Przetargi.pl
Projekt remontu budynków mieszkalnych przy ul. Okrzei 4 i Robotniczej 4 w Bartoszycach

Urząd Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 11-200 Bartoszyce, ul. Bohaterów Monte Cassino 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7629804, 7629819 , fax. 089 762 9805
  • Data zamieszczenia: 2009-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
    ul. Bohaterów Monte Cassino 1
    11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7629804, 7629819, fax. 089 762 9805
    REGON: 00052432900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bartoszyce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Projekt remontu budynków mieszkalnych przy ul. Okrzei 4 i Robotniczej 4 w Bartoszycach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Zadanie I opracowania dokumentacji projektowej na remont budynku mieszkalnego przy ul. Robotniczej 4 w Bartoszycach, 2. Zadanie II Opracowania dokumentacji projektowej na remont budynku mieszkalnego przy ul. Okrzei 4 w Bartoszycach. 3. Wytyczne do opracowania dokumentacji projektowej na remont budynku mieszkalnego przy ul. Robotniczej 4. Opis stanu istniejącego. Budynek usytuowany w śródmiejskiej części miasta Bartoszyce przy ul. Robotniczej 4 stanowiącej element średniowiecznego układu urbanistycznego zaliczonego do rejestru zabytków nieruchomości m. Bartoszyce na mocy decyzji Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Olsztynie nr A-I z dnia 5 lutego 1954 r.Budynek zbudowany w 1900 r. usytuowany jest w strefie bezpośredniej ochrony konserwatorskiej lecz jako obiekt nie został objęty imiennym spisem zabytków nieruchomych.Budynek mieszkalny II rodzinny, podpiwniczony, murowany dach dwuspadowy o konstrukcji płatwiowo kleszczowej kryty dachówką ceramiczną, stropy na belkach stalowych typu kleina, klatka schodowa drewniana, ogrzewanie lokali zasilane z kotłowni zlokalizowanej w pomieszczeniu piwnicy na paliwo gazowe Dane techniczne : I. Rok budowy : - 1900 2. Rok remontu gruntownego - 1979 3. Kubatura - 2288,00 m3 4. Powierzchnia zabudowy : - 217,60 m2 5. Powierzchnia mieszkalno-użytkowcy budynku ogólem - 466,22 m2 w tym pow. lokali mieszkalnych - 379,42 m2 pow. piwnic lokatorskich - 86,80 m2 pow. wspólnego użytkowania - 111,07 m2 Konstrukcja i wyposażenie techniczne. Układ konstrukcyjny mieszany. Fundamenty i ściany zewnętrzne piwnic kamienne. Ściany wewnętrzne murowane z cegły ceramicznej pełnej o wyraźnie zróżnicowanej grubości. Ścianki działowe murowane z cegły ceramicznej pełnej i w części poddasza o konstrukcji drewnianej. Strop nad parterem i I piętrem ceramiczny typ kleina na belkach stalowych dwuteowych z kotwami utwierdzonymi w ścianach zewnętrznych. Nad pomieszczeniami mieszkalnymi poddasza strop drewniany belkowy zmontowany na istniejącym układzie kleszczowym drewnianej więźby dachowej. Dach wysoki dwuspadowy o drewnianej płatwiowo-kleszczowej konstrukcji odeskowany i pokryty dachówką ceramiczną holenderką z niezbędnymi obróbkami blacharskimi. Stolarka okienna o zróżnicowanych typach wykonania (zespolona jednoskrzydłowa, zespolona jednoskrzydłowa z wywietrznikiem, skrzynkowa jednorzędowa dwudzielna). Drzwi wejściowe do lokali pełne typowe, drzwi wewnętrzne w lokalach mieszkalnych płytowe i częściowo przeszklone. Podłogi drewniane w lokalach mieszkalnych i I.I. schodowej, parter, I piętro poddasze w sanitariatach wspólnego użytkowania i piwnicy posadzki cementowe. Należy opracować inwentaryzację architektoniczno-konstrukcyjną z orzeczeniem stanu technicznego poszczególnych elementów konstrukcji budynku, projekt budowlany remontu budynku mieszkalnego przy ul. Robotniczej 4 w Bartoszycach, przedmiar robót z wyceną planowanych nakładów należy sporządzić w podziale na elementy robót wyszczególnione jak niżej. Zakresem prac remontowych: I Element robót - Remont dachu. 1. Przebudowa kominów ponad dachem z uzupełnieniem tynków na kominach w części strychowej. 2. Rozebranie istniejącego pokrycia z dachówki. 3. Zerwanie łat 4. Częściowa wymiana deskowania / w zależności od stopnia zniszczenia . 5. Częściowa wymiana zniszczonych elementów konstrukcyjnych więźby dachowej. 6. Ułożenie foli i nabicie łat. 7. Przebudowa kukawek z dociepleniem i wymianą pokrycia. 8. Ułożenie nowej dachówki na całej powierzchni dachu. 9. Wymiana obróbek blacharskich w całości. 10. Wyprowadzenie nowych przewodów wentylacyjnych ponad dach. 11. Wymiana instalacji odgromowej II Element robót - Termomodernizacja budynku. 1. Docieplenie ścian budynku płytami styropianowymi z ułożeniem wyprawy tynkarskiej. 2. Wymiana stolarki okiennej w całości. 3. Wymiana drzwi wejściowych do budynku. III Element robót - Klatka schodowa, strych, piwnica. 1.Docieplenie ścian zewnętrznych w lokalach mieszkalnych w części strychowej. 2.Docieplenie stropu nad I piętrem w części strychowej. 3.Uzupełnienie i naprawa posadzek, tynków w piwnicy. 4. Dokonać oceny stanu technicznego instalacji elektrycznej w budynku z przystosowaniem do obowiązujących przepisów i wymogów z uwzględnieniem zainstalowania dodatkowych urządzeń elektrycznych do podgrzewania wody na potrzeby mieszkańców. 5. Remont klatki schodowej z naprawą biegów i spoczników, uzupełnieniem tynków, malowaniem ścian i sufitów. 6. Wykonanie instalacji RTV, domofonowej. IV Element robót - Zmiana układu funkcjonalnego mieszkań. 1. Wydzielić pomieszczenia łazienek w ramach istniejącej powierzchni mieszkalno użytkowej. 2. Wykonać instalację : wod-kan z podejściami pod urządzenia sanitarne i kąpielowe. 3. Wykonać instalację elektryczną z możliwością podłączenia podgrzewaczy wody. 4. Wykonać wentylację grawitacyjną z pomieszczeń łazienek. 5. Łazienki wyposażyć w miskę ustępową z baczkiem z podejściami pod urządzenia kąpielowe. 4. Wytyczne do opracowania dokumentacji projektowej na remont budynku mieszkalnego przy ul. Okrzei 4. Opis stanu istniejącego. Budynek mieszkalny zbudowany w 1915 r częściowo podpiwniczony, murowany, dach dwuspadowy o konstrukcji płatwiowo-kleszczowej kryty dachówką ceramiczną strop nad piwnicą ceramiczny, stropy nad parterem i piętrem na belkach drewnianych, klatki schodowe drewniane, ogrzewanie lokali piece kaflowe na węgiel. Węzły sanitarne wspólnego użytkowania zlokalizowane na kl. schodowych. Dane techniczne: I. Powierzchna zabudowy 183,75 m2 2. Powierzchnia użytkowa 254,90 m2 3. Kubatura I 222,00 m3 4. Ilość lokali 8 5. Ilość kondygnacji 2 Budynek wyposażony w następujące instalacje: instalacja elektryczna instalacja gazowa instalacja wod-kan włączona do miejskiej sieci Zakresem prac remontowych: I. Element robót - Remont dachu. 1. Przemurowanie kominów ponad dachem z otynkowaniem. 2. Wymiana tynków na kominach w części strychowej. 3. Rozebranie pokrycia z dachówki ceramicznej. 4. Wymiana zniszczonych elementów konstrukcji więźby dachowej stwierdzonych podczas sporządzania oględzin lub prowadzonych prac remontowych. 5. Przełożenie pokrycia dachu z dachówki ceramicznej (rozbiórkowej) z wymianą łat i ułożeniem foli dachowej z wymianą zniszczonych obróbek blacharskich. 6. Impregnacja konstrukcji więźby dachowej. II. Element robót - Termomodernizacja budynku. 1. Docieplenie ścian budynku płytami styropianowymi z ułożeniem wyprawy tynkarskiej. 2. Wymiana stolarki okiennej z profili PCV w całości. 3 Wymiana stolarki drzwiowe) zewnętrznej z profili aluminiowych (wejście do I.I. schodowej). 4. Docieplenie stropu nad piętrem wełną mineralną z wymianą podłogi ślepej. III. Element robót - Remont klatki schodowej i pomieszczeń piwnicznych. 1. Dostosowanie wewnętrznych linii zasilających instalacji elektrycznej do obowiązujących przepisów i norm. 2. Wykonanie instalacji RTV. 3. Modernizacja wspólnych pomieszczeń wc. 4. Remont kl. schodowej z naprawą tynków posadzek biegów schodowych, robót malarskich. 5. Remont pomieszczeń piwnicznych z wykonaniem ścianek działowych, tynków, posadzek. Zakres prac objętych zleceniem: 1. Mapa do celów projektowych -zostanie przekazana przez Zamawiającego. 2. Wystąpienie do dysponentów sieci o wydanie warunków technicznych na przyłączenie do sieci, zwiększenie mocy oraz usunięcie kolizji. 3. Opracowanie koncepcji proponowanych rozwiązań zgodnie z programem inwestorskim i uzgodnienie z Urzędem Miasta Bartoszyce. 4. Na uzgodniony zakres rozbudowy przygotowanie i złożenie wniosku o wydanie decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji środowiskowej. 5. Uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień dokumentacji. 6. Przygotowanie i złożenie wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę. 7. Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego na całe opracowanie. Projekt wykonawczy podzielić na zadania i elementy. Dla każdego z etapów zadania opracować: a) przedmiary robót, kosztorysy ofertowe i inwestorskie. b) dla każdego zadania przygotować Zbiorcze Zestawienie Kosztów c) specyfikacje techniczne na wykonany zakres robót Opracowania projektowe dostarczyć w 5 egz., kosztorysy i specyfikacje techniczne w 3 egz., całość opracowania dodatkowo w wersji elektronicznej w formacie PDF.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia - niespełna
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B.4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.6) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. Minimalny poziom standardu - zamawiający uzna warunek za spełniony w sytuacji gdy wykonawca wskaże dwie usługi. C.2) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Minimalny poziom standardu - zamawiający uzna warunek za spełniony w sytuacji gdy wykonawca wskaże trzy osobowy zespół projektowy (obejmujący trzy różne branże) C.3) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Minimalny poziom standardu - zamawiający uzna warunek za spełniony w sytuacji gdy wykonawca wskaże dokumenty potwierdzające uprawnienia do wykonywania powierzonych czynności oraz potwierdzenie przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: E.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), B.3), B.5) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. E.2) Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. B.4) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. E zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. E.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin realizacji zadania
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bartoszyce.bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach