Przetargi.pl
Projektowanie, wykonanie i remonty oprzyrządowań do formowania ogniotrwałej ceramiki w Oddziale Materiałów Ogniotrwałych w Gliwicach

Instytut Szkła, Ceramiki, Materiałów Ogniotrwałych i Budowlanych w Warszawie, Oddział Materiałów Ogniotrwałych w Gliwicach ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Toszecka 99
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2701801 , fax. 032 2701934
  • Data zamieszczenia: 2009-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Szkła, Ceramiki, Materiałów Ogniotrwałych i Budowlanych w Warszawie, Oddział Materiałów Ogniotrwałych w Gliwicach
    ul. Toszecka 99 99
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2701801, fax. 032 2701934
    REGON: 00003110100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imo.gliwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Projektowanie, wykonanie i remonty oprzyrządowań do formowania ogniotrwałej ceramiki w Oddziale Materiałów Ogniotrwałych w Gliwicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Projektowanie, wykonanie oraz remonty / regeneracje posiadanych form / oprzyrządowań do formowania ogniotrwałej ceramiki w Oddziale Materiałów Ogniotrwałych w Gliwicach / z m a t e r i a ł ó w W y k o n a w c y / w zakresie: a/ projektowanie i wykonawstwo nowego oprzyrządowania do formowania ceramiki ogniotrwałej w Oddziale Materiałów Ogniotrwałych / wg rozwiązań konstrukcyjnych Wykonawcy /. b/ regeneracja i remonty oprzyrządowań istniejących, c/ oprzyrządowania specjalnego dla działu naukowo-badawczego, d/ komponenty metalowe do ceramiki / kotwy, zbrojenia i inne /. W celu przybliżenia Wykonawcy zakresu zamówienia w załączniku do SIWZ Zamawiający przedstawia rysunki przykładowych wyrobów produkowanych przez OMO. W ramach powyższego zakresu prac z uwagi na sposób formowania i rodzaj materiału z jakiego wykonane jest oprzyrządowanie / formy / Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na następujące części zamówienia: Cz. A Projektowanie, wykonanie oraz remonty oprzyrządowań do formowania ogniotrwałej ceramiki - formy metalowe. Cz. B Projektowanie, wykonanie oraz remonty oprzyrządowań do formowania ogniotrwałej ceramiki - formy drewniane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 500000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane wniesienie wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki określonew art. 22 ust. 1 Pzp , w tym, wykażą że : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. prowadzą działalność gospodarczą zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. 2.1 zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej 1 / jedno / zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Z przedstawionych dokumentów musi wynikać, że Wykonawca posiada doświadczenie w zakresie: projektowania , wykonania i remontów oprzyrządowań do formowania ceramiki ogniotrwałej metodą: wibracyjną, wtryskową, prasowania izostatycznego, prasowania jednoosiowego na prasach: hydraulicznych, wyciskania pasmowego,ślimakowych próżniowych. 2.2 wykażą, że posiadają zaplecze i wyposażenie techniczne co najmniej w obrabiarki (tokarka, frezarka, wiertarka, szlifierka ),narzędzia oraz sprzęt spawalniczy niezbędne do realizacji umowy, 2.3 dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. posiadającymi stosowne kwalifikacje i uprawnienia ( wydane przez uprawnione jednostki lub zaświadczenia o ukończeniu stosownych kursów ) potwierdzające znajomość konstrukcji form wchodzących w zakres prac objętych przedmiotowym zamówieniem / tokarz, frezer, szlifierz, konstruktor form /. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają ważną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności / na sumę gwarancyjną ubezpieczenia min. 200 000 zł. /. Zakres - stosownie do działalności dla przedmiotowego zamówienia. 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia , w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenie zgodności oferowanej usługi z wymaganiami określonymi w SIWZ wymagane przedstawienie: 1) formularza cenowego 3) certyfikatu Systemu Zapewnienia Jakości wg normy ISO / jeżeli Wykonawca posiada /oraz wszystkich wymienionych niżej dokumentów,oświadczeń i zobowiązań. 2. W celu potwierdzenia ze Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp wymagane dołączenie następujących dokumentów: 1) Oświadczenie że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełnia wymagania art. 22 ust.1 ustawy Pzp. 2) Aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wymagane przedstawienie: 1) Wykazu wykonanych w okresie ostatnich 3 / trzech / lat prze dniem wszczęcia postępowania usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia / co najmniej jedno /, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 2) Wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności. Pisemnego zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa wyżej Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 3) Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń , którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca. Pisemnego zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym wyżej jest mowa, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawcy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wymagane przedstawienie: 1) Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca est ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imo.gliwice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach