Przetargi.pl
Projektowanie i budowa ścieżki rowerowej wzdłuż drogi gminnej nr 150310W (ul. Jagiellońska, ul. Partyzantów w Międzyborowie oraz wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 719 w Gminie Jaktorów w ramach ZIT dla Warszawskiego Obszaru Funkcjonalnego 2014-2020.

Gmina Jaktorów ogłasza przetarg

  • Adres: 96313 Jaktorów, ul. Warszawska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 046 8564026, 8564069 , fax. (046) 855 21 88
  • Data zamieszczenia: 2017-03-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jaktorów
    ul. Warszawska 33
    96313 Jaktorów, woj. mazowieckie
    tel. 046 8564026, 8564069, fax. (046) 855 21 88
    REGON: 75014825900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Projektowanie i budowa ścieżki rowerowej wzdłuż drogi gminnej nr 150310W (ul. Jagiellońska, ul. Partyzantów w Międzyborowie oraz wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 719 w Gminie Jaktorów w ramach ZIT dla Warszawskiego Obszaru Funkcjonalnego 2014-2020.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje dwa zadania: Zadanie nr 1: Projektowanie i budowa ścieżki rowerowej wzdłuż drogi gminnej nr 150310W (ul. Jagiellońska, ul. Partyzantów w Międzyborowie, Zadanie nr 2: Projektowanie i budowa ścieżki rowerowej wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 719 w Gminie Jaktorów w ramach ZIT dla Warszawskiego Obszaru Funkcjonalnego 2014-2020. Zakres prac dla Zadania nr 1 i Zadania nr 2: 1) wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej uzgodnionej z Zamawiającym wraz z uzyskaniem wszystkich wymaganych przepisami prawa opracowaniami, odstępstwami, zgodami, decyzjami, opiniami, uzgodnieniami i sprawdzeniami koniecznymi do realizacji projektowanej inwestycji włącznie z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego prawomocnej Decyzji zezwolenia realizacji inwestycji drogowej - oddzielnie zadania nr 1 i zadania nr 2. 2) Uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie inwestycji, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego - jeśli będzie ono wymagane. 3) Opracowana dokumentacja projektowa musi spełniać wymagania zawarte w PFU. Standard zaprojektowanej inwestycji musi być co najmniej równy standardowi opisanemu w PFU. Parametry, jakość i standard materiałów, wyrobów i urządzeń przewidzianych w dokumentacji musi być nie gorszy niż opisany w PFU. Załącznikiem do dokumentacji musi być wykaz przewidzianych w dokumentacji materiałów, wyrobów i urządzeń (produktów) podający ich parametry techniczne i producentów wraz z odniesieniem się do ich opisu zawartego w PFU. 4) Budowa zaprojektowanej przez Wykonawcę inwestycji wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją robót zgodnie z art. 20 ust.1 pkt.4 Prawo budowlane, zasadami wiedzy, obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz z należytą starannością w ramach wynagrodzenia, o którym mowa w § 7 ust. 1 niniejszej umowy. Wykonawca zobowiązuje się każdorazowo na żądanie Zamawiającego do pełnienia nadzoru autorskiego. 5) Koszt wykonania dokumentacji projektowej nie może przekroczyć 5% wartości robót budowlanych. 6) Roboty budowlane wchodzące w zakres realizacji inwestycji należy wykonać według wykonanej przez Wykonawcę i zaakceptowanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej. oraz w zakresie umożliwiającym uzyskanie, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, pozwolenia na jej użytkowanie - jeśli będzie ono wymagane. 7) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania i przedłożenia Zamawiającemu, w terminie do 7 dni od daty uzyskania prawomocnej Decyzji zezwolenia realizacji inwestycji drogowej oddzielnie dla zadania nr 1 i zadania nr 2 Szczegółowego Harmonogramu rzeczowo – terminowo - finansowego ( zwany dalej Harmonogramem), uwzględniającego wykonanie wszystkich robót budowlanych objętych Przedmiotem umowy oraz każdorazowo aktualizację Harmonogramu rzeczowo – terminowo - finansowego w zakresie realizacji robót budowlanych w terminie do 7 dni od powzięcia wiedzy o konieczności zmiany harmonogramu. Zamawiający ma prawo wnieść każdorazowo uwagi do przedłożonego harmonogramu w terminie 7 dni. 8) Harmonogram musi zawierać wszelkie koszty składające się na cenę oferty, niezbędne do zrealizowania zamówienia z ich podziałem na wykonanie poszczególnych elementów robót, które stanowią osobny element odbioru częściowego z uwzględnieniem terminów realizacji każdego z tych elementów. 9) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wydania polecenia dot. zmiany przez Wykonawcę harmonogramu. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania robót budowlanych zgodnie z harmonogramem sporządzonym przez Wykonawcę i zaakceptowanym przez Zamawiającego stanowiącym Załącznik nr 4 do niniejszej umowy. Wykonawca może przystąpić do robót budowlanych objętych budową inwestycji wyłącznie po zaakceptowaniu Harmonogramu przez Zamawiającego. W przypadku nie zastosowania się Wykonawcy do zapisu w ust. 9, Zamawiający ma prawo przerwać roboty. 10) Przedmiot umowy w zakresie robót budowlanych obejmuje również wykonanie kompleksowej obsługi geodezyjnej niezbędnej do prawidłowego wykonania robót oraz ich odbioru oraz inwentaryzację powykonawczą, wykonanie Tymczasowego projektu organizacji ruchu, oznakowanie robót, organizację placu budowy, wykonanie wszelkich wymaganych przepisami prawa badań i prób, oraz wykonanie innych czynności wymaganych technologią dla przedmiotowego zamówienia. 11) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia na który składa się Program funkcjonalno - użytkowy stanowiący załącznik nr 3 SIWZ. 12) Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń i wyrobów równoważnych do wskazanych w załączniku nr 3 do SIWZ, stanowiący Opis przedmiotu zamówienia (z podaniem nazwy i typu), pod warunkiem uzyskania parametrów techniczno -eksploatacyjno -montażowych nie gorszych jak uzyskane poprzez realizację wg wskazań projektanta oraz pod warunkiem, że ich zastosowanie nie spowoduje konieczności dokonania zmian rozwiązań zawartych w dokumentacji, a także zostanie zatwierdzone przez przedstawicieli Zamawiającego wskazanych w umowie. 13) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Decyzję czy zaoferowany materiał, urządzenie lub wyrób jest zgodny z wymaganiami SIWZ lub równoważny z materiałem, urządzeniem lub wyrobem wskazanym w SIWZ podejmą przedstawiciele Zamawiającego po przedłożeniu mu przez Wykonawcę informacji o materiale, urządzeniu lub wyrobie wraz z odpowiednimi katalogami, certyfikatami i próbkami, o ile takie są wymagane w SIWZ. 14) Ilekroć w treści niniejszej SIWZ bądź w załącznikach do niej, Zamawiający powołuje się na jakiekolwiek normy, atesty lub certyfikaty, Wykonawca może wykorzystać normy, atesty lub certyfikaty w stosunku do nich równoważne. 15) Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej terenu w celu zapoznania się i dokonania oceny stanu faktycznego, dokumentów i informacji dotyczących niniejszego postępowania. 2. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalny – użytkowy. UWAGA!!! Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp (Dz. U. Z 2015 r. poz. 2164 ze zm.) Zamawiający wymaga aby osoby wykonujące poniżej wymienione czynności były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. Z 2014 r. Poz. 1502, z późn. zm.) tj.: operatorzy walców, operatorzy koparek, operatorzy układarki mas bitumicznych, brukarze. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zawiera zapis w Projekcie umowy – załącznik nr 6 do SIWZ. Na przedmiotowe zamówienie Zamawiający ubiega się o dofinansowanie Projektu pn. „Budowa parkingów i ciągów komunikacyjnych przy stacji kolejowej PKP w Międzyborowie na terenie Gminy Jaktorów „ współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej IV „PRZEJŚCIE NA GOSPODARKĘ NISKOEMISYJNĄ” Działania 4.3 „REDUKCJA EMISJI ZANIECZYSZCZEŃ POWIETRZA” Poddziałania 4.3.2 „MOBILNOŚĆ MIEJSKA W RAMACH ZIT” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.WYSOKOŚĆ WADIUM 1)Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 50.000 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). 2.FORMA WADIUM 1)Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach, określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3.TERMIN I MIEJSCE WNIESIENIA WADIUM 1)Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2)W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego 28124033501111000035402132. 3)Dowód wniesienia wadium w pieniądzu musi zawierać w rubryce „tytułem” sformułowanie ze zwrotem: „Wadium w postępowaniu: nr ID.271.2.2017.” 4)W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu do oferty należy załączyć dokument potwierdzający dokonanie przelewu (wpłaty wadium). 5)Wadium wnoszone w pieniądzu winno znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6)W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż w pieniądzu, wymagane jest złożenie oryginalnego dokumentu wskazanego w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 ustawy Pzp. Oryginał dokumentu powinien być załączony do oferty w osobnej kopercie. Oprócz oryginału ww. dokumentu do oferty należy przedłożyć jego kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Przedmiotowy dokument winien być sporządzony w języku polskim. 7)Z dokumentu wadium wniesionego w formie wskazanej w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 ustawy Pzp, powinno wynikać: (i) jednoznaczne gwarantowanie wypłat należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie w terminie nie dłuższym niż 30 dni kalendarzowych od pierwszego żądania Zamawiającego, (ii), iż zatrzymanie wadium, nastąpi w przypadku ziszczenia się, chociaż jednej z okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 4.ZWROT WADIUM 1)Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 2)Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz po wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3)Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1 powyżej, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 4)Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 5.ZATRZYMANIE WADIUM Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadkach wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach