Przetargi.pl
Projekty budowlano-wykonawcze i ekspertyzy techniczne obiektów przejść podziemnych A i B w Jastrzębiu Zdroju

Miejski Zarząd Nieruchomości ogłasza przetarg

  • Adres: 44-330 Jastrzębie-Zdrój, ul. 1-go Maja 55
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4787001 , fax. 032 4762952
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Nieruchomości
    ul. 1-go Maja 55 55
    44-330 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie
    tel. 032 4787001, fax. 032 4762952
    REGON: 27120497190927
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzn.sjz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Projekty budowlano-wykonawcze i ekspertyzy techniczne obiektów przejść podziemnych A i B w Jastrzębiu Zdroju
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W zakres zadania wchodzi: Pasaż A: Zadanie 1: Opracowanie ekspertyzy technicznej dla obiektu przejść podziemnych. Zadanie 2: Opracowanie dokumentacji budowlano-wykonawczej wentylacji mechanicznej z zastosowaniem rozwiązań techniczno-budowlanych zabezpieczających obiekt przed zadymianiem, w tym: - koncepcja, - projekt budowlano-wykonawczy, - kosztorys inwestorski, - specyfikacja techniczna, - przedmiar, - pozwolenie na budowę. Zadanie 3: Opracowanie dokumentacji budowlano-wykonawczej w zakresie wymiany instalacji elektrycznej oraz wykonania oświetlenia ewakuacyjnego, w tym: - koncepcja, - projekt budowlano-wykonawczy, - kosztorys inwestorski, - specyfikacja techniczna, - przedmiar, - pozwolenie na budowę. Pasaż B Zadanie 1: Opracowanie ekspertyzy technicznej dla obiektu przejść podziemnych. Zadanie 2: Opracowanie dokumentacji budowlano-wykonawczej wentylacji mechanicznej z zastosowaniem rozwiązań techniczno-budowlanych zabezpieczających obiekt przed zadymianiem, w tym: - koncepcja, - projekt budowlano-wykonawczy, - kosztorys inwestorski, - specyfikacja techniczna, - przedmiar, - pozwolenie na budowę. Zadanie 3: Opracowanie dokumentacji budowlano-wykonawczej w zakresie wymiany instalacji elektrycznej oraz wykonania oświetlenia ewakuacyjnego, w tym: - koncepcja, - projekt budowlano-wykonawczy, - kosztorys inwestorski, - specyfikacja techniczna, - przedmiar, - pozwolenie na budowę. Uwaga: Kompletna dokumentacja projektowo-wykonawcza winna być opracowana oddzielnie dla każdego z obiektów. Szczegółowy opis zadań zawarty jest w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, która jest integralną częścią SIWZ. Dane dotyczące obiektów: 1) Nieruchomości gruntowe położone w Jastrzębiu Zdroju, na których zlokalizowane są przejścia podziemne: pasaż podziemny A pod skrzyżowaniem Al. J. Piłsudskiego i ul. A. Bożka o powierzchni użytkowej ok. 940,44 m2, kubaturze ok. 5.500,00 m3 oraz plac dostawczy o powierzchni 100,00 m2, oznaczony w ewidencji gruntów jako działki 417,421,427/2, obręb Jastrzębie Miasto, k.m. 8, zapisany w księdze wieczystej KW GL 1J/00008905/0 prowadzonej przez Wydział Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Jastrzębiu Zdroju, pasaż podziemny B pod skrzyżowaniem Al. J. Piłsudskiego z ul. Mazowiecką o powierzchni użytkowej ok. 232,90 m2, kubaturze ok. 1.600,00 m3 oraz plac dostawczy o powierzchni 40,00 m2, oznaczony w ewidencji gruntów jako działki 417,423, 424, 471, obręb Jastrzębie Miasto, k.m. 8, zapisany w księdze wieczystej KW GL 1J/00008905/0 prowadzonej przez Wydział Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Jastrzębiu Zdroju. 2) Nieruchomości gruntowe pełnią funkcję ciągów komunikacyjnych (przejścia podziemne) i pasaży handlowych. W przejściach oraz na schodach wybudowane zostały boksy handlowe: w przejściu A - 44 szt o powierzchni użytkowej ok. 940,44 m2 , w przejściu B - 13 szt o powierzchni użytkowej ok. 232,90 m. Boksy przylegają do ścian przejść podziemnych. Przejście A składa się z czterech segmentów (A, B, C, D) i centrum, w przejściu B część pawilonów handlowych zlokalizowana jest na zewnątrz, pozostałe znajdują się w części podziemnej. Stropy boksów handlowych w przejściu A i B są stropami przejść. W przejściach znajdują się także szalety miejskie. 3) Boksy handlowe przejścia A posiadają instalację elektryczną, boksy z artykułami spożywczymi posiadają dodatkowo instalacje wodociągowe. Szalet miejski w części A posiada instalację kanalizacyjną i wentylacyjną. 4) Boksy handlowe przejścia B wyposażone są w instalację elektryczną i centralnego ogrzewania. Ubikacja publiczna w części B posiada dodatkowo instalację kanalizacyjną i wentylacyjną. 5) Obiekty nie posiadają wentylacji grawitacyjnej, mechanicznej oraz klimatyzacji. Z każdego boksu handlowego wyprowadzone są kratki wentylacyjne na korytarz ciągu pieszego. WARUNKI, KTÓRE SPEŁNIA WYKONAWCA Projektant we własnym zakresie wykonuje lub pozyskuje: aktualną mapę zasadniczą do celów projektowych, uzgodnienia branżowe, uzgodnienie projektów, wszelkie inne pomiary, badania, opracowania, ekspertyzy, uzgodnienia, zatwierdzenia niezbędne do prawidłowej realizacji zadania, decyzję o pozwoleniu na budowę itp. WYMAGANIA DOTYCZĄCE DOKUMENTACJI -winna zawierać wszelkie wymagane uzgodnienia (w szczególności rzeczoznawcy ds. przeciwpożarowych). - powinna być wykonana zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, normami, aktami prawnymi, sztuką budowlaną, wiedzą techniczną. - należy ją opracować w sposób pozwalający na realizację zadania bez konieczności wykonywania dodatkowych badań, uzgodnień i opracowań. Przy jej opracowywaniu należy uwzględnić nowelizację przepisów prawnych, jakie mogą powstać w trakcie realizacji zadania. - należy ją przekazać zamawiającemu w wersji papierowej w 5 egz., w wersji elektronicznej- na płycie CD - 1 szt (w formacie typu dwg i formacie pdf). - ekspertyzy techniczne, kosztorysy, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne należy przekazać w wersji papierowej w 2 egz. oraz na płycie CD w 1 egz. - wersja cyfrowa powinna zawierać te same elementy, co dokumentacja w formie tradycyjnej z wyjątkiem wypisu z rejestru gruntów lub innych dokumentów zawierających dane osobowe. - na odstępstwo od któregokolwiek z warunków projektant winien uzyskać pisemną zgodę inwestora. -projekty budowlane i wykonawcze należy opracować w oparciu o przekazaną przez Zamawiającego Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót wraz z załącznikami. Dopuszcza się możliwość wprowadzenia zmian lub zastosowanie innych rozwiązań od przyjętych w STWiOR. Wszelkie przyjęte rozwiązania techniczne należy uzgodnić z zamawiającym. - ekspertyzy oraz projekty budowlano-wykonawcze należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami technicznymi i prawnymi, z planem zagospodarowania przestrzennego miasta i w nawiązaniu do stanu istniejącego. Dokumentację należy sporządzić w ten sposób, aby: 1)Wykonawca mógł uzyskać decyzję o pozwoleniu na budowę w ustawowym terminie, 2)Zamawiający mógł zrealizować całość zadania bez konieczności wykonywania dodatkowych projektów, pomiarów, map, kosztorysów, badań, ekspertyz, ocen, raportów itp. Jakiekolwiek odstępstwo od w/w warunków wymaga pisemnej zgody zamawiającego. Wymagany termin: ekspertyzy techniczne: 12 tygodni od podpisania umowy, kompletna dokumentacja projektowa: 18 tygodni od podpisania umowy, złożenie kompletnej dokumentacji w Wydziale Architektury w celu uzyskania pozwolenia na budowę: 20 tygodni od podpisania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742220001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 140 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków, o których mowa: a) w pkt 7.1.2 siwz: - wykonawca wykaże się realizacją z należytą starannością, z okresu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 2 projektów podobnych do przedmiotu zamówienia, na które uzyskano pozwolenie na budowę lub zezwolenie na realizację inwestycji, a wartość wykonania zadania (tj. wartość robót budowlanych) - każdego z projektów przekroczyła 200.000,00 zł brutto. b) w pkt 8.1.3. siwz: - wykonawca dysponuje lub będzie dysponować przy wykonywaniu zamówienia osobami posiadającymi właściwe uprawnienia tj. tytuł rzeczoznawcy budowlanego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych, uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Spełnienie wymogów podanych w punktach 7.1 - 7.2 siwz należy potwierdzić poprzez złożenie stosownego oświadczenia według załącznika nr 2 do siwz, oraz przedłożenie dokumentów, o których mowa w pkt 8 siwz. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania / odrzuceniem jego oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty składające się na ofertę (spięte w kolejności jak podano niżej): 1. wypełniony formularz oferty wraz z oświadczeniem o zapoznaniu się z treścią specyfikacji i projektem umowy, o związaniu z ofertą oraz aktualności dostarczonych zaświadczeń zgodny w treści z wzorem stanowiącym - załącznik nr 1 do siwz, 2. szczegółowa wycena dokumentacji w rozbiciu na obiekty i poszczególne elementy dokumentacji, 3. oświadczenie wg załącznika nr 2 do siwz, 4. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie wg załącznika nr 3 do siwz w zakresie art.24 ust.1 pkt 2, 5. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (licząc do dnia składania oferty włącznie), 6. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (licząc do dnia składania oferty włącznie), 7. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami- wg załącznika nr 4 do siwz, 8. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - wg załącznika nr 5 do siwz, 9. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia lub inny dokument z którego wynikać będzie, że wykonawca takimi osobami będzie dysponował, jeżeli przy realizacji zadania polegać będzie na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innego podmiotu, 10. wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - wg załącznika nr 6 do siwz, 11. dokumenty potwierdzające, że usługi wykazane w załączniku nr 6 do siwz zostały wykonane należycie (np. referencje). Uwaga! Przeliczenie wartości zadań podanych w euro odbywać się będzie wg kursu wprowadzonego właściwym Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych obowiązującego w dniu opublikowania ogłoszenia o niniejszym zamówieniu. 12. pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Firmy (jeżeli wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika lub jeżeli istnieje ustawowy obowiązek ustanowienia pełnomocnika - jak w punkcie 9 i 10 siwz). Uwaga: pełnomocnictwo powinno być przedstawione w oryginale lub kserokopii poświadczonej notarialnie. Uwaga: w/w dokumenty winny potwierdzać spełnianie poszczególnych warunków na dzień składania ofert. Dokumenty przedstawione w formie kserokopii winny być poświadczone i opatrzone klauzulą za zgodność z oryginałem przez osoby do tego uprawnione. Dokument wielostronicowy przedłożony w formie kserokopii winien być potwierdzony za zgodność z oryginałem na każdej stronie. Powyższa forma dotyczy również dokumentów uzupełnianych w myśl art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Kwestie dotyczące rodzajów dokumentów składanych przez wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej reguluje § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. z 2009 r. nr 226 poz.1817). Złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) traktowane będzie jak jego brak.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzn.sjz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach