach zadania budżetowego pn. Projekty dróg gminnych między innymi (Korczaka, Zygmunta, Pazińskiego, Laskowej). 2 Zamówienie dotyczy wykonania projektu utwardzonej drogi ul. Ługi na odcinku od ul. Batorego do działki 42 w obr. 134 w Otwocku na długości ok. 151 m. Zamówienie będzie obejmowało wykonanie koncepcji realizacji drogi , przygotowanie materiałów niezbędnych do złożenia wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz projektów budowlanych dla celów decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej wydanej na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. Nr 80, poz. 721 z późn. zmianami), a także projektów wykonawczych wraz z pozostałą dokumentacją niezbędną do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych. 3 Zakres wymaganej dokumentacji projektowej - Wykonawca jest zobowiązany sporządzić dokumentację wg następujących zasad: 3.1 Dokumentacja ma być sporządzona w formie tradycyjnej (papierowej) oraz w formie elektronicznej na nośnikach CD. 3.2 Projekt budowlany musi być sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu (Dz. U. z dnia 10 lipca 2003r. Nr 120 poz.1133 z późn. zm.). 3.3 Liczba egzemplarzy poszczególnych opracowań w formie tradycyjnej (papierowej): a) Koncepcja realizacji drogi (do uzgodnienia z Zamawiającym) - 2 egz., b) Karta informacyjna przedsięwzięcia sporządzona zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt. 5 ustawy z dnia 3 października 2008 o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko w trzech egzemplarzach wraz z zapisem na elektronicznych nośnikach danych, c) Mapę w skali co najmniej 1:5000 przedstawiająca proponowany przebieg drogi, z zaznaczeniem terenu niezbędnego dla obiektów budowlanych, oraz istniejące uzbrojenie terenu, d) Analizę powiązania drogi z innymi drogami publicznymi, e) Mapy zawierające projekty podziału nieruchomości, sporządzone zgodnie z odrębnymi przepisami, f) Określenie zmian w dotychczasowej infrastrukturze zagospodarowania terenu, g) Cztery egzemplarze projektu budowlanego wraz z zaświadczeniem o którym mowa w art. 12 ust 7 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r Nr 156, poz. 1118, z późn. zm.), aktualnym na dzień opracowania projektu, h) Wypis z ewidencji gruntów w zakresie jw.- 1 egz. oryginalny, i) W projekcie budowlanym należy wykonać projekt zagospodarowania terenu na oryginalnej i aktualnej mapie do celów projektowych w 2 egz. + 4 egz. na kopii mapy, j) Uzgodnienia ZUDP + załącznik graficzny - 2 kpl. w tym jeden oryginalny egzemplarz uzgodnień ZUDP musi być wpięty do projektu budowlanego (egzemplarz dla inwestora), k) Projekt wykonawczy - 4 egz., l) Informacje dotyczące planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia- 5 egz., ł) Kosztorysy inwestorskie i przedmiary robót (z obliczeniami) - 2 egz., m) Kosztorysy mają być sporządzone zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych z 29 stycznia 2004r. oraz dwoma Rozporządzeniami Ministra Infrastruktury: z 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego oraz z 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego. Kosztorysy należy sporządzić z uwzględnieniem kodów ze Wspólnego Słownika Zamówień(CPV). n) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - 2 egz., ń) Projekt organizacji ruchu ze wszelkimi wymaganiami uzgodnieniami na czas budowy drogi- 2 egz. 4 Dokumentacja w formie elektronicznej ma być sporządzona nośnikach CD w 2 egz., zakres dokumentacji ma być identyczny ze sporządzonym w formie tradycyjnej, tzn. musi zawierać: a) Koncepcję realizacji drogi, b) Kartę informacyjna przedsięwzięcia sporządzona zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt. 5 ustawy z dnia 3 października 2008 o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, c) Scan mapy ewidencyjnej poświadczony przez właściwy organ obejmującej przewidywany teren, na którym realizowane będzie przedsięwzięcie oraz obszar, na który będzie oddziaływać przedsięwzięcie, d) Scan wypisu z ewidencji gruntów w zakresie jw., e) Projekt budowlany (opis + rysunki), f) Projekt wykonawczy (opis i rysunki), g) Informację dotyczące planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, h) Specyfikację Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, i) Uzgodnienia ZUDP + załącznik graficzny, j) Projekt organizacji ruchu ze wszelkimi wymaganymi uzgodnieniami na czas budowy poszczególnych sieci, k) Kosztorys inwestorski i przedmiar robót w formie EXCEL, l) Dokumentacja wykonana w formie elektronicznej ( rysunki, opisy, uzgodnienia) musi być zapisana w plikach uniemożliwiających dokonywanie w nich zmian: w formacie PDF. Pliki nie mogą być zabezpieczone w sposób uniemożliwiający ich łączenie lub dzielenie. 5 Wykonawca będzie zobowiązany do uzyskania mapy do celów projektowych z naniesionym aktualnym stanem prawnym z ewidencji gruntów. 6 Wykonawca ma obowiązek umieścić w projekcie rozwiązania ewentualnych kolizji Istniejących urządzeń i sieci podziemnych, nadziemnych i drzew, zgodnie z zaleceniami ZUDP. 7 Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami w szczególności z przepisami wykonawczymi do ustawy Prawo budowlane (forma i zakres projektu budowlanego, warunki techniczne); ustawą o udostępnieniu informacji o środowisku oraz Prawo zamówień publicznych (przedmiar robót, kosztorys inwestorski, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót). 8 Wykonawca przyjmuje odpowiedzialność prawną i finansową za szkody Zamawiającego, powstałe w wyniku nieprawidłowego lub nierzetelnego wykonania przedmiotu umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713220001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 56 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 400,00 zł (słownie: czterysta złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.otwock.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach