Gmina Wadowice Urząd Miejski ogłasza przetarg
- Adres: 34-100 Wadowice, pl. Jana Pawła II
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. +48 33 873 18 11 , fax. +48 33 873 18 15
- Data zamieszczenia: 2018-07-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wadowice Urząd Miejski
pl. Jana Pawła II 23
34-100 Wadowice, woj. małopolskie
tel. +48 33 873 18 11, fax. +48 33 873 18 15
REGON: 000526423 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wadowice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Projekt techniczny budowy drogi granicznej między sołectwami Zawadka i Chocznia” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu technicznego budowy drogi granicznej między sołectwami Zawadka i Chocznia wraz z uzyskaniem prawomocnego zezwolenia na realizację inwestycji drogowej. Przedmiot zamówienia obejmuje: •budowę drogi gminnej, klasy D o długości ok. 650 m wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej o średnicy co najmniej 400 mm (przy projektowaniu sieci kanalizacji deszczowej należy uwzględnić wody deszczowe spływające na drogę z terenów przyległych); •budowę przepustu (działki nr: 7264 w miejscowości Chocznia, 2858 w miejscowości Wadowice); •wykonanie kamiennych murów oporowych stanowiących zabezpieczenie skarp (m.in. działka nr 723 w miejscowości Zawadka); •budowę oświetlenia drogowego; •przebudowę zjazdów; •przebudowę, rozbudowę i/lub zabezpieczenie istniejących sieci infrastruktury technicznej. Zakres zamówienia obejmuje: sporządzenie kompletnego projektu budowlanego i wykonawczego w zakresie zgodnym z wymogami prawa budowlanego i przepisów wykonawczych w tym: •rozpoznanie warunków gruntowych i geotechnicznych dla potrzeb projektu, •opracowanie dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do uzyskania zezwolenia na realizację inwestycji drogowej, •koncepcję projektową na całym projektowanym odcinku drogi, wraz z granicami własności działki drogowej, •projekt zagospodarowania terenu z uwzględnieniem ustaleń miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, wraz z granicami własności działki drogowej oraz analizę potrzeb zajętości działek pod drogę, •uzyskanie warunków technicznych od zarządców infrastruktury technicznej występującej w rejonie planowanej inwestycji, •uzyskanie zgód na dysponowanie nieruchomością na cel realizacji inwestycji od prywatnych właścicieli terenu (jeżeli będą wymagane), •projekt branży drogowej, na podstawie zaakceptowanej koncepcji projektowej, w zakresie budowy drogi gminnej, klasy D o długości ok. 650 m wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej o średnicy co najmniej 400 mm, w tym rozwiązania sytuacyjne, wysokościowe, konstrukcyjne, przekroje poprzeczne i charakterystyczne, uzbrojenie terenu itp., •projekty branżowe związane z budową przepustu, wykonaniem kamiennych murów oporowych i przebudową zjazdów, •projekty branżowe związane z budową oświetlenia drogowego, •projekty branżowe związane z przebudową lub rozbudową istniejących sieci i przyłączy infrastruktury technicznej, w tym uzyskanie zgody na dysponowanie nieruchomością na cel realizacji inwestycji od prywatnych właścicieli terenu, •projekt zieleni obejmujący inwentaryzację istniejącej zieleni, wycinkę kolidujących elementów zieleni wraz z uzyskaniem zgody na ich wycinkę oraz wykonanie projektu nasadzeń krzewów, drzew, trawników, •projekt tymczasowej i docelowej organizacji ruchu zatwierdzonej przez komisję BRD, •uzyskanie wymaganych przepisami prawa decyzji, opinii i uzgodnień oraz wykonania obowiązków wynikających z powyższych dokumentów i pokrycia ewentualnych kosztów z nich wynikających, a także wykonanie innych, niewymienionych opracowań niezbędnych do uzyskania zezwolenia na realizację inwestycji drogowej, których koszt należy uwzględnić w wycenie, •wykonanie operatu wodnoprawnego dot. budowy przepustu oraz odwodnienia drogi, wraz z uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego, •przedmiary robót dla poszczególnych zakresów i rodzajów robót, •kosztorysy inwestorskie, specyfikacje techniczne dla każdego rodzaju i zakresu robót, •uzyskanie prawomocnego zezwolenia na realizację inwestycji drogowej wszystkich zakresów robót objętych projektem, •na każdym etapie procesu projektowego niezależne fragmenty projektu, należy opiniować z Zamawiającym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie wymagane
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: formularz oferty, formularz cenowy , pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w przedmiotowym postępowaniu o zamówienie publiczne albo reprezentowania Wykonawców w postępowaniu jw. i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia, w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, dokument potwierdzający dysponowanie niezbędnymi zasobami innych podmiotów, (jeżeli dotyczy), oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy dróg powiatowych nr 1575 K i 1572 K w m. Grybów
Dodano: 2024-07-16 - „Sporządzenie kompletnej dokumentacji technicznej dla kanalizacji sanitarnej w miejscowości Zagacie”
Dodano: 2024-07-09 - Sporządzenie dokumentacji projektowej dla zamierzeń budowlanych z podziałem na trzy części oraz sprawowanie nadzoru autorskiego
Dodano: 2024-06-28 - „Opracowanie dokumentacji technicznej w zakresie naprawy oraz remontu budynku Warzelni na terenie Kopalni Soli "Wieliczka."
Dodano: 2024-06-25 - przygotowanie projektu stanowiska - modernizacja urządzenia do wytwarzania kompozytów
Dodano: 2024-06-19 - Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo -kosztorysowej dla inwestycji: „Budowa zespołu budynków jednorodzinnych dwulokalowych w zabudowie bliźniaczej w miejscowości Grzegorzowice Wielkie”
Dodano: 2024-06-11 - Opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie pn.: „Rozbudowa drogi powiatowej ul. Okrężnej wraz z przebudową mostu na potoku Wątok w ciągu ul. Okrężnej".
Dodano: 2024-05-27 - Sporządzenie dokumentacji projektowej dla zamierzeń budowlanych z podziałem na cztery części
Dodano: 2024-05-21 - Wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie przebudowy/rozbudowy Izby Przyjęć oraz przebudowy/rozbudowy punktu poboru Centralnego Laboratorium Diagnostycznego wraz z nadzorem autorskim.
Dodano: 2024-05-21 - Projekt budowy odwodnienia drogi gminnej w Skrzyszowie
Dodano: 2024-05-06