Przetargi.pl
PROJEKT ROZBUDOWY SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 5 NA OS. JEZIORNA

Miasto Ełk ogłasza przetarg

  • Adres: 19300 Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 73 26 200 , fax. 087 73 26 230
  • Data zamieszczenia: 2018-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Ełk
    ul. M. J. Piłsudskiego 4
    19300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 73 26 200, fax. 087 73 26 230
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PROJEKT ROZBUDOWY SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 5 NA OS. JEZIORNA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy Szkoły Podstawowej Nr 5 na osiedlu Jeziorna w Ełku. Istniejący obiekt szkolny został częściowo zrealizowany na podstawie wcześniej opracowanego projektu i składa się z: - segmentu dydaktycznego Nr 1 (A), - łącznika (D), - hali sportowej (E), Nie zrealizowano segmentu dydaktycznego Nr 2 (C) oraz segmentu żywieniowego (B) i części łącznika (D). Rozbudowa szkoły objęta niniejszym zamówieniem obejmuje wykonanie projektu budowy segmentu dydaktycznego Nr 2, bloku żywieniowego, części łącznika oraz zagospodarowanie terenu wokół szkoły na działce nr 3827/57 oznaczone w załączniku graficznym (załącznik nr 1) dołączonym do SIWZ. Budynki należy zaprojektować w technologii tradycyjnej nawiązując do istniejącej zabudowy szkolnej. Budynki podpiwniczone o trzech użytkowych kondygnacjach nadziemnych. Zamawiający dysponuje nieaktualną dokumentacją projektową z 2000 roku na budowę segmentu dydaktycznego Nr 2 o kubaturze 18 030 m 3 oraz segmentu żywieniowego o kubaturze 2 287 m 3 – do wykorzystania w procesach projektowych. Projektant powinien dostosować w/w projekty do aktualnych wymagań Zamawiającego w zakresie zapewnienia odpowiedniej ilości sal lekcyjnych oraz odpowiedniego zaplecza szkolnego. W obiekcie dydaktycznym należy zaprojektować sale lekcyjne z następującym przeznaczeniem: - 8 sal nauczania początkowego (klasy I – III), - 6 sal lekcyjnych dla dzieci starszych, - 6 sal dla dzieci w wieku przedszkolnym z wymaganym zapleczem sanitarnym, - 4 sale żłobkowe z wymaganym zapleczem sanitarnym, Segment żywieniowy z pełnym zapleczem kuchennym powinien posiadać stołówkę na minimum 50 dzieci. W stosunku do projektu pierwotnego segment żywieniowy powinien mieć nadbudowaną kondygnację, w której należy zaprojektować aulę i świetlicę szkolną. Wszystkie budynki szkolne powinny być skomunikowane na każdym poziomie użytkowym. Wykonawca projektu zobowiązany będzie do wykonania i zaprezentowania koncepcji rozbudowy szkoły do 15 września br. celem uzyskania akceptacji Zamawiającego i Użytkownika. Projektant opracuje wielobranżowy projekt budowlany obejmujący rozbudowę obiektu szkolnego i zagospodarowanie terenu jak również uzyska pozwolenie na budowę. Projekt budowlany należy przygotować w 6 egz. Projekt wykonawczy powinien zawierać: - projekt architektoniczny rozbudowy, - projekt konstrukcyjny, - projekt sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, i deszczowej, - projekt przyłącza c.o. z miejskiej sieci ciepłowniczej / adaptacja istniejącego węzła cieplnego w budynku A, - projekt przyłączy energetycznych i telekomunikacyjnych, - projekt instalacji wod – kan, - projekt instalacji c.o., - projekt wentylacji mechanicznej (kuchnia) i klimatyzacji (aula, stołówka), - projekt instalacji elektrycznych , teletechnicznych ( instalacji alarmowej, komputerowej, monitoringu, sieci LAN, wi-fi - współpracującą z istniejącą siecią ELKMAN), - projekt / preliminarz wyposażenia pomieszczeń szkolnych, - projekt wystroju wnętrz (aula, świetlica, korytarze, stołówka), - projekt zagospodarowania terenu z elementami małej architektury oraz projekt zieleni. Projekt wykonawczy należy opracować w 4 egz. (dla każdego segmentu odrębne opracowanie). Wykonawca projektu opracuje ponadto w 2 egz: - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, - przedmiary robót, - kosztorys inwestorski, - zbiorcze zestawienie kosztów realizacji, Wszystkie opracowania powinny być przekazane również w wersji elektronicznej (wersja edytowalna i wersja pdf). Wykonawca projektu zobowiązany będzie uzyskać mapę do celów projektowych jak również warunki do projektowania oraz wszystkie uzgodnienia i decyzje niezbędne do zrealizowania rozbudowy. Na terenie objętym zakresem projektowym obowiązuje mpzp „Ełk – osiedle Jeziorna” Projektant zobowiązany będzie do uzyskania pozytywnej opinii Zespołu Opiniującego Projekty Inwestycyjne działającego przy Urzędzie Miasta Ełku. W związku z tym, iż dokumentacja wykorzystana zostanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany jest wykonać tę dokumentację zgodnie z wymogami, o których mowa w art. 29 i 30 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z póź. zmianami), pod rygorem poniesienia konsekwencji finansowych (w pełnych wysokościach) z tytułu ewentualnych korekt finansowych, nałożonych na zamawiającego przez instytucje współfinansujące w przypadku dofinansowania inwestycji ze środków zewnętrznych. Wykonawca powinien przeanalizować opis przedmiotu zamówienia wraz z załączonymi dokumentami i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę – umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcje realizacji. 1.1 Wymagania Zamawiającego w zakresie zatrudnienia pracowników przy realizacji przedmiotu zamówienia. 1.1.1 Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) Wykonywanie czynności biurowo- administracyjnych, (Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem prac biurowo- administracyjnych.. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób kierujących pracami projektowymi, wykonujących usługę geodezyjną itp.) 1.1.2 W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.1.1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 1.1.3 W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.1.1. czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z odpowiednimi przepisami o ochronie danych osobowych (RODO) tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; (Uwaga: Wyliczenie ma charakter przykładowy. Umowa o pracę może zawierać również inne dane, które podlegają anonimizacji. Każda umowa powinna zostać przeanalizowana przez składającego pod kątem odpowiednich przepisów o ochronie danych osobowych) 1.1.4 Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.1.1. czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy (we wzorze umowy) w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.1.1. czynności. 1.1.5 W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 2. GWARANCJA – 24 miesiące od daty odbioru końcowego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 400 PLN (trzy tysiące czterysta zł) przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w następujących formach: – w pieniądzu – w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, – w gwarancjach bankowych, – gwarancjach ubezpieczeniowych, – poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6.b. ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz 275). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na poniższy rachunek bankowy zamawiającego: 85 1020 4724 0000 3102 0038 8538 (konto Urzędu Miasta Ełku w PKO BP S.A.) Uwaga! Dokumenty dotyczące wadium winne być dołączone do oferty jako kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem, a oryginał w oddzielnej kopercie dołączonej do oferty w sposób umożliwiający jej zwrot wykonawcy bez dekompletowania oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a). Formularz ofertowy (wzór załącznik nr 4 do SIWZ); b). Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. c). Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekaże Zamawiającemu oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach