Przetargi.pl
Projekt, wykonanie, dostawa i montaż elementów systemu dynamicznej informacji przystankowej w tym: 2 centrów dyspozytorskich oraz 20 szt. wyświetlaczy LED wraz z konstrukcjami wsporczymi (w skład konstrukcji wchodzi obudowa wyświetlacza)

Zarząd Transportu Miejskiego w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-718 Lublin, ul. Kraśnicka 25
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-81 466 29 00 , fax. 0-81 466 29 01
  • Data zamieszczenia: 2010-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Transportu Miejskiego w Lublinie
    ul. Kraśnicka 25 25
    20-718 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 0-81 466 29 00, fax. 0-81 466 29 01
    REGON: 06043356000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ztm.bip.lublin.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gminna jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Projekt, wykonanie, dostawa i montaż elementów systemu dynamicznej informacji przystankowej w tym: 2 centrów dyspozytorskich oraz 20 szt. wyświetlaczy LED wraz z konstrukcjami wsporczymi (w skład konstrukcji wchodzi obudowa wyświetlacza)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie, dostawa i montaż na terenie miasta Lublin (w lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego) elementów systemu dynamicznej informacji przystankowej, w tym: 2 centrów dyspozytorskich oraz 20 szt. wyświetlaczy LED wraz z konstrukcjami wsporczymi (w skład konstrukcji wchodzi obudowa wyświetlacza). Zakres zamówienia obejmuje: 1. Opracowanie w oparciu o założenia zawarte w Programie funkcjonalno - użytkowym (Załącznik nr 1 do s.i.w.z. - Załącznik nr 1 do umowy) koncepcji architektoniczno - konstrukcyjnej konstrukcji wsporczej wyświetlacza LED (w skład konstrukcji wchodzi obudowa wyświetlacza), a także uzyskanie akceptacji Zamawiającego dla opracowanej koncepcji architektoniczno - konstrukcyjnej. 2. Opracowanie harmonogramu robót w uzgodnieniu z Zamawiającym. 3. Aktualizację map do celów projektowych w zakresie niezbędnym do realizacji inwestycji. 4. Opracowanie niezbędnej dokumentacji projektowej, uwzględniającej warunki przyłączenia do sieci energetycznej i informatycznej, a także uzyskanie akceptacji Zamawiającego ww dokumentacji w zakresie zgodności z niniejszym opracowaniem. 5. Uzyskanie niezbędnych dla realizacji inwestycji uzgodnień i pozwoleń. 6. Wykonanie, dostawę i montaż we wskazanych przez Zamawiającego lokalizacjach konstrukcji wsporczych wyświetlaczy LED (w skład konstrukcji wchodzi obudowa wyświetlacza). 7. Wykonanie, dostawę i montaż wyświetlaczy LED wraz z przyłączeniem ich do sieci energetycznej oraz doprowadzeniem do pełnej sprawności funkcjonalnej. 8. Wykonanie, dostawę i montaż centrów dyspozytorskich wraz z przyłączeniem ich do sieci energetycznej i informatycznej oraz doprowadzeniem do pełnej sprawności funkcjonalnej. 9. Przeprowadzenie wymaganych badań i pomiarów. 10. Opracowanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 11. Opracowanie technicznej dokumentacji powykonawczej. 12. Przywrócenie terenu budowy do stanu pierwotnego. 13. Przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem przedmiotu zamówienia w użytkowanie. 14. Na przedmiot zamówienia wykonawca udzieli gwarancji jakości: - na powłokę lakierniczą 24 m-ce, - na montaż 24 m-ce, - na perforację konstrukcji stalowej 48 m-cy. - na pozostałe składniki, oraz roboty wchodzące w skład przedmiotu zamówienia okres gwarancji zgodnie z założeniami Programu funkcjonalno - użytkowego (Załacznik nr 1 do s.i.w.z.- Załącznik nr 1 do umowy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 488130000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 11 000,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (DZ.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Pekao S.A., V O. w Lublinie, ul. Królewska 1, Lublin, nr: 71 1240 1503 1111 0010 2200 3156 z dopiskiem WADIUM do przetargu nieograniczonego na Projekt, wykonanie, dostawę i montaż elementów systemu dynamicznej informacji przystankowej w tym: 2 centrów dyspozytorskich oraz 20 szt. wyświetlaczy LED wraz z konstrukcjami wsporczymi (w skład konstrukcji wchodzi obudowa wyświetlacza), Nr sprawy: DZ.381-1-13-10. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku zamawiającego. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia oryginał dokumentu należy złożyć w Zarządzie Transportu Miejskiego w lublinie, Al. Kraśnicka 25, 20-718 lublin, pok. 211 przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, a w szczególności: 5.1. gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, 5.2. okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej lub poręczenia udzielonego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, a w szczególności: 6.1. poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, 6.2. poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z treści dokumentu wadium, wnoszonego w formie gwarancji lub poręczenia winno jednoznacznie wynikać, że gwarancja lub poręczenie zostało udzielone wszystkim podmiotom składającym ofertę wspólną. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium na podst. art. 46 ust 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 9. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ztm.bip.lublin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach