Przetargi.pl
Projekt zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru położonego w rejonie ulic Piłsudskiego-Chopina-Parkowa w Starogardzie Gdańskim dla terenu oznaczonego w tym planie symbolem „03MW”.

Gmina Miejska Starogard Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 83200 Starogard Gdański, ul. Gdańska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 585 306 006 , fax. 585 306 111
  • Data zamieszczenia: 2019-01-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Starogard Gdański
    ul. Gdańska 6
    83200 Starogard Gdański, woj. pomorskie
    tel. 585 306 006, fax. 585 306 111
    REGON: 52524000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starogard.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Projekt zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru położonego w rejonie ulic Piłsudskiego-Chopina-Parkowa w Starogardzie Gdańskim dla terenu oznaczonego w tym planie symbolem „03MW”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru położonego w rejonie ulic Piłsudskiego-Chopina-Parkowa w Starogardzie Gdańskim dla terenu oznaczonego w tym planie symbolem „03MW”w zakresie zgodnym z uchwałą Rady Miasta nr LVIII/633/2018 z dnia 10 października 2018r. w sprawie przystąpienia do sporządzania zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru położonego w rejonie ulic Piłsudskiego-Chopina-Parkowa w Starogardzie Gdańskim dla terenu oznaczonego w tym planie symbolem „03MW”. 1.2. Informacje dodatkowe: a) dotychczas obowiązujący miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego dla obszaru położonego w rejonie ulic Piłsudskiego-Chopina-Parkowa w Starogardzie Gdańskim uchwalony uchwałą nr XXXV/ 334 / 2005 Rady Miejskiej Starogardu Gdańskiego z dnia 14 września 2005r. (publikacja: Dz.Urz.Woj.Pomorskiego Nr 3 z dn. 06.01.2006r., poz.25) dostępny na stronie internetowej: https://stg.e-geoportal.pl/ przy czym powyżej wymieniony plan został umieszczony w „warstwie plany zagospodarowania przestrzennego” pod numerem 2; b) ustalenia obowiązującego „Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Starogard Gdański” uchwalonego uchwałą nr V/27/2015 Rady Miasta Starogard Gdański z dnia 28 stycznia 2015r., zmienionego uchwałą nr LIV/582/2018 Rady Miasta Starogard  Gdański z dnia 28 czerwca 2018r; c) powierzchnia terenu objętego projektem zmiany planu: ok. 5955 m2. 2. Zakres wykonania zadania obejmuje m. in: a) sporządzenie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru położonego w rejonie ulic Piłsudskiego-Chopina-Parkowa w Starogardzie Gdańskim dla terenu oznaczonego w tym planie symbolem „03MW”; b) opracowanie ekofizjografii podstawowej dla obszaru sporządzania projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego; c) opracowanie projektu zmiany miejscowego planu dla wymienionego obszaru z uzasadnieniem, o zakresie którego mowa w art.15 ust.1 pkt 1-3 ustawy z dn. 27.03.2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym; d) opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko, e) opracowanie prognozy skutków finansowych, o której mowa w art.17 pkt 5 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie zastrzega żadnej części jako zakazanej do powierzenia podwykonawcom. 4. Opracowania i czynności Wykonawcy: a) Wykonawca opracuje ekofizjografię podstawową dla obszaru sporządzania projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego; b) Wykonawca przygotuje na piśmie i przedstawi Zamawiającemu wyniki analizy sytuacji wyjściowej z uwzględnieniem ekofizjografii oraz wniosków, o których mowa w art. 17 pkt 1 ustawy z dn.27.03.2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, do sporządzenia projektu zmiany planu wraz z koncepcją tworzonego dokumentu – w 1 egzemplarzu wydruku i w wersji elektronicznej w formie pliku *.doc (MSWord) lub pliku *.pdf; c) opracowanie projektu zmiany miejscowego planu dla wymienionego obszaru wraz z prognozą oddziaływania na środowisko oraz z uzasadnieniem, o zakresie którego mowa w art.15 ust.1 pkt 1-3 ustawy z dn.27.03.2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym; d) sporządzenie prognozy skutków finansowych o której mowa w art.17 pkt 5 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym; e) sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko; f) przygotowanie niezbędnej ilości egzemplarzy projektu zmiany planu z prognozą oddziaływania na środowisko w celu przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko - w trybie ustawy z dnia 03.10.2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, w tym przygotowanie dokumentu projektu przedmiotowej zmiany planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu (zgodnie z art. 39 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko), tj. minimum 