Przetargi.pl
Projektowanie sieci wodociągowej z przyłączami na terenie Gminy Wiśniew w zadaniach: Część I - Projektowanie sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowościach Stok Wiśniewski - Lipniak; Część II - Projektowanie sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowościach Wiśniew - Wiśniew Kolonia - Borki Paduchy; Część III - Projektowanie sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowościach Tworki - Śmiary i Mościbrody - Helenów.

Gmina Wiśniew ogłasza przetarg

  • Adres: 08-112 Wiśniew, ul. Siedlecka 13
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0 25 641 73 13 , fax. 0 25 641 73 13
  • Data zamieszczenia: 2009-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wiśniew
    ul. Siedlecka 13 13
    08-112 Wiśniew, woj. mazowieckie
    tel. 0 25 641 73 13, fax. 0 25 641 73 13
    REGON: 71158262900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wisniew.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Projektowanie sieci wodociągowej z przyłączami na terenie Gminy Wiśniew w zadaniach: Część I - Projektowanie sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowościach Stok Wiśniewski - Lipniak; Część II - Projektowanie sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowościach Wiśniew - Wiśniew Kolonia - Borki Paduchy; Część III - Projektowanie sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowościach Tworki - Śmiary i Mościbrody - Helenów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I - Projektowanie sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowościach Stok Wiśniewski - Lipniak Projekt sieci wodociągowej na odcinku Wiśniew - Stok Wiśniewski - Lipniak o długości około 7 300 mb z przyłączami w ilości sztuk około 79 o łącznej długości około 1 975 mb. 1). Projekt budowlany pn. Budowa sieci wodociągowej z przyłączami Stok Wiśniewski - Lipniak Zakres poszczególnych opracowań dokumentacji projektowej: a) Projekt budowlany branży sanitarnej sieci (do uzyskania pozwolenia na budowę) - 5 egz., b) Projekt budowlany branży sanitarnej przyłączy (do zgłoszenia)- 5 egz., c) Projekt organizacji ruchu podczas trwania robót budowlanych- 3 egz., d) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robot budowlanych- 2 egz., e) Przedmiar robót i kosztorys ślepy z nakładami RMS - 2 egz., f) Kosztorys inwestorski - 2 egz. g) Wersja elektroniczna całości - 2 egz., h) Aktualizacja kosztorysów inwestorskich - 2 kpl. Do obowiązków projektanta należy: 1. sporządzenie projektu sieci wodociągowej: a) sieć wodociągowa o długości 7 300 mb, b) przyłącza w ilości 79 sztuk i łącznej długości 1 975 mb, 2. opracowanie następujących dokumentów wchodzących w skład projektu budowlanego: - opracowanie podkładów mapowych bądź ich aktualizacja w zakresie niezbędnym do opracowania projektów budowlanych, - uzyskanie wypisów z ewidencji gruntów dla działek, na których projektowana będzie inwestycja, - przygotowanie wniosku o wydanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, - przygotowanie wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia (w przypadku potrzeby), - opracowanie operatów wodno-prawnych i przygotowanie wniosków o wydanie pozwoleń wodno-prawnych (w przypadku potrzeby), - opracowanie informacji BIOZ, - uzyskanie niezbędnych uzgodnień (min. ZUD, rzeczoznawcy d.s. p.poż, rzeczoznawcy d.s. sanit. hig. lub sanepidu, GDDKiA i Starostwo Powiatowe) , - uzyskanie pisemnej zgody właścicieli działek, na których będzie realizowana inwestycja, - uzgodnienie lokalizacji przyłączy z właścicielami działek. Opis wymagań i charakterystyka oraz parametry techniczne w stosunku do przedmiotu zamówienia: Dokumentacja powinna zawierać wszystkie uzgodnienia i dokumenty niezbędne do uzyskania dokumentów umożliwiających rozpoczęcie robót budowlanych. W przypadku braku niezbędnych uzgodnień wynikłych w trakcie uzyskiwania decyzji, projektant uzupełni w trybie pilnym części brakujące bez zwiększenia wartości przetargowej zamówienia. Kosztorysy inwestorskie powinny być sporządzone zgodnie z aktualnymi obowiązującymi przepisami dla zamówień publicznych - (Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym Dz.U.04.130.1389). Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych należy opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r.w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004r. Nr. 202 poz. 2072). Zamawiający pokryje koszty opłat związane z uzgodnieniem dokumentacji. Projektant przygotuje niezbędne wnioski i załączniki w celu uzyskania wymaganych uzgodnień. Przepisy i normy związane: - Ustawa z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późniejszymi zmianami), - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dn. 12.04.2002r. w sprawie jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75 poz. 690 z późn. zmianami). - Ustawa z dn. 7.06.2001r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzeniu ścieków, - Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dn. 26.09.1997r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (tj Dz. U. z 2003r. Nr 169, poz. 1650), - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dn. 16.02.2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr. 47, poz. 401). - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 9.11.2004 r. w sprawie określenia rodzajów przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko oraz szczegółowych uwarunkowań związanych z kwalifikowaniem przedsięwzięć do sporządzania raportu o oddziaływaniu na środowisko. Dz.U. Nr 257, poz. 2573 z późn. zmianami. - Ustawa z dnia 21.03.1985 r. o drogach publicznych. Obwieszczenie Marszałka Sejmu RP z dnia 25.01.2007 r. Jednolity tekst Dz.U.07.19.115 z późn. zmianami, - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym Dz.U.04.130.1389 - przepisy związane i akty wykonawcze Część II - Projektowanie sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowościach Wiśniew - Wiśniew Kolonia - Borki Paduchy Projekt sieci wodociągowej na odcinkach: a) miejscowość Wiśniew o długości około 3 560 mb z przyłączami w ilości sztuk około 194 o łącznej długości około 4 850 mb, b) Wiśniew - Wiśniew Kolonia o długości około 8 000 mb z przyłączami w ilości sztuk około 40 o łącznej długości około 1 000 mb, c) Ciosny - Borki Paduchy o długości około 2 100 mb z przyłączami w ilości sztuk około 6 o łącznej długości około 150 mb. 1). Projekty budowlane pn. Budowa sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowości Wiśniew, Budowa sieci wodociągowej z przyłączami w Wiśniew - Wiśniew Kolonia i Budowa sieci wodociągowej z przyłączami Ciosny - Borki Paduchy Zakres poszczególnych opracowań dokumentacji projektowej: a) Projekt budowlany branży sanitarnej sieci (do uzyskania pozwolenia na budowę) - 5 egz., b) Projekt budowlany branży sanitarnej przyłączy (do zgłoszenia)- 5 egz., c) Projekt organizacji ruchu podczas trwania robót budowlanych- 3 egz., d) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robot budowlanych- 2 egz., e) Przedmiar robót i kosztorys ślepy z nakładami RMS - 2 egz., f) Kosztorys inwestorski - 2 egz. g) Wersja elektroniczna całości - 2 egz., h) Aktualizacja kosztorysów inwestorskich - 2 kpl. Do obowiązków projektanta należy: 1. sporządzenie projektów sieci wodociągowej: a) sieci wodociągowe o długości 13 660 mb, b) przyłącza w ilości 240 sztuk i łącznej długości 6 000 mb, c) w miejscowości Wiśniew funkcjonuje wodociąg azbestowy. 2. opracowanie następujących dokumentów wchodzących w skład projektu budowlanego: - opracowanie podkładów mapowych bądź ich aktualizacja w zakresie niezbędnym do opracowania projektów budowlanych, - uzyskanie wypisów z ewidencji gruntów dla działek, na których projektowana będzie inwestycja, - przygotowanie wniosku o wydanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, - przygotowanie wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia (w przypadku potrzeby), - opracowanie operatów wodno-prawnych i przygotowanie wniosków o wydanie pozwoleń wodno-prawnych (w przypadku potrzeby), - opracowanie informacji BIOZ, - uzyskanie niezbędnych uzgodnień (min. ZUD, rzeczoznawcy d.s. p.poż, rzeczoznawcy d.s. sanit. hig. lub sanepidu, GDDKiA i Starostwo Powiatowe) , - uzyskanie pisemnej zgody właścicieli działek, na których będzie realizowana inwestycja, - uzgodnienie lokalizacji przyłączy z właścicielami działek. Opis wymagań i charakterystyka oraz parametry techniczne w stosunku do przedmiotu zamówienia: Dokumentacja powinna zawierać wszystkie uzgodnienia i dokumenty niezbędne do uzyskania dokumentów umożliwiających rozpoczęcie robót budowlanych. W przypadku braku niezbędnych uzgodnień wynikłych w trakcie uzyskiwania decyzji, projektant uzupełni w trybie pilnym części brakujące bez zwiększenia wartości przetargowej zamówienia. Kosztorysy inwestorskie powinny być sporządzone zgodnie z aktualnymi obowiązującymi przepisami dla zamówień publicznych - (Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym Dz.U.04.130.1389). Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych należy opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r.w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004r. Nr. 202 poz. 2072). Zamawiający pokryje koszty opłat związane z uzgodnieniem dokumentacji. Projektant przygotuje niezbędne wnioski i załączniki w celu uzyskania wymaganych uzgodnień. Przepisy i normy związane: - Ustawa z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późniejszymi zmianami), - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dn. 12.04.2002r. w sprawie jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75 poz. 690 z późn. zmianami). - Ustawa z dn. 7.06.2001r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzeniu ścieków, - Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dn. 26.09.1997r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (tj Dz. U. z 2003r. Nr 169, poz. 1650), - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dn. 16.02.2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr. 47, poz. 401). - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 9.11.2004 r. w sprawie określenia rodzajów przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko oraz szczegółowych uwarunkowań związanych z kwalifikowaniem przedsięwzięć do sporządzania raportu o oddziaływaniu na środowisko. Dz.U. Nr 257, poz. 2573 z późn. zmianami. - Ustawa z dnia 21.03.1985 r. o drogach publicznych. Obwieszczenie Marszałka Sejmu RP z dnia 25.01.2007 r. Jednolity tekst Dz.U.07.19.115 z późn. zmianami, - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym Dz.U.04.130.1389 - przepisy związane i akty wykonawcze Część III - Projektowanie sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowościach Tworki - Śmiary i Mościbrody - Helenów Projekt sieci wodociągowej na odcinkach: a) Tworki - Śmiary o długości około 700 mb z przyłączami w ilości sztuk około 5 o łącznej długości około 125 mb, b) Mościbrody - Helenów o długości około 1 350 mb z przyłączami w ilości sztuk około 10 o łącznej długości około 250 mb. 1). Projekty budowlane pn. Budowa sieci wodociągowej z przyłączami w Tworki - Śmiary, Budowa sieci wodociągowej z przyłączami w Mościbrody - Helenów. Zakres poszczególnych opracowań dokumentacji projektowej: a) Projekt budowlany branży sanitarnej sieci (do uzyskania pozwolenia na budowę) - 5 egz., b) Projekt budowlany branży sanitarnej przyłączy (do zgłoszenia)- 5 egz., c) Projekt organizacji ruchu podczas trwania robót budowlanych- 3 egz., d) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robot budowlanych- 2 egz., e) Przedmiar robót i kosztorys ślepy z nakładami RMS - 2 egz., f) Kosztorys inwestorski - 2 egz. g) Wersja elektroniczna całości - 2 egz., h) Aktualizacja kosztorysów inwestorskich - 2 kpl. Do obowiązków projektanta należy: 2. sporządzenie projektów sieci wodociągowej: a) sieci wodociągowe o długości 2 050 mb, b) przyłącza w ilości 15 sztuk i łącznej długości 375 mb, c) na odcinku Mościbrody - Helenów należy zaprojektować przejście pod torami kolejowymi Warszawa - Terespol. 2. opracowanie następujących dokumentów wchodzących w skład projektu budowlanego: - opracowanie podkładów mapowych bądź ich aktualizacja w zakresie niezbędnym do opracowania projektów budowlanych, - uzyskanie wypisów z ewidencji gruntów dla działek, na których projektowana będzie inwestycja, - przygotowanie wniosku o wydanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, - przygotowanie wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia (w przypadku potrzeby), - opracowanie operatów wodno-prawnych i przygotowanie wniosków o wydanie pozwoleń wodno-prawnych (w przypadku potrzeby), - opracowanie informacji BIOZ, - uzyskanie niezbędnych uzgodnień (min. ZUD, rzeczoznawcy d.s. p.poż, rzeczoznawcy d.s. sanit. hig. lub sanepidu, GDDKiA i Starostwo Powiatowe, koleje państwowe (przejście pod torami kolejowymi)) , - uzyskanie pisemnej zgody właścicieli działek, na których będzie realizowana inwestycja, - uzgodnienie lokalizacji przyłączy z właścicielami działek. Opis wymagań i charakterystyka oraz parametry techniczne w stosunku do przedmiotu zamówienia: Dokumentacja powinna zawierać wszystkie uzgodnienia i dokumenty niezbędne do uzyskania dokumentów umożliwiających rozpoczęcie robót budowlanych. W przypadku braku niezbędnych uzgodnień wynikłych w trakcie uzyskiwania decyzji, projektant uzupełni w trybie pilnym części brakujące bez zwiększenia wartości przetargowej zamówienia. Kosztorysy inwestorskie powinny być sporządzone zgodnie z aktualnymi obowiązującymi przepisami dla zamówień publicznych - (Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym Dz.U.04.130.1389). Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych należy opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r.w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004r. Nr. 202 poz. 2072). Zamawiający pokryje koszty opłat związane z uzgodnieniem dokumentacji. Projektant przygotuje niezbędne wnioski i załączniki w celu uzyskania wymaganych uzgodnień. Przepisy i normy związane: - Ustawa z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późniejszymi zmianami), - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dn. 12.04.2002r. w sprawie jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75 poz. 690 z późn. zmianami). - Ustawa z dn. 7.06.2001r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzeniu ścieków, - Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dn. 26.09.1997r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (tj Dz. U. z 2003r. Nr 169, poz. 1650), - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dn. 16.02.2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr. 47, poz. 401). - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 9.11.2004 r. w sprawie określenia rodzajów przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko oraz szczegółowych uwarunkowań związanych z kwalifikowaniem przedsięwzięć do sporządzania raportu o oddziaływaniu na środowisko. Dz.U. Nr 257, poz. 2573 z późn. zmianami. - Ustawa z dnia 21.03.1985 r. o drogach publicznych. Obwieszczenie Marszałka Sejmu RP z dnia 25.01.2007 r. Jednolity tekst Dz.U.07.19.115 z późn. zmianami, - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym Dz.U.04.130.1389 - przepisy związane i akty wykonawcze
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713220001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 12.06.2009 r. do godz. 10:00 wnieść wadium w wysokości Część I - 800,00 zł (słownie: osiemset złotych). Część II - 1 800,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych) Część III - 220,00 zł (słownie: dwieście dwadzieścia złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków: 2.1. Potencjał kadrowy. Wykonawca wskaże do wykonania niniejszego zamówienia: osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacji sanitarnej wymagane przepisami ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo Budowlane wraz z przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa Wykonawca wskazał osobę, którą będzie dysponował. 2.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 2.1. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w przedmiotowym postępowaniu oświadczeń i dokumentów, wg. formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1.1. Formularz oferty - wypełniony i podpisany przez wykonawcę załącznik nr 1 do oferty 1.2. Formularz cenowy załącznik nr 7,8,9 do oferty 1.3. Potwierdzenie wpłaty wadium - kserokopia podpisana za zgodność. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu art. 24 ustawy Pzp, składa następujące dokumenty: 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2. Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik - załącznik nr 2 2.3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 3. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunków posiadania przez wykonawców niezbędnej wiedzy i doświadczenia i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty lub oświadczenia: 3.1. Uprawnienia osoby, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacji sanitarnej wraz z przynależnością do Okręgowej izby Inżynierów Budownictwa. 4. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczpospolitej polskiej: 4.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2.1.. składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości oraz nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 4.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 5.1. Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5.2. Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 2.1., 2.3. powinny być złożone przez każdy podmiot.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wisniew.e-bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach