Politechnika Gdańska ogłasza przetarg
- Adres: 80-233 Gdańsk, ul. Narutowicza 11/12
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 3471538, 347-24-00 , fax. 058 3472913,058 3471765
- Data zamieszczenia: 2009-07-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Gdańska
ul. Narutowicza 11/12 11/12
80-233 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 058 3471538, 347-24-00, fax. 058 3472913,058 3471765
REGON: 00000162000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.gda.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Projekt, redakcja oraz przygotowanie 3 publikacji z tematyki urbanistycznej do druku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje projekt typograficzny ( w tym projekt okładki), redakcja ( w tym redakcja merytoryczna, techniczna, 2 korekty), skład, łamanie, grafika ilustracji, przygotowanie do druku, matchprint 3 publikacji. Publikacja I - 280 stron ? 10% formatu B5 w tym max. 30% czarno-białego materiału graficznego , strona tytułowa - format B5 (4 kolory), Publikacja II - 240 stron ? 10% formatu B5 w tym max. 50% czarno-białego materiału graficznego , strona tytułowa - format B5 ( 4 kolory) Publikacja III - 240 stron ? 10% formatu B5 w tym max.70% czarno-białego materiału graficznego, strona tytułowa - format B5 ( 4 kolory) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798220002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki : a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ustawy PZP.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawcy ubiegający się o zamówienie, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, muszą wraz z ofertą (formularz oferty wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ) załączyć niżej wymienione oświadczenia lub dokumenty: a)W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy pzp: -Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ). Oświadczenie musi być podpisane przez Wykonawcę. -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: w przypadku, gdy upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy osoby, która podpisała ofertę, nie wynika z powyższego dokumentu, do oferty należy załączyć również dokument potwierdzający to upoważnienie. b)W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: -Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 45.000,00 zł,z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Wzór wykazu określa załącznik nr 3 do SIWZ. -Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia. Wzór wykazu określa załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku, gdy w powyższym wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował musi załączyć dodatkowo: -Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. W stosunku do dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zastosowanie mają przepisy Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006r. nr 87 poz. 605 z późn. zmianami). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z tym rozporządzeniem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: jakość oferowanych usług
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pg.gda.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa redakcji i składu 1 publikacji z zakresu urbanistyki na potrzeby Wydziału Architektury w projekcie Rozwój Wydziału Architektury Politechniki Gdańskiej poprzez zbudowanie nowej oferty kształcenia w zakresie gospodarki przestrzennej.
Dodano: 2014-10-16 - