Przetargi.pl
Projekt, skład, druk i dostarczenie materiałów informacyjno-promocyjnych projektów realizowanych w ramach II, III i V priorytetu PO IiŚ

Centrum Koordynacji Projektów Środowiskowych ogłasza przetarg

  • Adres: 00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, piętro 20
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 318 70 82 , fax. 22 318 70 98
  • Data zamieszczenia: 2013-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Koordynacji Projektów Środowiskowych
    ul. Stawki 2, piętro 20
    00-193 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 318 70 82, fax. 22 318 70 98
    REGON: 14073858500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckps.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Projekt, skład, druk i dostarczenie materiałów informacyjno-promocyjnych projektów realizowanych w ramach II, III i V priorytetu PO IiŚ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie do siedziby Centrum Koordynacji Projektów Środowiskowych wskazanych niżej produktów. Oferowane artykuły muszą być fabrycznie nowe, bez śladów użytkowania, pełnowartościowe, nieprefabrykowane. 1. Opracowanie grafik dla projektów. Zaprojektowanie i wykonanie 5 czarno - białych uproszonych grafik przedstawiających: 1) wybuch, 2) góry i wodę, 3) jezioro, 4) las, drzewo, 5) żubra. Grafiki zostaną dostarczone osobno na płycie CD/DVD w plikach: JPG, 300 dpi oraz w plikach wektorowych (eps lub ai). Wykonawca w ciągu 5 dni kalendarzowych od podpisania umowy przedstawi 3 projekty każdej grafiki do wyboru przez Zamawiającego. Zamawiający ma prawo zgłaszać nieograniczoną liczbę poprawek do każdego z projektów poszczególnych produktów. Uwagi muszą być uwzględnione jak najszybciej by nie wpływały na termin realizacji umowy. Projekty wszystkich zamówionych produktów będą spójne. Grafiki oraz projekty wszystkich utworzonych materiałów (w plikach otwartych i plikach zamkniętych) zostaną przekazane Zamawiającemu na płycie CD, w plikach JPG, rozdzielczość 300 dpi, format A4 oraz w pliku wektorowym, wraz z resztą zamówienia. 2. Notatnik. Zakres usługi: projekt, skład, druk, dostawa. Format: A5 otwierany jak zeszyt. Okładka: papier 310 mm x 680 mm (+/ - 10 mm). Kreda 350 g/m2, lakier dyspersyjny na całości okładek, tłoczenie grafik. Druk: off set i wypukły, full kolor 4/0. Kartki w środku notesu: papier w środku notatnika: off set, wzór: szara kratka, 135 g/m2 (+/ - 15 g/m2), liczba kartek w produkcie: 50, klejona górna krawędź kartek. Teksty i logotypy dostarcza Zamawiający, grafiki - Wykonawca. Pakowany w paczki po 40 do 50 szt. z opisem. Projekt produktu zostanie zatwierdzony przez Zamawiającego. Nakład: 1200 szt. Termin wykonania: do 30 sierpnia 2013 r. 3. Teczka na dokumenty A4. Zakres usługi: projekt, skład, druk, dostawa. Format: mieszczący dokumenty formatu A4. Dwa stale zespolone skrzydła wewnątrz (boczne i dolne) z wycięciem na wizytówki, Grzbiet falcowany: 5 mm. Lakier dyspersyjny na zewnętrznej stronie całości produktu. Jednolity kolor całości teczki. Tłoczone elementy grafiki na górnej części teczki. Druk: off set i wypukły 4/0 na całości produktu. Papier: kreda 350 g/m2. Teksty i logotypy dostarcza Zamawiający. Grafiki dostarcza Wykonawca. Pakowana w paczki po 40- 50 szt. z opisem tak by teczki nie były pogniecione. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu projekt do akceptacji. Nakład: 1000 szt. Termin wykonania: do 30 sierpnia 2013 r. 4. Folder o projektach- V Priorytet PO IiŚ. Zakres usługi: projekt, skład, druk, dostawa. Format: A4. Druk:offset 4/4 CMYK. Papier okładka: kreda mat 300 g/m2. Papier w środku: 135 g/m2, zewnętrznie: folia błyszcząca, wewnątrz: wybiórczo lakier błyszczący UV. Liczba stron: ok. 38 (4 strony okładka, 34 strony środek). Okładka bigowana, środek falcowany, szycie zeszytowe po dłuższym boku (2 zszywki). Teksty, zdjęcia i logotypy dostarcza Zamawiający. Pakowany w paczki po 40- 50 szt. z opisem. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu projekt do akceptacji. Nakład: 1000 szt. Termin wykonania: do 30 sierpnia 2013 r. 5. Folder o rezultatach wdrażania - V Priorytet PO IiŚ. Zakres usługi: projekt, skład, druk, dostawa. Format: A4. Druk: offset, 4/4 CMYK. Papier okładka: kreda mat - 300 g/m2 , zewnętrznie: punktowo folia błyszcząca UV. Papier środek: 135 g/m2, druk: off set, wewnątrz: wybiórczo lakier błyszczący UV. Papier: okładka nie mniej niż 300 g/m2 kreda błysk + folia błyszcząca UV, środek nie mniej niż 135 g/m2 + lakier błyszczący UV wybiórczo. Liczba stron: (4 strony okładka, 16 stron środek + /- 2 strony). Oprawa łączenie: po dłuższym boku klejenie + szycie lub klejenie PUR. Teksty, zdjęcia i logotypy dostarcza Zamawiający. Pakowany w paczki po 40- 50 szt. z opisem. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu projekt do akceptacji. Nakład: 1000 szt. Termin wykonania: do 30 sierpnia 2013 r. 6. Kalendarz trójdzielny na 2014. Zakres usługi: kompleksowy - projekt, skład, druk, dostawa. Główka: Format: 310 mm x 220 mm (+/ - 10 mm), główka wypukła, kaszerowana, z dziurką do zawieszenia 5 mm. Papier: karton >350 g na m2. Druk: 4/0 CMYK, off set. Uszlachetnienie w postaci lakieru UV na całości. Zdjęcia i teksty dostarcza Zamawiający. Plecki: Format: 310 mm x 680 mm (+ /- 10 mm). Papier: karton 350 g/m2, jednostronne pokrycie lakierem dyspersyjnym. Druk: w kolorze 4/0 CMYK. Część wykonana z materiałów zapewniających trwałość wyrobu, taśma z przeźroczystego tworzywa do zaznaczenia daty kolor do ustalenia z Zamawiającym pasujący do projektu kalendarza. Kalendarium: Format kartek kalendarium: proporcjonalnie dopasowany do wielkości tej części kalendarza. Papier: kredowy 135 g/m2 (+ /- 15 g na m2). Druk: off set, kolor 4/0 CMYK. Układ: trzystopniowy, trzy bloczki po 12 kartek (miesiąc poprzedni, bieżący, następny), przymocowane sprężynkami do plecków od góry (kolor do wyboru przez Zamawiającego, dopasowany do całego projektu kalendarza), zrywane kartki, dni świąteczne w kolorze odróżniającym się od koloru dni powszednich, oznaczenia dni tygodnia, świąt, imieniny (wszystkie teksty w kalendarzu) - w języku polskim i dodatkowo dni tygodnia w języku angielskim. Wykonawca przedstawia Zamawiającemu co najmniej 3 rodzaje kalendariów do wyboru. Pakowany w paczki po 30 - 40 szt. z opisem. Teksty, zdjęcia i logotypy dostarcza Zamawiający. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu projekt do akceptacji. Format całości kalendarza: 310 mm x 900 mm (+/ - 10 mm). Nakład: 300 szt. Termin wykonania: do 1 października 2013 r. 7. Kalendarz plakatowy na 2014. Zakres usługi: kompleksowy - projekt, skład, druk, dostawa. Format: A1. Papier: gloss 250 g/m2 (+/ - 30 mm). Układ kalendarium do wyboru przez Zamawiającego. Druk: kolor 4/0 CMYK, off set. Oprawa: metalowe listwy zaciskowe koloru srebrnego z dziurką do zawieszania. Pole pod nadruk informacji o projekcie. Opakowania: zwijane w role, pakowane w pudełka po 20 egz. Zdjęcia oraz tekst dostarcza Zamawiający. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu projekt do akceptacji. Nakład: 200 szt. Termin wykonania: do 1 października 2013 r. 8. Torba papierowa. Zakres usługi: kompleksowy - projekt, skład, druk, dostawa. Torba typu A. Format torby: 30 cm (szerokość) x10 cm (denko) x40 cm (wysokość). Papier: kreda mat 300 g/m2. Druk: off set i wypukły na logotypie CKPŚ, full kolor 4/0 CMYK. Dodatkowo nadruk kolorowy na powierzchniach bocznych. Uszlachetnienie: lakier dyspersyjny. Sznurek bawełniany biały lub ciemnozielony zielony dopasowany do koloru torby (ciemna zieleń zgodna z KIW LP) do decyzji Zamawiającego wraz z projektem o długości od 35 cm do 40 cm (każde ucho), wzmocnienia z kartonu przy mocowaniach sznurka i na spodzie torby tak by były scalone. Teksty i logotypy dostarcza Zamawiający. Grafiki dostarcza Wykonawca. Pakowana w paczki po 40 - 50 szt. z opisem. Nakład: 500 szt. Termin wykonania: do 30 sierpnia 2013 r. Torba typu B. Format torby: 30 cm (szerokość) x 8 cm (denko) x 23 cm (wysokość). Papier: kreda mat 300 g/m2. Druk: off set i wypukły na logotypie CKPŚ, full kolor 4/0 CMYK. Dodatkowo nadruk kolorowy na powierzchniach bocznych. Uszlachetnienie: lakier dyspersyjny. Sznurek bawełniany biały lub ciemnozielony zielony dopasowany do koloru torby (ciemna zieleń zgodna z KIW LP) do decyzji Zamawiającego wraz z projektem o długości od 35 cm do 40 cm (każde ucho), wzmocnienia z kartonu przy mocowaniach sznurka i na spodzie torby. Teksty i logotypy dostarcza Zamawiający. Grafiki dostarcza Wykonawca. Pakowana w paczki po 40 - 50 szt. z opisem. Nakład: 500 szt. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu projekty do akceptacji. Termin wykonania: do 30 sierpnia 2013 r. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przekazać prawa autorskie i pokrewne oraz udzielić praw zależnych CKPŚ do wszystkich stworzonych projektów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 221000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 900,00 PLN (dziewięćset zł 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: 2. 1 pieniądzu (przelewem na rachunek bankowy: w Banku Ochrony Środowiska S.A. nr 97154011572115668084150012 z dopiskiem WADIUM - druk. Nr zamówienia: DI-2710-049-1-13). 2. 2 poręczeniach bankowych; 2. 3 poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; 2. 4 gwarancjach bankowych; 2. 5 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2. 6 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wadium wnoszone w postaci poręczeń i gwarancji bankowych, poręczeń kasy oszczędnościowo - kredytowej lub gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć do oferty w formie kopii dokumentu, a oryginał złożyć w oddzielnej kopercie oznaczonej (oryginał wadium), która będzie załączona do oferty (wewnątrz opakowania oferty) i musi ono obejmować cały okres związania ofertą. 4. W treści dokumentu musi znajdować się nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wypłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium we wszystkich przypadkach powodujących utratę wadium przez Wykonawcę, określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w ppkt. 2.1 rachunek bankowy najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy. 6. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: 6.1 Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: 6.1.1 odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 6.1.2 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 6.2 Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/ckps_warszawa
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach