Gmina Wadowice Urząd Miejski ogłasza przetarg
- Adres: 34-100 Wadowice, pl. Jana Pawła II
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. +48 33 873 18 11 , fax. +48 33 873 18 15
- Data zamieszczenia: 2019-07-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wadowice Urząd Miejski
pl. Jana Pawła II 23
34-100 Wadowice, woj. małopolskie
tel. +48 33 873 18 11, fax. +48 33 873 18 15
REGON: 00052642300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wadowice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Projekt techniczny chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1734K w m. Gorzeń Górny i Ponikiew - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę LUB zezwolenia na realizację inwestycji drogowej LUB zgłoszenia dla zadania inwestycyjnego pn.: „PT budowy chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1734K w miejscowości Gorzeń Górny i Ponikiew”. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: budowę chodnika o długości ok. 407 mb, początek zakresu opracowania – połączenie z istniejącym chodnikiem przy skrzyżowaniu drogi krajowej DK 28 z drogą powiatową 1734K; koniec zakresu opracowania - mostek na potoku Ponikiewka, przebudowę istniejących zjazdów, przebudowę terenu pod istniejącą wiatę przystankową – bez projektu wiaty, przebudowę, rozbudowę i/lub zabezpieczenie istniejących sieci infrastruktury technicznej (jeżeli występują w rejonie ww. inwestycji), budowę odwodnienia chodnika (jeżeli wystąpi taka konieczność), budowę umocnienia skarp nasypu (jeżeli wystąpi taka konieczność). 4.2. Kategoria drogi przy której należy zaprojektować chodnik, zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego: 9/KDL1 – drogi i ulice publiczne klasy L. 4.3. Zakres zamówienia obejmuje sporządzenie kompletnego projektu budowlanego i wykonawczego w zakresie zgodnym z wymogami prawa budowlanego i przepisów wykonawczych w uwzględnieniem: rozpoznania warunków gruntowych i geotechnicznych dla potrzeb ww. projektu, opracowania dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do uzyskania zezwolenia na realizację inwestycji drogowej LUB pozwolenia na budowę LUB zgłoszenia, opracowania koncepcji projektowej chodnika, wraz z granicami własności działki drogowej, oraz analizy potrzeb zajętości działek pod drogę (tylko w przypadku gdy budowa chodnika będzie wymagała zajęcia działek prywatnych nie stanowiących własności Skarbu Państwa), projekt branży drogowej, na podstawie zaakceptowanej koncepcji projektowej, w zakresie budowy chodnika o długości ok. 407 mb wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej, w tym rozwiązania sytuacyjne, wysokościowe, konstrukcyjne, materiałowe, przekroje poprzeczne i charakterystyczne, uzbrojenie terenu itp., uzyskania prawomocnego pozwolenia na budowę LUB zezwolenia na realizację inwestycji drogowej LUB zgłoszenia wykonania robót budowlanych (jeśli przepisy prawa na to pozwolą) ww. zakresów robót objętych projektem, na każdym etapie procesu projektowego koncepcje i niezależne fragmenty projektu, należy opiniować z Zamawiającym oraz z Powiatowym Zarządem Dróg, jako właścicielem drogi powiatowej nr 1734K w miejscowości Gorzeń Górny i Ponikiew, uzyskanie zgód na dysponowanie nieruchomością na cel realizacji inwestycji od prywatnych właścicieli terenu (jeżeli będą wymagane), opracowania projektu zagospodarowania terenu z uwzględnieniem ustaleń MPZP oraz odprowadzenia wód deszczowych (w razie konieczności należy sporządzić projekt kanalizacji deszczowej i uzyskać pozwolenie wodnoprawne), wykonanie operatu wodnoprawnego dot. budowy chodnika oraz jego odwodnienia, wraz z uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego (jeżeli dotyczy), uzyskanie warunków technicznych od zarządców infrastruktury technicznej występującej w rejonie planowanej inwestycji (jeżeli dotyczy), opracowanie projektów branżowych związanych z ewentualnym rozwiązaniem kolizji z urządzeniami obcej infrastruktury technicznej (jeżeli wystąpi taka konieczność), opracowanie przedmiarów robót dla poszczególnych zakresów i rodzajów robót (przedmiar sporządzony dla ostatecznej wersji projektu tj. zgodnie z wytycznymi podanymi w części zatytułowanej WYMAGANA ILOŚĆ OPRACOWAŃ), opracowanie kosztorysów inwestorskich dla każdego rodzaju i zakresu robót (kosztorys sporządzony dla ostatecznej wersji projektu tj. zgodnie z wytycznymi podanymi w części zatytułowanej WYMAGANA ILOŚĆ OPRACOWAŃ), aktualizacje – w razie potrzeby, kosztorysów inwestorskich w okresie 4 lat od daty uprawomocnienia się decyzji o pozwoleniu na budowę LUB zezwolenia na realizację inwestycji drogowej LUB zgłoszenia, projekt zieleni obejmujący inwentaryzację istniejącej zieleni, wycinkę kolidujących elementów zieleni wraz z uzyskaniem zgody na ich wycinkę oraz wykonanie projektu nasadzeń krzewów, drzew, trawników (jeżeli dotyczy) projekt docelowej i tymczasowej organizacji ruchu zatwierdzonej przez komisję BRD, uzyskanie wymaganych przepisami prawa decyzji, opinii i uzgodnień oraz wykonania obowiązków wynikających z powyższych dokumentów i pokrycia ewentualnych kosztów z nich wynikających, a także wykonanie innych, niewymienionych opracowań niezbędnych do uzyskania zezwolenia na realizację inwestycji drogowej LUB pozwolenia na budowę LUB zgłoszenia, których koszt należy uwzględnić w wycenie, pełnienie nadzoru autorskiego przez projektantów w zakresie zgodnym z art. 20 ustawy z dnia 07.07.1994 roku - Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 roku, poz. 1332 z późn. zm.) w tym udzielania odpowiedzi i wyjaśnień dotyczących prac objętych dokumentacją projektową, w terminie nie dłuższym niż 2 dni od daty powzięcia informacji o zaistniałym problemie, oraz opracowywanie rozwiązań alternatywnych w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, stawiania się na budowie w razie konieczności tj. w terminie nie dłuższym niż 2 dni od daty wezwania, średnio jeden raz w miesiącu w trakcie realizacji zadania, uzupełniania braków oraz usuwania wad w trakcie trwania postępowania dotyczącego wydania zezwolenia na realizację inwestycji drogowej LUB pozwolenia na budowę LUB zgłoszenia, oraz ewentualnego postępowania odwoławczego związanego z wydaniem ww. decyzji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: formularz oferty, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w przedmiotowym postępowaniu o zamówienie publiczne albo reprezentowania Wykonawców w postępowaniu jw. i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia, w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, dokument potwierdzający dysponowanie niezbędnymi zasobami innych podmiotów, (jeżeli dotyczy), oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy dróg powiatowych nr 1575 K i 1572 K w m. Grybów
Dodano: 2024-07-16 - „Sporządzenie kompletnej dokumentacji technicznej dla kanalizacji sanitarnej w miejscowości Zagacie”
Dodano: 2024-07-09 - Sporządzenie dokumentacji projektowej dla zamierzeń budowlanych z podziałem na trzy części oraz sprawowanie nadzoru autorskiego
Dodano: 2024-06-28 - „Opracowanie dokumentacji technicznej w zakresie naprawy oraz remontu budynku Warzelni na terenie Kopalni Soli "Wieliczka."
Dodano: 2024-06-25 - przygotowanie projektu stanowiska - modernizacja urządzenia do wytwarzania kompozytów
Dodano: 2024-06-19 - Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo -kosztorysowej dla inwestycji: „Budowa zespołu budynków jednorodzinnych dwulokalowych w zabudowie bliźniaczej w miejscowości Grzegorzowice Wielkie”
Dodano: 2024-06-11 - Opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie pn.: „Rozbudowa drogi powiatowej ul. Okrężnej wraz z przebudową mostu na potoku Wątok w ciągu ul. Okrężnej".
Dodano: 2024-05-27 - Sporządzenie dokumentacji projektowej dla zamierzeń budowlanych z podziałem na cztery części
Dodano: 2024-05-21 - Wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie przebudowy/rozbudowy Izby Przyjęć oraz przebudowy/rozbudowy punktu poboru Centralnego Laboratorium Diagnostycznego wraz z nadzorem autorskim.
Dodano: 2024-05-21 - Projekt budowy odwodnienia drogi gminnej w Skrzyszowie
Dodano: 2024-05-06