Gmina Wadowice Urząd Miejski ogłasza przetarg
- Adres: 34-100 Wadowice, pl. Jana Pawła II
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. +48 33 873 18 11 , fax. +48 33 873 18 15
- Data zamieszczenia: 2019-07-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wadowice Urząd Miejski
pl. Jana Pawła II 23
34-100 Wadowice, woj. małopolskie
tel. +48 33 873 18 11, fax. +48 33 873 18 15
REGON: 00052642300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wadowice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Projekt techniczny chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1734K w m. Gorzeń Górny i Ponikiew - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę LUB zezwolenia na realizację inwestycji drogowej LUB zgłoszenia dla zadania inwestycyjnego pn.: „PT budowy chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1734K w miejscowości Gorzeń Górny i Ponikiew”. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: budowę chodnika o długości ok. 407 mb, początek zakresu opracowania – połączenie z istniejącym chodnikiem przy skrzyżowaniu drogi krajowej DK 28 z drogą powiatową 1734K; koniec zakresu opracowania - mostek na potoku Ponikiewka, przebudowę istniejących zjazdów, przebudowę terenu pod istniejącą wiatę przystankową – bez projektu wiaty, przebudowę, rozbudowę i/lub zabezpieczenie istniejących sieci infrastruktury technicznej (jeżeli występują w rejonie ww. inwestycji), budowę odwodnienia chodnika (jeżeli wystąpi taka konieczność), budowę umocnienia skarp nasypu (jeżeli wystąpi taka konieczność). 4.2. Kategoria drogi przy której należy zaprojektować chodnik, zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego: 9/KDL1 – drogi i ulice publiczne klasy L. 4.3. Zakres zamówienia obejmuje sporządzenie kompletnego projektu budowlanego i wykonawczego w zakresie zgodnym z wymogami prawa budowlanego i przepisów wykonawczych w uwzględnieniem: rozpoznania warunków gruntowych i geotechnicznych dla potrzeb ww. projektu, opracowania dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do uzyskania zezwolenia na realizację inwestycji drogowej LUB pozwolenia na budowę LUB zgłoszenia, opracowania koncepcji projektowej chodnika, wraz z granicami własności działki drogowej, oraz analizy potrzeb zajętości działek pod drogę (tylko w przypadku gdy budowa chodnika będzie wymagała zajęcia działek prywatnych nie stanowiących własności Skarbu Państwa), projekt branży drogowej, na podstawie zaakceptowanej koncepcji projektowej, w zakresie budowy chodnika o długości ok. 407 mb wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej, w tym rozwiązania sytuacyjne, wysokościowe, konstrukcyjne, materiałowe, przekroje poprzeczne i charakterystyczne, uzbrojenie terenu itp., uzyskania prawomocnego pozwolenia na budowę LUB zezwolenia na realizację inwestycji drogowej LUB zgłoszenia wykonania robót budowlanych (jeśli przepisy prawa na to pozwolą) ww. zakresów robót objętych projektem, na każdym etapie procesu projektowego koncepcje i niezależne fragmenty projektu, należy opiniować z Zamawiającym oraz z Powiatowym Zarządem Dróg, jako właścicielem drogi powiatowej nr 1734K w miejscowości Gorzeń Górny i Ponikiew, uzyskanie zgód na dysponowanie nieruchomością na cel realizacji inwestycji od prywatnych właścicieli terenu (jeżeli będą wymagane), opracowania projektu zagospodarowania terenu z uwzględnieniem ustaleń MPZP oraz odprowadzenia wód deszczowych (w razie konieczności należy sporządzić projekt kanalizacji deszczowej i uzyskać pozwolenie wodnoprawne), wykonanie operatu wodnoprawnego dot. budowy chodnika oraz jego odwodnienia, wraz z uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego (jeżeli dotyczy), uzyskanie warunków technicznych od zarządców infrastruktury technicznej występującej w rejonie planowanej inwestycji (jeżeli dotyczy), opracowanie projektów branżowych związanych z ewentualnym rozwiązaniem kolizji z urządzeniami obcej infrastruktury technicznej (jeżeli wystąpi taka konieczność), opracowanie przedmiarów robót dla poszczególnych zakresów i rodzajów robót (przedmiar sporządzony dla ostatecznej wersji projektu tj. zgodnie z wytycznymi podanymi w części zatytułowanej WYMAGANA ILOŚĆ OPRACOWAŃ), opracowanie kosztorysów inwestorskich dla każdego rodzaju i zakresu robót (kosztorys sporządzony dla ostatecznej wersji projektu tj. zgodnie z wytycznymi podanymi w części zatytułowanej WYMAGANA ILOŚĆ OPRACOWAŃ), aktualizacje – w razie potrzeby, kosztorysów inwestorskich w okresie 4 lat od daty uprawomocnienia się decyzji o pozwoleniu na budowę LUB zezwolenia na realizację inwestycji drogowej LUB zgłoszenia, projekt zieleni obejmujący inwentaryzację istniejącej zieleni, wycinkę kolidujących elementów zieleni wraz z uzyskaniem zgody na ich wycinkę oraz wykonanie projektu nasadzeń krzewów, drzew, trawników (jeżeli dotyczy) projekt docelowej i tymczasowej organizacji ruchu zatwierdzonej przez komisję BRD, uzyskanie wymaganych przepisami prawa decyzji, opinii i uzgodnień oraz wykonania obowiązków wynikających z powyższych dokumentów i pokrycia ewentualnych kosztów z nich wynikających, a także wykonanie innych, niewymienionych opracowań niezbędnych do uzyskania zezwolenia na realizację inwestycji drogowej LUB pozwolenia na budowę LUB zgłoszenia, których koszt należy uwzględnić w wycenie, pełnienie nadzoru autorskiego przez projektantów w zakresie zgodnym z art. 20 ustawy z dnia 07.07.1994 roku - Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 roku, poz. 1332 z późn. zm.) w tym udzielania odpowiedzi i wyjaśnień dotyczących prac objętych dokumentacją projektową, w terminie nie dłuższym niż 2 dni od daty powzięcia informacji o zaistniałym problemie, oraz opracowywanie rozwiązań alternatywnych w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, stawiania się na budowie w razie konieczności tj. w terminie nie dłuższym niż 2 dni od daty wezwania, średnio jeden raz w miesiącu w trakcie realizacji zadania, uzupełniania braków oraz usuwania wad w trakcie trwania postępowania dotyczącego wydania zezwolenia na realizację inwestycji drogowej LUB pozwolenia na budowę LUB zgłoszenia, oraz ewentualnego postępowania odwoławczego związanego z wydaniem ww. decyzji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: formularz oferty, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w przedmiotowym postępowaniu o zamówienie publiczne albo reprezentowania Wykonawców w postępowaniu jw. i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia, w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, dokument potwierdzający dysponowanie niezbędnymi zasobami innych podmiotów, (jeżeli dotyczy), oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. „Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej w miejscowościach: Zofipole, Igołomia – gmina Igołomia-Wawrzeńczyce”
Dodano: 2024-04-08 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla dobudowy oświetlenia na ul. Działowskiego w ramach realizacji zadania pn. Budowa i przebudowa oświetlenia na terenie Dzielnicy VIII.
Dodano: 2024-04-04 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla przebudowy i rozbudowy ul. Rybitwy na odcinku od ul. Szparagowej do ul. Rybitwy 88a na długości ok. 450 metrów
Dodano: 2024-04-02 - Modernizacja ul. Niewodniczańskiego – aktualizacja dokumentacji
Dodano: 2024-04-02 - Przebudowa ul. Radzieckiej w km od ok. 2+450 do ok. 2+935 oraz przebudowa ul. Tłoki w km od 0+000 do ok. 0+150- opracowanie dokumentacji projektowej
Dodano: 2024-03-18 - Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja zadania pn. „Budowa oświetlenia na osiedlu przy ul. Żywieckiej
Dodano: 2024-03-14 - BZP.271.16.2024 Wykonanie koncepcji oraz dokumentacji projektowej w ramach zamierzenia inwestycyjnego pn.: ,,Budowa skateparku przy ul. Kilińskiego w Nowym Sączu”
Dodano: 2024-02-20 - Wykonanie projektu przebudowy, rozbudowy i modernizacja istniejącej pompowni ścieków „Lecznica” w Jabłonce.
Dodano: 2024-02-02 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "ul. Benedyktowicza - budowa oświetlenia na odcinku od skrzyżowania z ul. Księcia Józefa do wysokości działki nr 201 obr. K-16"
Dodano: 2023-12-27 - Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej dla realizacji zadania pn.: „Rewaloryzacja, konserwacja i rozszerzenie publicznych funkcji Muzeum Zamek w Dębnie”
Dodano: 2023-12-21