Przetargi.pl
PROJEKT REMONTU CIĄGU DROGOWEGO NR S 5313 (ORZESZE - GOSTYŃ) ZADANIE A ORAZ PROJEKT BUDOWY ODWODNIENIA SKRZYŻOWANIA UL. PISARKA Z UL. CZARNECKIEGO W ORZESZU - ZADANIE B

Powiatowy Zarząd Dróg w Mikołowie z/s w Łaziskach Górnych ogłasza przetarg

  • Adres: 43-170 Łaziska Górne, ul. Chopina 8
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2244499, 2244516 , fax. 032 2244499 w. 226
  • Data zamieszczenia: 2009-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Mikołowie z/s w Łaziskach Górnych
    ul. Chopina 8 8
    43-170 Łaziska Górne, woj. śląskie
    tel. 032 2244499, 2244516, fax. 032 2244499 w. 226
    REGON: 27773689300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pzd.mikolow.bipgov.info.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PROJEKT REMONTU CIĄGU DROGOWEGO NR S 5313 (ORZESZE - GOSTYŃ) ZADANIE A ORAZ PROJEKT BUDOWY ODWODNIENIA SKRZYŻOWANIA UL. PISARKA Z UL. CZARNECKIEGO W ORZESZU - ZADANIE B
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie A: Wykonanie dokumentacji projektowej remontu ciągu drogowego nr S 5313 - ulic Długosza, Piastowskiej, Batorego, Pisarka, Grunwaldzkiej, Klubowej, Kobiórskiej, Sadowej, Gostyńskiej w Orzeszu oraz ul. Miarowej w Gostyni. Opracowanie powinno obejmować między innymi uregulowanie szerokości jezdni na całej długości objętej opracowaniem tj. od skrzyżowania z DK81 (ul. Centralna) do skrzyżowania z DW 928 (ul. Pszczyńska). Przewidzieć należy wymianę zniszczonej nawierzchni chodnika przy ul. Piastowskiej, ul. Batorego oraz ul. Pisarka w Orzeszu oraz zaprojektowanie nowego chodnika wzdłuż ulicy Miarowej w Gostyni. Nawierzchnia chodników z kostki betonowej grubość 8 cm behaton. Należy przewidzieć korekty tarcz skrzyżowań ulic Długosza i ul. Piastowskiej oraz ul. Pisarka i ul. Czarneckiego poprzez wykonanie wysp kanalizujących ruch lub zaproponowanie rozwiązań alternatywnych. W pracach projektowych przewidzieć remont nawierzchni jezdni na całej zaprojektowanej (nowej) szerokości z dostosowaniem nośności do 80 kN/oś. Zamawiający dopuszcza zastosowanie wysp kanalizujących ruch. W opracowaniu należy ująć niezbędną regulację z wymianą nawierzchni zjazdów na odcinkach występowania chodników oraz w miejscach wskazanych przez Inwestora. Zadanie należy wykonać w podziale na etapy robót, odrębnie kosztorysowane w uzgodnieniu z Zamawiającym. Należy przewidzieć pozyskanie podkładów geodezyjnych, oraz przeprowadzenie niezbędnych pomiarów i uzyskanie wymaganych przepisami prawa uzgodnień oraz dokumentów pozwalających na przystąpienie do robót. Dokumentacja powinna obejmować także projekt docelowej organizacji ruchu. Zadanie B: Wykonanie dokumentacji projektowej odwodnienia skrzyżowania ulic. Pisarka i Czarneckiego w Orzeszu. Opracowanie powinno zawierać kompleksowe rozwiązanie odwodnienia ww skrzyżowania. Za miejsce odbioru wód opadowych należy przyjąć rów drogowy biegnący wzdłuż ul. Czarneckiego. W opracowaniu uwzględnić rozmieszczenie wpustów deszczowych wg nowej geometrii skrzyżowania (zadanie A - opracowania). STAN ISTNIEJĄCY 1. Kategoria, przeznaczenie (funkcja) ulicy: droga powiatowa o charakterze lokalnym Droga nr S5313 przebiega przez dzielnice Orzesza - Woszczyce: ul. Długosza, ul. Piastowska, ul. Batorego; Królówka: ul. Pisarka; Zgoń: ul. Grunwaldzka, ul. Klubowa, ul. Kobiórska, ul. Sadowa, ul. Gostyńska oraz Gostyń - ul. Miarowa 2. Charakterystyka przebiegu ulicy na odcinku objętym dokumentacją: 2.1 ul. Długosza (km 0+0,00 przyjęty roboczo, obręb skrzyżowania z DK 81 do km 0+580,00) 2.2 ul. Piastowska (km 0 + 580,00 m - km 0 + 920,00 m - skrzyżowanie z ul. Batorego) 2.3 ul. Batorego (km 0 + 920,00 m - km 1 + 175,00 m) 2.4 ul. Pisarka (km 1 + 175,00 m - km 3 + 965,00 m) 2.5 ul. Grunwaldzka (km 3 + 965,00 m - km 6 + 300,00 m) 2.6 ul. Klubowa (km 6 + 300,00 m - km 6 + 598,00 m - skrzyżowanie z ul. Akacjową) 2.7 ul. Kobiórska (km 6 + 598,00 m - km 7 + 198,00 m) 2.8 ul. Sadowa (km 7 + 198,00 m - km 8 + 381,00 m) 2.9 ul. Gostyńska (km 8 + 381,00 m - km 9 + 805,00 m - granica z gminą Gostyń) 2.10 ul. Miarowa - (km 9 + 805,00 m - km 11 + 405,00 m) - skrzyżowanie z DW 928, koniec opracowania 2.11 Trasa ulicy (pasa terenu) przebiega po gruntach, działkach (własność gruntów) przynależnych do pasa drogowego drogi powiatowej. 3. Długość projektowanego odcinka ciągu drogowego: ok. 11405 mb WYTYCZNE I DANE DO PROJEKTOWANIA 1. PRZEWIDYWANY ZAKRES PRAC: ODCINEK UL. DŁUGOSZA W ORZESZU - KM 0 + 0,00 - KM 0 + 580,00: - utwardzone obustronnie pobocza szerokości 1,0 m (tłuczniowe), - korekta geometrii skrzyżowania ulic Długosza i ul. Piastowskiej, 2. PRZEWIDYWANY ZAKRES PRAC: ODCINEK UL. PIASTOWSKA W ORZESZU - KM 0 + 580,00 - KM 0 + 920,00 (obręb skrzyżowania z ul. Batorego): - uregulowanie szerokości jezdni ok. 5,6 - 6,0 m, - przełożenie istniejącego chodnika celem dostosowania do nowego profilu drogi z wymianą uszkodzonych elementów, - uporządkowanie odwodnienia poprzez wymianę koryt betonowych oraz zaproponowanie rozwiązania alternatywnego, - utwardzone pobocze szerokości 1,0 m (tłuczniowe), - uregulowanie szerokości zjazdów zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wymianę nawierzchni (nawierzchnia twarda - tłuczniowa) , - sprawdzenie istniejącej konstrukcji i dostosowanie konstrukcji do wytrzymałości na obciążenia od pojazdów co najmniej 80 KN/os pojazdu, - nowa nawierzchnia jezdni, 3. PRZEWIDYWANY ZAKRES PRAC: ODCINEK UL. BATOREGO W ORZESZU - KM 0 + 920,00 - KM 1 + 175,00: - uregulowanie szerokości jezdni ok. 5,6 - 6,0 m, - remont istniejącego chodnika wzdłuż szkoły, - sprawdzenie istniejącej konstrukcji i dostosowanie konstrukcji do wytrzymałości na obciążenia od pojazdów co najmniej 80 KN/os pojazdu, - nowa nawierzchnia jezdni, - zaprojektować perony przystankowe, - przewidzieć nowe przejście dla pieszych, - utwardzone pobocze szerokości 1,0 m (tłuczniowe), 4. PRZEWIDYWANY ZAKRES PRAC: ODCINEK UL. PISARKA W ORZESZU - KM 1 + 175,00 - KM 3 + 965,00: - uregulowanie szerokości jezdni ok. 5,6 - 6,0 m, - remont istniejącego chodnika na odcinku od sklepu spożywczo - przemysłowego do skrzyżowania z ul. Czarneckiego, - sprawdzenie istniejącej konstrukcji i dostosowanie konstrukcji do wytrzymałości na obciążenia od pojazdów co najmniej 80 KN/os pojazdu, - nowa nawierzchnia jezdni, - przebudowa istniejącej zatoki autobusowej w obrębie sklepu spożywczo - przemysłowego, - odwodnienie wraz z uporządkowaniem i uzupełnieniem wpustów deszczowych na odcinku od sklepu spożywczo - przemysłowego do skrzyżowania z ul. Czarneckiego. Za odbiornik wód deszczowych przyjąć rów biegnący wzdłuż ul. Czarneckiego (zadanie B) , - korekta tarczy skrzyżowania ul. Pisarka i ul. Czarneckiego poprzez wykonanie wysp kanalizujących ruch lub zaproponowanie rozwiązania alternatywnego, - utwardzone pobocza szerokości 1,0 m (tłuczniowe), - uregulowanie rowów przydrożnych (odcinkowo) z wskazaniem odbiornika, - zaprojektowanie peronów przystankowych, 5. PRZEWIDYWANY ZAKRES PRAC: ODCINEK UL. GRUNWALDZKA W ORZESZU - KM 3 + 965,00 - KM 6 + 300,00: - uregulowanie szerokości jezdni ok. 5,6 - 6,0 m, - sprawdzenie istniejącej konstrukcji i dostosowanie konstrukcji do wytrzymałości na obciążenia od pojazdów co najmniej 80 KN/os pojazdu, - nowa nawierzchnia jezdni, - utwardzone pobocza szerokości 1,0 m (tłuczniowe), - uregulowanie rowów przydrożnych (odcinkowo) z wskazaniem odbiornika, - zaprojektować perony przystankowe w obrębie skrzyżowania z ul. Świerkową, 6. PRZEWIDYWANY ZAKRES PRAC: ODCINEK UL. KLUBOWA W ORZESZU - KM 6 + 300,00 - KM 6 + 598,00 (skrzyżowanie z ul. Akacjową): - utwardzone obustronnie pobocza szerokości 1,0 m (o nawierzchni z kostki betonowej drobnowymiarowej), - uregulowanie szerokości zjazdów zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wymianę nawierzchni (nawierzchnia twarda - tłuczniowa), 7. PRZEWIDYWANY ZAKRES PRAC: ODCINEK UL. KOBIÓRSKA W ORZESZU - KM 6 + 598,00 - KM 7 + 198,00: - uregulowanie szerokości jezdni ok. 5,6 - 6,0 m, - sprawdzenie istniejącej konstrukcji i dostosowanie konstrukcji do wytrzymałości na obciążenia od pojazdów co najmniej 80 KN/os pojazdu, - nowa nawierzchnia jezdni, - utwardzone pobocza szerokości 1,0 m (tłuczniowe), - zaprojektować parkingi dla pojazdów samochodowych w obrębie szkoły oraz kościoła, 8 .PRZEWIDYWANY ZAKRES PRAC: ODCINEK UL. SADOWA W ORZESZU - KM 7 + 598,00 - KM 8 + 381,00: - uregulowanie szerokości jezdni ok. 5,6 - 6,0 m, - sprawdzenie istniejącej konstrukcji i dostosowanie konstrukcji do wytrzymałości na obciążenia od pojazdów co najmniej 80 KN/os pojazdu, - nowa nawierzchnia jezdni, - utwardzone pobocza szerokości 1,0 m (tłuczniowe), 9. PRZEWIDYWANY ZAKRES PRAC: ODCINEK UL. GOSTYŃSKA W ORZESZU - KM 8 + 381,00 - KM 9 + 805,00 (granica z gminą Gostyń): - uregulowanie szerokości jezdni ok. 5,6 - 6,0 m, - sprawdzenie istniejącej konstrukcji i dostosowanie konstrukcji do wytrzymałości na obciążenia od pojazdów co najmniej 80 KN/os pojazdu, - nowa nawierzchnia jezdni, - utwardzone pobocza szerokości 1,0 m (tłuczniowe), - uregulowanie rowów przydrożnych (odcinkowo) z wskazaniem odbiornika, 10. PRZEWIDYWANY ZAKRES PRAC: ODCINEK UL. MIAROWA W GOSTYNI - KM 9 + 805,00 - KM 11 + 405,00 (koniec opracowania - skrzyżowanie z DW928): - uregulowanie szerokości jezdni ok. 5,6 - 6,0 m, - sprawdzenie istniejącej konstrukcji i dostosowanie konstrukcji do wytrzymałości na obciążenia od pojazdów co najmniej 80 KN/os pojazdu, - nowa nawierzchnia jezdni, - utwardzone pobocza szerokości 1,0 m (tłuczniowe) na odcinku leśnym, - uregulowanie rowów przydrożnych (odcinkowo) z wskazaniem odbiornika, - zaprojektować pobocze utwardzone o nawierzchni z kostki betonowej drobnowymiarowej (asfaltowej) które może stanowić ciąg pieszy na odcinku zabudowy (od granicy lasu do DW 928) wraz z rozwiązaniem odwodnienia tego odcinka, UWAGA: Dokumentacja powinna obejmować także projekt docelowej organizacji ruchu dla zmienionej geometrii skrzyżowań oraz w miejscach wprowadzania korekt w oznakowaniu poziomym i pionowym (dotyczy Zadania A).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713220001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b) zrealizowali, współrealizowali bądź uczestniczyli w realizacji w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówieniach na usługi zbliżone co do zakresu niniejszego zamówienia oraz o wartości nie mniejszej niż 100 000zł (brutto) c) przy wykonywanych pracach będą dysponować pracownikiem z co najmniej 3 - letnim doświadczeniem i uprawnieniami projektowymi ; d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; e) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 z późniejszymi zmianami), f) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 z późniejszymi zmianami), Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, (druk ZP-17) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oryginały dokumentów lub poświadczone przez osobę/ osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy za zgodność z oryginałem ich odpisy lub kserokopie: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z oświadczeniami z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej; wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Uwaga! Z dokumentu określonego w pkt. 5 b) musi wynikać zakres działalności oferenta, sposób reprezentacji oferenta, osoby które są uprawnione do reprezentowania oferenta na zewnątrz oraz składania oświadczeń woli w jego imieniu. W przypadku gdy nie wynika to z dokumentu załączonego do oferty i określonego w pkt. 5 b), należy dołączyć również do oferty statut, uchwałę lub inny dokument c) w przypadku ustanowienia pełnomocników do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty, należy przedstawić dokument stwierdzający niniejsze pełnomocnictwo, tj.: pełnomocnictwo, umowę lub uchwałę, wskazującą osobę upoważnioną oraz zakres jej pełnomocnictwa; d) wykaz wykonanych przez Wykonawcę usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, zbliżonych co do zakresu niniejszego postępowania i o wartości nie mniejszej 100 000zł (brutto) co najmniej 2 usługi wypełnić druk nr 3 e) dokumenty potwierdzające, że usługi opisane w wykazie wykonanych usług wykonane zostały z należytą starannością. f) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; - (na zał. nr 4) Uwaga! minimum 1 osoba z co najmniej 3 letnim doświadczeniem i uprawnieniami projektowymi, dołączyć kopie uprawnień oraz zaświadczenie o aktualnej przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa g) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. b, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Uwaga: powyższe dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. h) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt. i - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pzd.mikolow.bipgov.info.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach