Przetargi.pl
Projekt windy osobowej

Gmina Miejska Hajnówka ogłasza przetarg

  • Adres: 17-200 Hajnówka, ul. Aleksego Zina 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 6822180, 6822875 , fax. 085 6822994
  • Data zamieszczenia: 2015-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Hajnówka
    ul. Aleksego Zina 1 1
    17-200 Hajnówka, woj. podlaskie
    tel. 085 6822180, 6822875, fax. 085 6822994
    REGON: 05065899900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.hajnowka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Projekt windy osobowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej adaptacji istniejącej klatki schodowej na potrzeby zainstalowania windy osobowej wewnętrznej dla obsługi osób niepełnosprawnych wraz z zaprojektowaniem dźwigu w budynku Urzędu Miasta w Hajnówce. 1. Wykonawca uzyska wszelkie wymagane, zgodnie z polskim prawem, uzgodnienia, opinie i decyzje administracyjne niezbędne do opracowania kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla w/w projektu, a w szczególności : a) wykonanie inwentaryzacji stanu istniejącego do celów projektowych w zakresie niezbędnym dla opracowania dokumentacji projektowo kosztorysowej, b) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z projektami branżowymi w zakresie określonym w projekcie umowy stanowiącym załącznik Nr 7 do SIWZ, c) uzyskanie wszelkich uzgodnień, opinii, analiz i materiałów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia budowy nie wymagającego pozwolenia na budowę. 2. Wszelkie koszty związane z uzyskaniem wyszczególnionych w pkt. 1 opinii i uzgodnień, niezbędnych do wykonania kompletnej dokumentacji technicznej muszą być uwzględnione w cenie ofertowej. 3. Przed przystąpieniem do projektowania, Wykonawca opracuje wariantową koncepcję proponowanych rozwiązań i przedłoży ją do akceptacji Zamawiającego, jak również uzyska akceptację jednostek opiniujących. 4. Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego uzgadniania prac projektowych i uzyskiwania akceptacji Zamawiającego oraz do przedłożenia Zamawiającemu opracowanej dokumentacji projektowej do zatwierdzenia przed złożeniem wniosku o wydanie pozwolenia na budowę, w terminie umożliwiającym wprowadzenie ewentualnych zmian do projektu. 5. Opracowana dokumentacja musi spełniać wymagania określone aktualnymi przepisami prawa, m.in.: Prawo budowlane; Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie; Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego; Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego; Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym 6. Nieodpłatnego i niezwłocznego udzielania wyjaśnień na ewentualne zapytania oferentów, jakie zostaną złożone w toku przetargu na wykonawstwo robót realizowanych na podstawie wykonanej przez niego dokumentacji projektowej, a także wyjaśnień w przypadku złożenia protestu. 7. Pełnienia nadzoru autorskiego w okresie realizacji robót budowlanych zgodnie z art.20 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo budowlane. 8. Wykonawca przejmie na siebie wyłączną odpowiedzialność za wszelkie roszczenia z tytułu praw autorskich związanych z wykonywaną dokumentacją projektową oraz pokrywa wszelkie koszty wynikające z popełnionych błędów. 9. W celu prawidłowego opracowania oferty Wykonawca winien sprawdzić w terenie warunki wykonania zamówienia, jak również zgromadzić wszelkie niezbędne informacje. 10. Wykonawca zobowiąże się do bezpłatnej aktualizacji wartości kosztorysów inwestorskich przez okres 2 lat od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego dokumentacji. Zamawiający wymaga udzielenia przez wykonawcę na wykonaną usługę gwarancji jakości na okres 36 miesięcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 11 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712400002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.hajnowka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach