Przetargi.pl
Projekt rozbudowy cmentarza komunalnego w Bartoszycach.

Urząd Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 11-200 Bartoszyce, ul. Bohaterów Monte Cassino 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7629804, 7629819 , fax. 089 762 9805
  • Data zamieszczenia: 2016-02-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
    ul. Bohaterów Monte Cassino 1
    11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7629804, 7629819, fax. 089 762 9805
    REGON: 00052432900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.bartoszyce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Projekt rozbudowy cmentarza komunalnego w Bartoszycach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: 1.1 wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego rozbudowy i zagospodarowania fragmentu cmentarza komunalnego przy ul. Leśnej w Bartoszycach, 1.2 przeprowadzenie badań charakteryzujących środowisko przyrodnicze oraz podłoże gruntowe, 1.3 uzyskanie pozytywnej decyzji Powiatowego Inspektora Sanitarnego 1.4 uzyskanie wszystkich niezbędnych uzgodnień w tym ocenę oddziaływania na środowisko naturalne projektowanej rozbudowy cmentarza, 1.4 uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę. 2. Uzyskanie pozytywnych wyników badań charakteryzujących środowisko przyrodnicze oraz podłoże gruntowe, wykonanych zgodnie z §2 Rozporządzenia Ministra Gospodarki Komunalnej z dnia 25 sierpnia 1959r. w sprawie określenia, jakie tereny pod względem sanitarnym są odpowiednie na cmentarze, (Dz. U. z 1959r. Nr 52 poz. 315) oraz uzyskanie pozytywnej decyzji Powiatowego Inspektora Sanitarnego warunkuje przystąpienie Wykonawcy do dalszych prac projektowych. 3. Teren projektowanego cmentarza objęty jest obowiązującym planem zagospodarowania przestrzennego miasta Bartoszyce, uchwalonym uchwałą Rady Miasta Bartoszyce nr XXV11/2018/2013 z dnia 25 kwietnia 2013r., oraz położony jest na terenie obszaru specjalnej ostoi ptaków Natura 2000 Ostoja Warmińska a także na terenie obszaru chronionego krajobrazu rzeki Łyny. 4. Teren objęty zakresem przedstawia załączona mapka sytuacyjno- wysokościowa. Bartoszyce ul. Leśna dz. nr 5-56, 5-57, 5-58. Powierzchnia działek 9.20 ha, natomiast powierzchnia objęta opracowaniem to około 6 ha. 5. Rzeźba terenu projektowanego cmentarza charakteryzuje się dużym zróżnicowaniem wysokości terenu. Występują tu wzniesienia i dolina z ciekiem wodnym, przy czym różnica wysokości dochodzi do kilku metrów, a nachylenie skarpy do kilkudziesięciu procent. Ze względu na różnicę wysokości oraz nachylenie skarp, budowa poszczególnych kwater grzebalnych wymusza konieczność prowadzenia robót ziemnych, które w sposób zasadniczy wpłyną na obecną rzeźbę terenu. W wyniku tych prac pierwotna rzeźba ulegnie zasadniczym zmianom. Na skarpach mogą powstać poziome półki w układzie kaskadowym, które w połączeniu z ciągami komunikacyjnymi i pasami zieleni w naturalny sposób wyznaczą granice poszczególnych kwater grzebalnych. Należy również przewidzieć skanalizowanie istniejącego w dolinie cieku wodnego. 6. Dokumentacja powinna zawierać wszystkie wymagane opracowania branżowe budowlane i wykonawcze (uzgodnione z rzeczoznawcami wszystkich wymaganych branż) wraz ze szczegółowymi przedmiarami, kosztorysami inwestorskimi i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 7. Projekt winien być opracowany wg. wytycznych projektowych dla tego typu obiektów tzn: 7.1 Ustawy z dnia 31 stycznia 1959r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych (Dz. U z 2011r. Nr 118 poz. 687 tj. z póź. zm.), 7.2 Rozporządzenia Ministra Gospodarki Komunalnej z dnia 25 sierpnia 1959 r. w sprawie określenia, jakie tereny pod względem sanitarnym są odpowiednie na cmentarze. (Dz. U. z 1959r. Nr 52 poz. 315), 7.3 Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska t. j. (Dz. U z 2013r. Nr 1232 z późn. zm.), 7.4 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. -Prawo budowlane t. j. (Dz. U. z 2013r. poz. 1409, z późn. zm.), 7.5 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 7 marca 2008r. w sprawie wymagań, jakim muszą spełniać cmentarze, groby i inne miejsca pochówków zwłok i szczątków. Rocznie na terenie cmentarza odbywać się będzie średnio około 200 pogrzebów. Na projektowanym cmentarzu najczęstszą formą pochówku będzie pochówek w grobach ziemnych i grobowcach murowanych, a także pochówek w formie chowania urn w kolumbariach (po zaprojektowaniu). Cmentarz będzie obiektem uzbrojonym w niezbędną do jego funkcjonowania infrastrukturę techniczną, oświetlenie, a do każdego z sektorów grzebalnych doprowadzona będzie bieżąca woda. Ścieki deszczowe odprowadzane będą powierzchniowo i do sieci kanalizacji deszczowej. Na cmentarzu należy przewidzieć miejsce na kontenerowy szalet publiczny. Wewnętrzny układ komunikacyjny cmentarza należy zaprojektować w formie ciągów pieszo - jezdnych, o szerokości 5.0m, stanowiących główne osie komunikacyjne oraz ciągów pieszych pomiędzy sektorami grzebalnymi o szerokości 2-2.5m., z wierzchnią warstwą mineralną, składającą się z wysokiej jakości surowców takich jak grysy z twardych kamieni, wiążącego specjalnego żwiru i kamienia naturalnego. Dojazd do cmentarza odbywać się będzie od strony głównego wejścia przy ul. Leśnej. Dojścia piesze do części projektowanej z istniejącego cmentarza jak również z ulicy Leśnej. Zgodnie z obowiązującymi przepisami cmentarz otoczony będzie strefą ochrony sanitarnej, z czego dużą część stanowić będzie przyległy las oraz rzeka Łyna. 8. Program użytkowy cmentarza: W opracowaniu przewidzieć etapowanie wykonania inwestycji. W projekcie należy przewidzieć wykonanie: 8.1 Sektorów grzebalnych (należy uwzględnić możliwość dokonywania pochówków w następujących rodzajach mogił: groby ziemne, grobowce murowane, kolumbarium), przy założeniu maksymalnego wykorzystania dostępnego terenu. Z uwagi na ukształtowanie terenu budowa nowych sektorów wiązać się będzie z koniecznością niwelacji części terenu i budowy skarp, przy czym Zamawiający preferuje rozwiązania ograniczające konieczność budowy murów oporowych całkowicie lub do niezbędnego minimum. Sektory grzebalne należy projektować na 50 miejsc pochówku, (pojedynczych lub podwójnych). 8.2 Ciągów pieszo-jezdnych i pieszych, w powiązaniu z istniejącymi ciągami komunikacyjnymi w istniejącej części cmentarza oraz z ulicą Leśną. 8.3 Parkingu na samochody osobowe, zlokalizowanego w miejscu określonym w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego miasta Bartoszyce. 8.4 Oświetlenia terenu cmentarza w powiązaniu z istniejącym. 8.5 Systemu odprowadzania wód opadowych (koryta, drenaż, kanalizacja deszczowa). 8.6 Skanalizowania istniejącego cieku wodnego. 8.7 Zasilenia w wodę. 8.8 Zieleni o charakterze izolacyjnym (strefa ochrony sanitarnej) i dekoracyjnym. 8.9. Małej architektury. 9. Zakres opracowania. 9.1 Wystąpienie o wypis z miejscowego planu zagospodarowania terenu oraz warunki przyłączeniowe do właścicieli mediów (energia elektryczna, woda, kanalizacja deszczowa). 9.2 Wystąpienie o uzyskanie warunków technicznych dowiązania komunikacyjnego. 9.3 Wyłączenie niezbędnego terenu z produkcji rolnej. 9.4 Pozyskanie map do celów projektowych. 9.5 Uzyskanie pełnomocnictwa do reprezentowania Zamawiającego 9.6 Przeprowadzenie oceny oddziaływania na środowisko naturalne. Wykonawca zamówienia wykona projekt budowlany zawierający projekt zagospodarowania terenu składający się z: 1.Części opisowej uwzględniającej: 1.1 przedmiot inwestycji, zakres całego zamierzenia oraz kolejność realizacji obiektów, 1.2 istniejący stan zagospodarowania terenu z opisaniem przewidywanych w nim zmian, 1.3 projektowane zagospodarowanie terenu, w tym rozmieszczenie poszczególnych kwater grzebalnych (należy uwzględnić możliwość dokonywania pochówków w następujących rodzajach mogił: grób ziemny, grobowiec murowany, kolumbarium), układ komunikacyjny, sieci uzbrojenia terenu, ukształtowanie terenu i zieleni, mała architektura, place, parkingi, oświetlenie itd. 1.4 zestawienie powierzchni poszczególnych części zagospodarowania terenu (powierzchnia dróg, parkingów, ciągów komunikacyjnych, powierzchnia zieleni). 1.5 informację i dane o charakterze i cechach istniejących oraz przewidywanych zagrożeń dla środowiska, higieny i zdrowia użytkowników cmentarza i jego otoczenia w zakresie zgodnym z przepisami odrębnymi. 1.6 wyniki badań hydrogeologicznych gruntu. 2. Części rysunkowej uwzględniającej: 2.1 orientację położenia terenu w stosunku do sąsiednich terenów i stron świata, 2.2 granice terenu, usytuowanie, obrys i układ istniejących i projektowanych obiektów budowlanych, w tym urządzeń budowlanych z nimi związanych, charakterystycznych rzędnych, wymiarów i wzajemnych odległości projektowanych obiektów i urządzeń budowlanych oraz ich przeznaczenia, w nawiązaniu do istniejących terenów sąsiednich. Rodzaj i zasięg uciążliwości, układ komunikacji przedstawiony w powiązaniu z istniejącą i projektowaną komunikacją, określający układ dróg wewnętrznych, parkingu, placów i chodników, 2.3 ukształtowanie terenu, z oznaczeniem zmian w stosunku do stanu istniejącego, charakterystyczne rzędne i przekroje pionowe terenu, 2.4 ukształtowanie zieleni z oznaczeniem istniejącego zadrzewienia podlegającego adaptacji lub likwidacji, oraz układ projektowanej zieleni wysokiej i niskiej, a w razie potrzeby charakterystyczne rzędne i przekroje pionowe terenu, 2.5 małą architekturę, 2.6 układ sieci wodociągowej zaprojektowanej na terenie cmentarza wraz z włączeniem do miejskiej sieci, 2.7 sieci kanalizacji deszczowej wraz z określeniem sposobu odprowadzania wód opadowych i usytuowaniem przyłączy i urządzeń, 2.8 układ linii elektrycznych oraz związanych z nim urządzeń technicznych, przedstawiony w powiązaniu z istniejącą siecią wewnętrzną, 2.9 granice obszaru strefy ochrony sanitarnej cmentarza, Wykonawca wykona projekt wykonawczy składający się z: 1. Części opisowej (opis techniczny) uwzględniającej: 1.1 przeznaczenie i program użytkowy cmentarza, 1.2 formę architektoniczną i funkcję terenu objętego projektem, sposób jego dostosowania do krajobrazu i otaczającej zabudowy oraz sposób spełnienia wymagań dotyczących bezpieczeństwa ludzi i mienia, 1.3 rozwiązania techniczne i sposoby powiązania projektowanych instalacji (woda, kanalizacja deszczowa, linia oświetlenia zewnętrznego) z sieciami istniejącymi. Założenia przyjęte do obliczeń instalacji oraz podstawowe wyniki tych obliczeń, z uzasadnieniem doboru, rodzaju i wielkości urządzeń budowlanych, 1.4 technologię prowadzenia robót ziemnych związanych z niwelacją terenu i kształtowaniem skarp, zabezpieczeniem skarp, przemieszczeniem mas ziemnych, założenia przyjęte do obliczeń robót ziemnych oraz podstawowe wyniki tych obliczeń. 1.5 dane techniczne cmentarza charakteryzujące jego wpływ na środowisko, ludzi i obiekty sąsiednie pod względem: 1.5.1 zapotrzebowania wody, 1.5.2 odprowadzania wód opadowych, 1.5.3 emisji zanieczyszczeń gazowych (w tym zapachów) i płynnych, z podaniem ich rodzaju, ilości i zasięgu rozprzestrzeniania się, 1.5.4 rodzaju i ilości wytwarzanych odpadów, 1.5.6 wpływu rozbudowy cmentarza na istniejący drzewostan, powierzchnię ziemi, w tym glebę, wody powierzchniowe i podziemne, 1.6 przyjęte w projekcie rozwiązania przestrzenne, funkcjonalne i techniczne, które ograniczają lub eliminują wpływ cmentarza na środowisko przyrodnicze, zdrowie ludzi i obiekty budowlane, zgodnie z odrębnymi przepisami. 1.7 sposób zapewnienia warunków niezbędnych do korzystania z obiektu przez osoby niepełnosprawne w szczególności poruszające się na wózkach inwalidzkich, 1.8 sporządzenie planów bezpieczeństwa i ochrony zdrowia dla inwestycji, 2. Części rysunkowej uwzględniającej: 2.1 projekt niwelacji (ukształtowania) terenu i prowadzenia robót ziemnych związanych z kształtowaniem terenu pod potrzeby cmentarza, 2.2 projekt układu komunikacyjnego wewnątrz cmentarza (ciągi pieszo-jezdne, piesze, drogi wewnętrzne, schody terenowe itp.), przekroje oraz profile elementów tego układu, charakterystyczne rzędne i wymiary, 2.3 projekt sieci wodociągowej oraz kanalizacji deszczowej, przedstawiony z przyłączami do zewnętrznej lub wewnętrznej sieci wraz z określeniem sposobu odprowadzania wód opadowych, z podaniem niezbędnych profili podłużnych, spadków, przekrojów przewodów oraz charakterystycznych rzędnych, wymiarów i odległości, wraz z usytuowaniem przyłączy i urządzeń, 2.4 projekt instalacji elektrycznej oświetleniowej oraz związanych z nią urządzeń technicznych, przedstawiony w powiązaniu z istniejącą siecią, 2.5 projekt parkingu obsługującego cmentarz wraz z organizacją ruchu, przekroje oraz profile elementów tego układu, charakterystyczne rzędne i wymiary, oświetlenie oraz odprowadzenie wód opadowych, 2.6 projekt nasadzeń zieleni urządzonej i ochronnej, 2.7 projekt kolumbariów, 2.8 projekt murów oporowych (jeśli wystąpią), 2.9 projekt ogrodzenia cmentarza wraz z bramą i furtką. Projekt wykonawczy winien uzupełniać i uszczegóławiać projekt budowlany wraz z przedmiarem robót, kosztorysem inwestorskim, pozwalającym na przygotowanie oferty przetargowej i etapowanie podczas realizacji robót budowlanych. Rysunki projektu wykonawczego należy wykonać w skali uwzględniającej specyfikę robót oraz dołączyć wyjaśnienia opisowe. Kompleta dokumentacja powinna zawierać: 1. niezbędne uzgodnienia dokumentacji budowlanej i wykonawczej, 2. szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla każdej z branż, 3. przedmiary robót opracowane w oparciu o KNR-y, z podziałem na poszczególne branże i etapy, 4. kosztorysy inwestorskie z podziałem na poszczególne branże i etapy. 5. zbiorcze zestawienia kosztów, 6. wersję elektroniczną opracowania, 7. prawomocna decyzję o pozwoleniu na budowę. Sposób sporządzenia dokumentacji. 1. Wszystkie opracowania projektowe, specyfikacje techniczne, przedmiary, kosztorysy inwestorskie należy przekazać Zamawiającemu w wersji papierowej i elektronicznej. 2. Kosztorysy inwestorskie i przedmiary wymagane są w wersji edytowalnej. 3. Dokumentacja budowlana i wykonawcza winna być opracowana w 5 egz.+ kopia na nośniku elektronicznym: 3.1 przedmiary robót w 2 egz. + kopia na nośniku elektronicznym w wersji edytowalnej, 3.2 kosztorysy inwestorskie w 2 egz. + kopia na nośniku elektronicznym w wersji edytowalnej. 3.3 specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych w 2 egz. + kopia na nośniku elektronicznym w formacie pdf, 3.4 zbiorcze zestawienie kosztów w 2 egz. + kopia na nośniku elektronicznym. Uzgodnienia i decyzje: Oryginały wszystkich uzgodnień i decyzji w oddzielnej teczce, a kopie w każdym egzemplarzu projektu. Przewiduje się spotkania robocze na każdym etapie opracowania dokumentacji projektowej, celem przedstawienia proponowanych rozwiązań.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799300002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 1500,00zł słownie: jeden tysiąc pięćset złotych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: doswiadczenie zawodowe zespołu projektowego
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.bartoszyce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach