Przetargi.pl
Projektowanie oświetlenia drogowego na terenie gminy

Gmina Brusy ogłasza przetarg

  • Adres: 89632 Brusy, ul. Na Zaborach
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 969 302 , fax. 523 969 303
  • Data zamieszczenia: 2017-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brusy
    ul. Na Zaborach 1
    89632 Brusy, woj. pomorskie
    tel. 523 969 302, fax. 523 969 303
    REGON: 9235125100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Projektowanie oświetlenia drogowego na terenie gminy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla następujących zadań: Część I: Projektowanie oświetlenia – sołectwo Brusy – Wybudowanie Część II: Projektowanie oświetlenia na Dąbrówce – sołectwo Małe Gliśno Część III: Rozbudowa oświetlenia – sołectwo Lubnia Część IV: Wykonanie dokumentacji projektowej oświetlenia w Orliku 2. Zakres rzeczowy dokumentacji projektowo - kosztorysowej obejmuje:: Część I: wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla budowy oświetlenia drogowego wzdłuż drogi gminnej nr 206029G na odcinku od skrzyżowania ul. Targowej z ul. Tęczową do przejazdu kolejowego, dł. ok. 0,9 km (zakres zgodny z załącznikiem graficznym stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ) Część II: wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla budowy oświetlenia drogowego (2 punkty oświetlenia) w Dąbrówce przy drodze powiatowej 2410G (zakres zgodny z załącznikiem graficznym stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ) Część III: wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla budowy oświetlenia drogowego ulic Leśnej, Sportowej i Sosnowej w Lubni na odcinku dł. ok. 1 km (zakres zgodny z załącznikiem graficznym stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ) Część IV: wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla budowy oświetlenia drogowego w Orliku (zakres zgodny z załącznikiem graficznym stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ) Uwaga: Dla Części IV Zamawiający jest w posiadaniu mapy sytuacyjno – wysokościowej dla celów projektowych. 3. W zakres jednego kompletu dokumentacji projektowo – kosztorysowej wchodzą: 1) Projekt budowlano-wykonawczy opracowany zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz niezbędnymi uzgodnieniami – w ilości 5 egz. 2) Przedmiar robót opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz. U. z 2013 poz. 1129) – w ilości 1 egz. Przedmiar winien zawierać: a) wyliczenia dla poszczególnych pozycji robót, z których wynikać będą ilości na poszczególne roboty, b) nakłady z tytułu robót demontażowych, transportu, zagospodarowania odpadów (ilości w tonach) oraz wszystkie inne nakłady mające wpływ na ryczałtowy koszt realizacji robót, c) odniesienie do Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. 3) Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - opracowana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz. U. z 2013 poz. 1129) - w ilości 5 egz. 4) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, opracowana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz. U. z 2013 poz. 1129) - w ilości 3 egz. 5) Kosztorys inwestorski, opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. nr 130 poz. 1389) - w ilości 2 egz. Wszystkie ww. opracowania należy dostarczyć w wersji elektronicznej w formacie PDF, zapisane na nośniku danych (płyta CD – 2 egz.). Dodatkowo opracowanie wymienione w §1 ust. 3 pkt. 2) i 5) należy dostarczyć w formacie ATH. 4. Do dokumentacji projektowej Wykonawca załącza wykaz sporządzonych opracowań oraz pisemne oświadczenie, że jest wykonana zgodnie z umową i kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. 5. Wykonawca na żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do nieodpłatnego uaktualniania kosztorysów do czasu zakończenia inwestycji (nie dłużej jednak niż 3 lata od przekazania dokumentacji Zamawiającemu).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71220000-6

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach