Przetargi.pl
Projektowanie i rozbudowa przedszkola w Nowych Iganiach (s)

Gmina Siedlce ogłasza przetarg

  • Adres: 08110 Siedlce, ul. Asłanowicza
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 633 25 40 wew. 56 , fax. 256 323 630
  • Data zamieszczenia: 2017-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siedlce
    ul. Asłanowicza 10
    08110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 25 633 25 40 wew. 56, fax. 256 323 630
    REGON: 71158255200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminasiedlce.pl oraz http://e-bip.pl/Start/26

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Projektowanie i rozbudowa przedszkola w Nowych Iganiach (s)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej (we wszystkich branżach) rozbudowy budynku przedszkola na terenie Zespołu Oświatowego w Nowych Iganiach gm. Siedlce łącznie z zagospodarowaniem terenu na działce numer 399/5, w ramach zadania „Projektowanie i rozbudowa przedszkola w Nowych Iganiach (s)”. Przed przystąpieniem do realizacji zadania niezbędne jest wykonanie wizji lokalnej i inwentaryzacji wspomnianej działki w zakresie umożliwiającym prawidłowe opracowanie dokumentacji projektowej. Przed opracowaniem projektu budowlanego i wykonawczego Biuro Projektów przedłoży Zamawiającemu do akceptacji 2 koncepcje rozwiązań funkcjonalno - konstrukcyjnych obiektu oraz projektów elewacji i zagospodarowania terenu. Obiekt ma być przystosowany do korzystania przez osoby niepełnosprawne, parterowy nie podpiwniczony. Projekt musi zawierać zestawienie (wraz z wyceną) wyposażenia w urządzenia i umeblowanie dla poszczególnych pomieszczeń z uwzględnieniem ich funkcji. Podane poniżej zestawienie pomieszczeń należy interpretować z tolerancją około 15% z możliwością korekty na podstawie projektu koncepcyjnego uwzględniającego uwarunkowania lokalizacyjne i układu funkcjonalnego w korelacji z istniejącym budynkiem przedszkola. Przedszkole przewidzieć na ok. 140 dzieci. 2. Wymagania dotyczące projektowanej rozbudowy budynku: a) Branża architektoniczna/ogólnobudowlana: Projekt powinien uwzględniać projektowane pomieszczenia: 1) 4 sale przedszkole wraz z niezbędnym zapleczem, 2) komunikacja z sanitariatami, 3) szatnia, 4) wykonanie przejścia pomiędzy części istniejącą przedszkola na sale gimnastyczną bez potrzeby wychodzenia na zewnątrz, 5) przebudowę lub zabezpieczenia kolidujących z projektowanym obiektem budynków lub budowli - jeżeli będą konieczne. b) Branża elektryczna - projekt: 1) instalacja elektryczna oświetlenia ogólnego, nocnego, ewakuacyjnego i awaryjnego, 2) instalacja elektryczna gniazd wtyczkowych i zasilania urządzeń technologicznych, 3) instalacja odgromowa, 4) instalacja wyrównawcza, 5) sieć oświetlenia zewnętrznego nowego budynku, 6) przebudowa lub zabezpieczenie kolidujących z projektowanym obiektem sieci elektrycznych i teletechnicznych, 7) instalacja alarmowa, 8) monitoring wizyjny wewnętrzny i zewnętrzny. c) Branża sanitarna - projekt: 1) instalacja gazu wewnętrzna- jeżeli będzie wymagane, 2) instalacja centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, 3) instalacja wewnętrzna i zewnętrzna wodno – kanalizacyjna, 4) instalacja zewnętrzna kanalizacji deszczowej - jeżeli będzie wymagane, 5) instalacja hydrantowa - jeżeli będzie wymagane, 6) projekty przebudowy lub zabezpieczenia kolidujących z projektowanym obiektem sieci - jeżeli będą konieczne. d) Branża drogowa - projekt: 1) chodniki, dojścia, obejścia, 2) drogi komunikacyjne/ewakuacyjne, 3. Projekt budowlany i wykonawczy winien zawierać: 1) kompletną dokumentację techniczną (zawierającą wszystkie niezbędne uzgodnienia m.in. z rzeczoznawcami, dostawcami mediów) wykonaną na aktualnych mapach służących do celów projektowych, 2) ekspertyzę techniczną istniejących budynków w zakresie niezbędnym do opracowania dokumentacji, 3) projekt architektury wraz z wyposażeniem, 4) projekt konstrukcji wraz z obliczeniami statycznymi, 5) projekt zagospodarowania terenu (chodniki, zieleń) - w obrębie projektowanego opracowania, 6) projekt drogowy: dojście do budynku, elementy małej architektury - kosze na śmieci, ławki, 7) projekty branżowe sieci i instalacji wymienionych powyżej, 8) inwentaryzację zieleni z uzyskaniem zgody na ewentualną wycinkę, 9) badania geotechniczne gruntu, 10) aktualne podkłady mapowe oraz aktualizacja geodezyjna dla celów projektowych z wywiadami branżowymi oraz wypisem i wyrysem z map własnościowych, 11) uzgodnienia ZUD i uzgodnienia branżowe dotyczące uzbrojenia terenu (uzyskanie warunków przyłączenia do wszystkich sieci niezbędnych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania obiektu), 12) inne uzgodnienia niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę w imieniu Zamawiającego oraz przeprowadzenia procedury przetargowej. Opracowane projekty muszą uwzględniać aktualnie obowiązujące przepisy Prawa Budowlanego i Polskich oraz Europejskich Norm, oraz winny uwzględniać szczegółowe przepisy Straży Pożarnej, BHP oraz Sanepidu. 4. Do poszczególnych robót branżowych należy opracować: 1) Kosztorysy inwestorskie, 2) Przedmiary robót, 3) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, 4) Informację BIOZ, 5) Określenie charakterystyki energetycznej obiektu zgodnie z przepisami obowiązującymi na dzień oddania projektu. 5. Zleceniobiorca przygotuje 2 koncepcje (podlegające zatwierdzeniu) rozwiązań funkcjonalno - konstrukcyjnych obiektu oraz projektów elewacji i zagospodarowania terenu w terminie 4 tygodni od podpisania umowy. Ponadto zobowiązany jest do uzyskania zatwierdzenia przez Zleceniodawcę koncepcji, która będzie stanowiła podstawę rozpoczęcia szczegółowych prac projektowych. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie możliwość odrzucenia przedstawionych koncepcji w przypadku niespełnienia oczekiwanych wymagań. Wówczas Zleceniobiorca zobowiązuje się do dokonania niezbędnych modyfikacji w przedstawionych koncepcjach. 6. Zleceniodawca przekaże: 1) wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, 7. Przedmiot opracowania powinien być przekazany: 1) projekty - w 5 egzemplarzach; 2) kosztorysy inwestorskie, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, inf. BIOZ - w 2 egzemplarzach w rozbiciu na poszczególne branże. 8. Przedmiot opracowania powinien być, prócz wersji papierowej umieszczony na nośniku elektronicznym w formatach ogólnie dostępnych, np. doc. JPG, PDF, i przekazany protokolarnie Zleceniodawcy. Zamawiający nie przewiduje dzielenia zamówienia na części. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Informacja w powyższym zakresie powinna zostać odzwierciedlona w treści oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium. 2. Zamawiający określa wadium w wysokości 1 000,00 zł (słownie: tysiąc złotych). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Polska Kasa Opieki S.A. Podlaskie Centrum Korporacyjne Centrum Korporacyjne w Siedlcach, ul. Wojskowa 24, 08-110 Siedlce, nr 77 1240 2685 1111 0010 6061 3364 Urząd Gminy Siedlce z dopiskiem: „Projektowanie i rozbudowa przedszkola w Nowych Iganiach (s)”. 6. Termin wniesienia wadium upływa dnia 31.10.2017 r. o godz. 930. 7. Wadium wnoszone w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 8. Wadium wnoszone w innej formie jak pieniądze wykonawca składa w oryginale wraz z ofertą w oddzielnej kopercie. Nie należy oryginału dokumentu wadialnego trwale łączyć z ofertą. 9. Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz poręczenia złożone, jako zabezpieczenie wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, (pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania) oraz umożliwiać Zamawiającemu otrzymanie określonej kwoty wadium bez jakichkolwiek warunków wstępnych i na jego pierwsze wezwanie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający informuje, że stosownie do art. 24 ust. 11 Ustawy, wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy – Załącznik nr 4. do SIWZ Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wykonawców, oświadczenie, o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w pkt. 6.7.SIWZ składa każdy z wykonawców. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby -warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 6.1. SIWZ Zamawiający żąda, aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 6.1. SIWZ W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.1.SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Zgodnie z art. 22a ust. 2 Ustawy, wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W przypadku, gdy wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego na zasadach określonych w art. 22a ust. 2 Ustawy wraz z ofertą składa zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty: 1) Wypełniony i podpisany formularz oferty z podaniem ceny brutto – załącznik nr 1 2) Wypełnione i podpisane załączniki nr 2, nr 3 3) Dokument potwierdzający wniesienie wadium. Stosownie do art. 36b ust. 1 Ustawy, zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców, w treści oferty – załącznik nr 1.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach