Przetargi.pl
Projektowanie drogi gminnej Wiśniew Kaczory wraz z pełnieniem nadzoru inwestorskiego

Gmina Wiśniew ogłasza przetarg

  • Adres: 08-112 Wiśniew, ul. Siedlecka 13
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0 25 641 73 13 , fax. 0 25 641 73 13
  • Data zamieszczenia: 2009-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wiśniew
    ul. Siedlecka 13 13
    08-112 Wiśniew, woj. mazowieckie
    tel. 0 25 641 73 13, fax. 0 25 641 73 13
    REGON: 71158262900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wisniew.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Projektowanie drogi gminnej Wiśniew Kaczory wraz z pełnieniem nadzoru inwestorskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Projekt budowlany drogi gminnej Wiśniew Kaczory o nawierzchni bitumicznej łącznej długości 3 660 m wraz z pełnieniem nadzoru inwestorskiego. 1). Projekt budowlany pn. Budowa drogi gminnej Wiśniew - Kaczory Zakres poszczególnych opracowań dokumentacji projektowej: a) Projekt budowlany branży drogowej - 5 egz. b) Projekt organizacji ruchu podczas trwania robót budowlanych - 3 egz. c) Projekt stałej organizacji ruchu - 3 egz., d) Projekt budowlany przebudowy istniejącej infrastruktury - w przypadku potrzeby - 5 egz., e) Projekt budowlany odcinka kanalizacji deszczowej w obrębie skrzyżowań z ulicami Sanitariuszek, Batalionów Chłopskich, Północną i Południową, f) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egz. g) Przedmiar robót - 2 egz. h) Kosztorys inwestorski szczegółowy - 2 egz., i) Wersja elektroniczna całości - 2 egz. j) Aktualizacja kosztorysów zgodnie z obowiązującą ustawą Prawo Zamówień Publicznych - 1kpl. 2). Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w pełnym zakresie. Do obowiązków projektanta należy opracowanie następujących dokumentów wchodzących w skład projektu budowlanego: a) wykonanie niezbędnych badań i pomiarów, b) opracowanie podkładów mapowych bądź ich aktualizacja w zakresie niezbędnym do opracowania projektów budowlanych, c) uzyskanie wypisów z ewidencji gruntów dla działek, na których projektowana będzie inwestycja, d) przygotowanie wniosku o wydanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego (w przypadku potrzeby), e) przygotowanie wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, f) raport oddziaływania inwestycji na środowisko (w przypadku potrzeby), g) opracowanie operatów wodno-prawnych i przygotowanie wniosków o wydanie pozwoleń wodno-prawnych, h) opracowanie informacji BIOZ, i) uzyskanie niezbędnych uzgodnień, j) uzyskanie pisemnej zgody właścicieli działek, na których będzie realizowana inwestycja, k) uzgodnienie lokalizacji zjazdów z właścicielami działek. Uwaga! Inwestor posiada mapę do celów projektowych dla odcinka drogi od skrzyżowania z drogą krajową Nr 63 do ul. Batalionów Chłopskich sporządzoną w 2007 roku. I. Opis wymagań i charakterystyka oraz parametry techniczne w stosunku do przedmiotu zamówienia: Dokumentacja powinna zawierać wszystkie uzgodnienia i dokumenty niezbędne do uzyskania dokumentów umożliwiających rozpoczęcie robót budowlanych,. W przypadku braku niezbędnych uzgodnień, projektant uzupełni w trybie pilnym części brakujące bez zwiększenia wartości przetargowej zamówienia. Kosztorysy inwestorskie powinny być sporządzone zgodnie z aktualnymi obowiązującymi przepisami dla zamówień publicznych - (Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym Dz.U.04.130.1389). Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych należy opracować zgodnie Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r.w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004r. Nr. 202 poz. 2072). Zamawiający pokryje koszty opłat związane z uzgodnieniem dokumentacji. Projektant przygotuje niezbędne wnioski i załączniki w celu uzyskania wymaganych uzgodnień. Założenia (wstępne) do sporządzenia projektu budowlanego: a) szerokość istniejącego pasa drogowego 9,0 m b) jezdnia o nawierzchni bitumicznej asfaltowej (5 + 4) cm na podbudowie betonowej i warstwie odsączającej - szerokość 5,5 m, c) pobocza nieutwardzone dwustronne - każdy o szerokości 1 m, d) zjazdy na drogi i działki przyległe - 1 kpl., e) odwodnienie powierzchniowe - 1 kpl., f) kanalizacja deszczowa w obrębie skrzyżowań z ul. Sanitariuszek, Batalionów Chłopskich, Północną i Południową- 1 kpl., g) przebudowa czterech przepustów drogowych - (dwa na rzece Myrsze i dwa na rowach melioracyjnych), h) oznakowanie pionowe i poziome drogi - 1 kpl. W trakcie projektowania w/wym drogi należy zastosować materiały dostępne na rynku budowlanym. Powyższe dane stanowią założenia przyjęte przez Inwestora. W trakcie trwania opracowań projektowych projektant uszczegółowi rozwiązania techniczne. Przy sporządzaniu kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót projektant dokona podziału na części według wskazań Zamawiającego. Odbiór opracowanej kompletnej dokumentacji nastąpi po spisaniu protokołu zdawczo - odbiorczego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713220001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 8 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 07.04.2009 r. do godz. 10:00 wnieść wadium w wysokości 2 420,00 zł (słownie: dwa tysiące czterysta dwadzieścia złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków: 2.1. Potencjał kadrowy. Wykonawca wskaże do wykonania niniejszego zamówienia: osoby posiadające uprawnienia budowlane do projektowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej wymagane przepisami ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo Budowlane wraz z przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa 2.2. Doświadczenie: Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat kalendarzowych (licząc od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawca wykonał co najmniej jedną usługę o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia tj. projekt budowlany drogi (ulicy) lub kilku dróg (ulic) ołącznej długości min. 1 km i wartości 40 000 zł. 2.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 2.1.oraz w pkt 2.2. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w pkt. 7 przedmiotowego postępowania oświadczeń i dokumentów, wg. formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1.1. Formularz oferty - wypełniony i podpisany przez wykonawcę załącznik nr 1 do oferty 1.2. Potwierdzenie wpłaty wadium - kserokopia podpisana za zgodność. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu art. 24 ustawy Pzp, składa następujące dokumenty: 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2. Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik - załącznik nr 2 2.3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 3. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunków posiadania przez wykonawców niezbędnej wiedzy i doświadczenia i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty lub oświadczenia: 3.1. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat kalendarzowych (licząc od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawca wykonał co najmniej jedną usługę o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia tj. projekt budowlany drogi (ulicy) lub kilku dróg (ulic) o łącznej długości min. 1 km i wartości 40 000 zł. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające jakość wykonanych usług. Wykaz usług będzie nie ważny bez potwierdzającego dokumentu należytego wykonania usług np. referencji, protokółu końcowego odbioru robót - załącznik Nr 5. 3.2. Uprawnienia osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadające uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej wraz z przynależnością do Okręgowej izby Inżynierów Budownictwa. 3.3 Uprawnienia osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej i wraz z przynależnością do Okręgowej izby Inżynierów Budownictwa. Dopuszcza się osoby posiadające jednocześnie uprawnienia do projektowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej 4. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczpospolitej polskiej: 4.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2.1.. składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości oraz nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 4.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 5.1. Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5.2. Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 2.1., 2.3. powinny być złożone przez każdy podmiot.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wisniew.e-bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach