Przetargi.pl
Projektu pn.: „Budowa oświetlenia publicznego z wykorzystaniem urządzeń energooszczędnych i ekologicznych na terenie gminy Sławno w miejscowościach Kunice, Prymusowa Wola, Kamień i Ostrożna”.

Gmina Sławno ogłasza przetarg

  • Adres: 26-332 Sławno, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 755-18-50 , fax. 44 755-18-51
  • Data zamieszczenia: 2019-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sławno
    ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 31
    26-332 Sławno, woj. łódzkie
    tel. 44 755-18-50, fax. 44 755-18-51
    REGON: 59064817800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugslawno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Projektu pn.: „Budowa oświetlenia publicznego z wykorzystaniem urządzeń energooszczędnych i ekologicznych na terenie gminy Sławno w miejscowościach Kunice, Prymusowa Wola, Kamień i Ostrożna”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja Projektu pn.: „Budowa oświetlenia publicznego z wykorzystaniem urządzeń energooszczędnych i ekologicznych na terenie gminy Sławno w miejscowościach Kunice, Prymusowa Wola, Kamień i Ostrożna”. 1.1.Budowa oświetlenia publicznego z wykorzystaniem urządzeń energooszczędnych i ekologicznych na terenie gminy Sławno w miejscowościach Kunice, Prymusowa Wola i Kamień” w formule „zaprojektuj i wybuduj” zgodnie z programem funkcjonalno – użytkowym (PFU). 1.2.Budowa oświetlenia publicznego z wykorzystaniem urządzeń energooszczędnych i ekologicznych na terenie gminy Sławno w miejscowości Ostrożna wg opracowanej dokumentacji projektowej. 2. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dla zadania o którym mowa w pkt. 1.1 powyżej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem zgody na wejście w teren, uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę / zgłoszenia oświetlenia drogowego w miejscowościach Prymusowa Wola, Kunice i Kamień oraz montaż dwóch znaków aktywnych zasilanych z modułu fotowoltaicznego w miejscach przejść dla pieszych w miejscowości Prymusowa Wola. 3. Operatorem dystrybucyjnym obsługującym teren objęty opracowaniem energię elektryczną jest PGE Dystrybucja S.A. 4. Projektowane odcinki linii napowietrznych oraz kablowych przed przystąpieniem do prac należy uzgodnić z operatorem dystrybucyjnym. 5. Roboty objęte zamówieniem w zakresie projektowania i wykonawstwa a) opracowanie i przedłożenie do akceptacji Zamawiającemu koncepcji rozbudowy oświetlenia; b) wykonanie wszelkich niezbędnych prac projektowych wraz z uzyskaniem wszystkich wymaganych zgód, prawomocnych decyzji i pozwoleń administracyjno–prawnych niezbędnych do rozpoczęcia i prowadzenia inwestycji oraz późniejszej eksploatacji obiektu; c) wykonanie kosztorysu powykonawczego; d) realizacji robót budowlanych zgodnie z opracowaną i zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentacją projektową; e) przeprowadzenie odbiorów, wykonanie dokumentacji powykonawczej i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. 6. Dokumentacja projektowa obejmuje w szczególności: 1) projekty budowlane sporządzone w sposób zgodny z wymogami ustawy prawo budowlane oraz przepisami branżowymi, Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej; 2) projekty wykonawcze; 3) projekty organizacji robót; 4) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych; 5) kosztorysy inwestorskie; 6) przedmiary robót budowlanych; 7) zatwierdzone projekty organizacji ruchu na czas prowadzenia robót; 8) wszelkie inne projekty i opracowania wymagane przepisami prawa, w szczególności plan jakości oraz informację BIOZ. 7. Niezbędne do wykonania zamówienia jest: 1) uzyskanie niezbędnych decyzji, opinii i pozwoleń właściwych organów, zarządców dróg niezbędnych do wykonania i odbioru poszczególnych elementów, instalacji oraz całego zadania; 2) sporządzenie projektów budowlanych, wykonawczych i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129)) w poszczególnych branżach; 3) pełnienie nadzoru autorskiego. 8. Wykonawca zobowiązany jest w ramach w/w robót do: 1) Zabezpieczenia składowanych tymczasowo na placu budowy materiałów i urządzeń do czasu ich wbudowania przed zniszczeniem lub utratą jakości, właściwości lub parametrów. 2) Zorganizowania zaplecza budowy, podłączenia mediów we własnym zakresie i na swój koszt oraz pokrycia kosztów ich eksploatacji przez cały okres trwania budowy. 3) Zabezpieczenia terenu robót na czas ich wykonywania przed osobami postronnymi, a w szczególności do przeciwdziałania wypadkom z udziałem osób trzecich. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w wyniku prowadzonych prac, od dnia przekazania placu budowy do dnia odbioru robót. 4) Natychmiastowego usunięcia w sposób docelowy wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót. 5) Przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej po sprawdzeniu jej kompletności przez Inspektora Nadzoru, najpóźniej w terminie do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia i przekazania kompleksowej geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przyjętej do zasobów przez Powiatowy Ośrodek Geodezji (w 3 egzemplarzach) najpóźniej do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 6) Wykonawca przygotuje oraz złoży w formie spiętej wszelkie dokumenty za wykonany przedmiot zamówienia, a zwłaszcza: a) dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji wszystkich zamontowanych urządzeń, b) protokoły z badania materiałów i urządzeń, c) dokumenty potwierdzające jakość materiałów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia, d) inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji, zwłaszcza rysunki z naniesionymi zmianami w trakcie realizacji zadania., e) inwentaryzację geodezyjną powykonawczą f) kosztorysy powykonawcze g) decyzję – pozwolenie na użytkowanie( jeżeli dotyczy ). 7) Wykonawca przed rozpoczęciem robót zobowiązany jest do zawiadomienia gestorów sieci o rozpoczynający się robotach. 8) Wykonawca zobowiązuje się do załatwienia wszelkich niezbędnych uzgodnień z operatorem sieci PGE co do realizacji i odbioru całości prac związanych z przedmiotem umowy 9) Wykonawca na własny koszt zapewni wykonanie wszystkich niezbędnych badań specjalistycznych, sprawdzeń, opinii ekspertyz, opracowań, pomiarów, atestów i innych niezbędnych do realizacji i odbioru przedmiotu umowy ze strony PGE. Wykonawca będzie miał na uwadze w tej kwestii normy oraz przepisy obowiązujące w Polsce. 10) Wykonawca poniesie opłaty z tytułu zajęcia pasa drogowego w celu prowadzenia robót, wraz z opracowaniem i zatwierdzeniem projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót w przypadku wymagania przez zarządcę drogi. 11) Do wykonawcy należy opracowanie i zatwierdzenie informacji o sposobie zabezpieczenia robót prowadzonych w pasie drogowym zgodnie z wymaganiami zarządcy drogi i obowiązującymi przepisami. 12) Wykonawca na własny koszt jest zobowiązany do wykonania pełnej dokumentacji powykonawczej. 13) Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zapewni obsługę geodezyjną w tym geodezyjne wytyczenie oraz geodezyjną inwentaryzację powykonawczą. 14) Wykonawca we własnym zakresie dokona sprawdzenia oraz uruchomienia instalacji, wykona i dostarczy protokoły z pomiarów elektrycznych oraz wszelkie inne niezbędne do prawidłowego odbioru przedmiotu zamówienia. 9. Wykonać przedmiot zamówienia z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, zasadami sztuki budowlanej, opracowaną przez Wykonawcę i zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentacją techniczną, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy; 10. Dokumentacja projektowa na etapie opracowania będzie konsultowana i uzgadniana przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego; 11. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienie na podstawie upoważnienia/pełnomocnictwa do działania w imieniu i na rzecz Gminy Sławno – do załatwiania wszelkich spraw związanych z niniejszym zamówieniem, w tym wystąpienia o wszelkie wymagane prawem opinie, uzgodnienia i pozwolenia, niezbędne do realizacji przedmiotu umowy. 12. Informacja na temat rozwiązań równoważnych: 1) W przypadku, gdyby w opisie przedmiotu zamówienia dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlnych Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Wskazane wyżej określenie przedmiotu zamówienia ma charakter wyłącznie pomocniczy w przygotowaniu oferty i ma na celu wskazać oczekiwane standardy co do minimalnych parametrów technicznych oczekiwanych materiałów i urządzeń. 2) Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach technicznych wytrzymałościowych, jakościowych, wydajnościowych nie gorszych od opisu wskazanego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Parametry wskazane przez Zamawiającego są parametrami minimalnymi, granicznymi. Pod pojęciem „parametry” rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość itp. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalnościach niż określone w SIWZ. 3) Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 ustawy musi wykazać, że oferowane dostawy spełniają warunki określone przez Zamawiającego w stopniu nie gorszym. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania umowy ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia. Obowiązek udowodnienia równoważności ciąży na Wykonawcy. 4) W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust., 1-3 ustawy należy je rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SIWZ. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 1) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 p.z.p. (informacja zamieszczana po otwarciu ofert), przekazują zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 p.z.p. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do siwz) 1) Wypełniony i podpisany formularz oferty sporządzony zgodnie z treścią i formą zawartą we wzorze (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ) Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez Wykonawcę. Zamawiający wymaga, aby ofertę podpisano zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi obejmować uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo musi zostać złożone wraz z ofertą w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. Do pełnomocnictwa należy załączyć dokumenty potwierdzające, że osoba udzielająca pełnomocnictwa była upoważniona do reprezentowania Wykonawcy w dacie udzielania pełnomocnictwa. 2) Oświadczenie wstępne (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach