"Zakład Zagospodarowania Odpadów" Sp. z o. o. ogłasza przetarg
- Adres: 68-200 Żary, ul. Bohaterów Getta 9-11
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. +48 68 479 46 26 , fax. +48 68 479 46 36
- Data zamieszczenia: 2012-08-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: "Zakład Zagospodarowania Odpadów" Sp. z o. o.
ul. Bohaterów Getta 9-11 9-11
68-200 Żary, woj. lubuskie
tel. +48 68 479 46 26, fax. +48 68 479 46 36
REGON: 08022674000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.marszow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Prawa Handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Projektowanie i budowa stacji przeładunkowej w Lubsku w ramach Projektu pn. Gospodarka odpadami w obrębie powiatów żarskiego i żagańskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę i wykonanie robót budowlanych pn. Projektowanie i budowa stacji przeładunkowej w Lubsku stanowiącej element projektu pt. Gospodarka odpadami w obrębie powiatów żarskiego i żagańskiego 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: Opracowanie dokumentacji projektowej w formie zgodnej z warunkami określonymi w SIWZ. Uzyskanie opinii, uzgodnień, pozwolenia na budowę oraz użytkowanie. Realizację robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej. 3. W ramach przedsięwzięcia Zamawiający wymaga, zaprojektowania i wykonania w szczególności następujących obiektów spełniających wymagania BAT (Najlepszej Dostępnej Techniki), wraz z instalacjami infrastruktury technicznej budowy stacji przeładunkowej wraz z niezbędną infrastrukturą w Lubsku, a) Hala do przeładunku odpadów b) Waga samochodowa, c) Budynek wagowy wraz z zapleczem socjalnym dla 3-ch pracowników, d) Boksy magazynowe, e) Drogi i place technologiczne, f) Parking dla samochodów osobowych, g) Separator, h) Zbiornik na wody deszczowe i roztopowe, i) Zbiornik na ścieki sanitarne, j) Brodzik dezynfekcyjny. k) Zieleń izolacyjna i ozdobna 4. Szczegółowy opis znajduje się w części III SIWZ - Program Funkcjonalno - Użytkowy. 5. Szczegóły dotyczące terminu wykonania: Okres w dniach - Termin wykonania zamówienia liczony od daty podpisania Umowy do 503 dni, w tym Czas na Wykonanie Robót nie może przekroczyć 461 dni liczone od Daty Rozpoczęcia i Okres Zgłaszania Wad 728 dni od daty wystawienia Świadectwa Przejęcia dla całości Robót. W Okresie Zgłaszania Wad Zamawiającemu przysługują uprawnienia z tytułu gwarancji jakości i/lub rękojmi za wady. 1)Zamawiający wyznaczy Wykonawcy Datę Rozpoczęcia z wyprzedzeniem nie mniejszym niż 7-dniowym. Data Rozpoczęcia nie będzie późniejsza niż 42 dni po dacie podpisania Umowy. Wykonawca rozpocznie projektowanie i wykonywanie Robót budowlanych zgodnie z harmonogramem Wykonawcy, sporządzanym i przedkładanym na zasadach opisanych w Części II SIWZ. 2) Wymagany okres gwarancji na roboty budowlane i urządzenia będące przedmiotem zamówienia wynosi 728 dni od daty wystawienia Świadectwa Przejęcia dla całości Robót. 3) Niezależnie od uprawnień przysługujących Zamawiającemu z tytułu udzielonej gwarancji jakości, Zamawiającemu służyć będą uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne. 4) Zamawiający jest uprawniony do dochodzenia roszczeń z tytułu rękojmi za wady fizyczne przedmiotu niniejszego zamówienia do upływu 728 dni od daty wystawienia Świadectwa Przejęcia dla całości Robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452520008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 503 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 58.000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt osiem tysięcy złotych)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.marszow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną