Gmina Wiśniew ogłasza przetarg
- Adres: 08-112 Wiśniew, ul. Siedlecka 13
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 0 25 641 73 13 , fax. 0 25 641 73 13
- Data zamieszczenia: 2009-05-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wiśniew
ul. Siedlecka 13 13
08-112 Wiśniew, woj. mazowieckie
tel. 0 25 641 73 13, fax. 0 25 641 73 13
REGON: 71158262900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wisniew.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Projektowanie sieci wodociągowej z przyłączami na terenie Gminy Wiśniew w zadaniach: Część I - Projektowanie sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowościach Stok Wiśniewski - Lipniak; Część II - Projektowanie sieci wodociągowej z przyłączami w miejsc - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część I - Projektowanie sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowościach Stok Wiśniewski - Lipniak Projekt sieci wodociągowej na odcinku Wiśniew - Stok Wiśniewski - Lipniak o długości około 7 300 mb z przyłączami w ilości sztuk około 79 o łącznej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713220001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 15.05.2009 r. do godz. 10:00 wnieść wadium w wysokości Część I - 800,00 zł (słownie: osiemset złotych). Część II - 1 800,00 zł (słow
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków: 2.1. Potencjał kadrowy. Wykonawca wskaże do wykonania niniejszego zamówienia: osoby posiadające uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacji sanitarnej wymagane przepisami ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo Budowlane wraz z przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa 2.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 2.1. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w przedmiotowym postępowaniu oświadczeń i dokumentów, wg. formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1.1. Formularz oferty - wypełniony i podpisany przez wykonawcę załącznik nr 1 do oferty 1.2. Tabelę elementów scalonych załącznik nr 7,8,9 do oferty 1.3. Potwierdzenie wpłaty wadium - kserokopia podpisana za zgodność. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu art. 24 ustawy Pzp, składa następujące dokumenty: 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2. Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik - załącznik nr 2 2.3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 3. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunków posiadania przez wykonawców niezbędnej wiedzy i doświadczenia i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty lub oświadczenia: 3.1. Uprawnienia osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadające uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacji sanitarnej wraz z przynależnością do Okręgowej izby Inżynierów Budownictwa. 4. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczpospolitej polskiej: 4.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2.1.. składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości oraz nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 4.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 5.1. Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5.2. Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 2.1., 2.3. powinny być złożone przez każdy podmiot.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wisniew.e-bip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dokumentacja projektowo - kosztorysowa na remont ul. Brzozowej w Sierzchowie
Dodano: 2016-07-27 - Budowa kanalizacji sanitarnej we wsi Czersk ul. Przyborowie i przyległe ulice
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z projektem organizacji ruchu oraz uzyskaniem decyzji o zatwierdzeniu projektu budowlanego i pozwoleniu na budowę lub równoważnej wymaganej prawem na przebudowę dróg w mieście ogrodzie Podkowie Leśnej zad.I, II, III, IV
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę drogi powiatowej nr 3539W Radom - Gębarzów - Polany wraz z budową ścieżki rowerowej
Dodano: 2016-07-22 - Wykonanie dokumentacji projektowej na przebudowę dróg gminnych w Opaczy, Michałowicach i Regułach - nr sprawy: ZP.271.2.61.2016
Dodano: 2016-07-21 - Wykonanie dokumentacji projektowej na przebudowę dróg gminnych w Komorowie - nr sprawy: ZP.271.2.60.2016
Dodano: 2016-07-21 - Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji o Zezwoleniu na Realizację Inwestycji Drogowej (ZRID) dla Rozbudowy drogi powiatowej Nr 4331W we wsi Jaźwie, gmina Tłuszcz oraz dokumentacji przetargowej i kosztorysowej niezbędnej do udzielenia przez Powiat zamówienia na realizację robót budowlanych objętych decyzją ZRID w ramach zadania Projekt i przebudowa chodnika w msc. Jaźwie gm Tłuszcz
Dodano: 2016-07-20 - Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji o Zezwoleniu na Realizację Inwestycji Drogowej (ZRID) dla Rozbudowy drogi powiatowej Nr 4335W na odcinku od Klembowa do m. Sitki oraz dokumentacji przetargowej i kosztorysowej niezbędnej do udzielenia przez Powiat zamówienia na realizację robót budowlanych objętych decyzją ZRID. w ramach zadania Projekt budowy chodnika w msc. Sitki, gm. Klembów
Dodano: 2016-07-18 - Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę ul. Wójtowskiej w Iłży w ciągu drogi powiatowej nr 3548W Iłża - Wólka Gonciarska
Dodano: 2016-07-15 - Opracowanie dokumentacji projektowych na rozbudowę dróg powiatowych.
Dodano: 2016-07-08