5 egzemplarzy wydruku projektu zmiany planu z prognozą oddziaływania na środowisko oraz w postaci cyfrowej umożliwiającej kopiowanie i wydruk; g) opracowanie propozycji rozstrzygnięć do złożonych wniosków i uwag w procedurze strategicznej oceny oddziaływania na środowisko o której mowa w dziale IV ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko oraz przygotowanie podsumowania, o którym mowa w art. 55 ust.3 w/w ustawy - w formie zarządzenia Prezydenta Miasta; h) przygotowanie niezbędnej ilości egzemplarzy projektu zmiany planu, uwzględniając wydruki materiałów graficznych do opiniowania i uzgodnień, w tym niezbędną ilość egzemplarzy prognozy oddziaływania na środowisko stanowiącej załącznik do uzgodnień / opiniowania – zgodnie z art. 25 ust.1 ustawy z dn. 27.03.2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym; i) przygotowanie dla Zamawiającego propozycji rozpatrzenia wyników opiniowania i uzgadniania projektu przedmiotowego planu; j) wprowadzenie zmian do dokumentu wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień; k) przygotowanie projektu zmiany planu do publicznego wglądu w trybie ustawy z dn. 27.03.2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym; 1 egzemplarz wydruku; l) udział w dyskusji publicznej nad rozwiązaniami przyjętymi w projekcie zmiany przedmiotowego planu; m) przygotowanie dla Zamawiającego propozycji rozstrzygnięć do złożonych uwag wniesionych w trybie określonym w art.17 pkt 11 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, w terminie nie dłuższym niż 12 dni od dnia zakończenia zgłaszania uwag; w przypadku rozstrzygnięcia o odmowie uwzględnienia uwagi – wymagane jest przygotowanie uzasadnienia odmowy; n) wprowadzenie ewentualnych zmian do projektu, będących rezultatem rozstrzygnięć uwag wniesionych do projektu zmiany planu z ewentualnym powtórzeniem w niezbędnym zakresie uzgodnień i opinii; o) przygotowanie projektu uchwały w sprawie uchwalenia zmiany przedmiotowego planu; projekt uchwały należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do projektu umowy, przy czym tekst i rysunek należy również przygotować w formacie xml; p) prezentacja rozwiązań odpowiedniej komisji Rady Miasta i na sesji uchwalającej Rady Miasta; q) opracowanie ostatecznej formy dokumentów, w tym dla potrzeb publikacji w BIP i Miejskiego Systemu Informacji Przestrzennej. 5. Wymagania dotyczące ilości i sposobu przygotowania przedmiotu zamówienia: a) rysunek/rysunki oraz tekst przedmiotowego planu należy przedłożyć w formie analogowej i cyfrowej: postać analogowa: finalnie dla Zamawiającego należy przedłożyć 5 (pięć) egzemplarzy wydruku przedmiotowej zmiany planu, w tym rysunek/rysunki w skali 1:1000, w tym minimum 4 egzemplarze na etapie  uchwalania zmiany przedmiotowego planu; projekt uchwały należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do projektu umowy; prezentacje graficzne należy odpowiednio rozwarstwić i dostarczyć w postaci *.shp. (wg Instrukcji wykonania cyfrowej wersji Planów Zagospodarowania Przestrzennego użytkowanych w Miejskim Systemie Informacji Przestrzennej Urzędu Miasta Starogard Gdański - załącznik nr 2 do umowy) pozwalające na włączenie warstw do miejskiego systemu informacji przestrzennej; do celów wydruku rysunek planu należy przygotować do pliku *.pdf w skali opracowania, z jakością pozwalającą na odzwierciedlenie wszystkich szczegółów rysunku planu, o rozdzielczości minimalnej 300 dpi i kompresji obrazów ZIP lub JPG nie większej niż 60% (co odpowiada jakości co najmniej średniej (medium); tekst planu dostarczyć w formie pliku *.doc (MSWord) zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do umowy oraz  w *.mdb (MSAccess), w *xml; projekt uchwały dla Rady Miasta i do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Pomorskiego należy przygotować w formacie xml. 6. Wykonawca zobowiąże się dostarczyć: a) prognozę oddziaływania na środowisko w ilości niezbędnej do uzyskania właściwych uzgodnień/opinii, przy czym Zamawiający winien w efekcie otrzymać minimum 5 (pięć) egzemplarzy wydruku prognozy oraz w wersji elektronicznej w formie pliku *.doc (MSWord) lub*PDF umożliwiającej kopiowanie i wydruk; b) prognozę skutków finansowych uchwalenia zmiany miejscowego planu w ilości min. 2 (dwa) egzemplarze wydruku, przy czym tekst oprócz wydruku należy przygotować jako zapis cyfrowy w formie pliku *.doc (MSWord) lub *PDF umożliwiający kopiowanie i wydruk. 7. Zamawiający: a) dostarczy Wykonawcy mapę zasadniczą w skali 1:1000; b) pokrywa koszty publikacji ogłoszeń i zawiadomień; c) zobowiązuje się do przeprowadzenia procedury planistycznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71410000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach