Przetargi.pl
Projekt techniczny kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Widokowej i ul. Orlej w Marklowicach - sieć rozdzielcza

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 44-321 Marklowice, ul. Wyzwolenia 71
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 44-321 , fax. 032 4550020
  • Data zamieszczenia: 2009-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Wyzwolenia 71 71
    44-321 Marklowice, woj. śląskie
    tel. 44-321, fax. 032 4550020
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.marklowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Projekt techniczny kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Widokowej i ul. Orlej w Marklowicach - sieć rozdzielcza
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie wstępnej koncepcji budowy kanalizacji w przedmiotowym rejonie, która podlegać będzie zatwierdzeniu przez Zamawiającego. Na podstawie zatwierdzonej koncepcji projektant wykona dokumentację projektowo - kosztorysową sieci rozdzielczej kanalizacji sanitarnej umożliwiającej w przyszłości podłączenie budynków na działkach , które powstaną zgodnie z planem zagospodarowania przestrzennego w rejonie ul. Widokowej i ul. Orlej w Marklowicach. Dokumentacja powinna być opracowana pod kątem kompleksowego (również przyszłościowego) odbioru ścieków z w/w terenów. W rejonie zamkniętym ulicami Jana Wantuły, Wiosny Ludów istnieje kanalizacja sanitarna dla zlewni pompowni ścieków przy ul. Wantuły odprowadzająca ścieki kolektorem przecinającym ul. Wyzwolenia i kolektorem zrzutowym na oczyszczalnię KARKOSZKA. Obszar objęty dokumentacją znajduje się na terenie górniczym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324408
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 1.000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki : 1/ Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2/ Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3/ Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4/ Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy. 5/ Wykonawca musi udowodnić zrealizowanie w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 2 zadań o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem tego zadania(Zamawiający przyjmuje, że będzie to wykonanie projektów kanalizacji sanitarnej), poprzez przedstawienie referencji od poprzednich zamawiających. Ocena spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbędzie się poprzez analizę oświadczeń i dokumentów złożonych w przedmiotowym postępowaniu przetargowym.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ Formularz ofertowy 2/ Dowód wpłacenia, wniesienia wadium. 3/ Zestawienie załączonych dokumentów 4/ Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych 5/Wykaz usług zrealizowanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania 6/ Wykaz oraz kopie referencji wykonanych usług wystawionych przez inwestora (jak w pkt.5) 7/ Oświadczenie o zapoznaniu się i przyjęciu bez uwag wzoru umowy 8/ Dane dotyczące ewentualnych podwykonawców i zakresu powierzonych im części zamówienia 9/Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10/ Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, a także posiadanych przez nie uprawnień (wymagane są min. 2 osoby z uprawnieniami projektowymi oraz min. 2- letnie doświadczenie w projektowaniu dla każdej z tych osób) 11/ Potwierdzona kopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.marklowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach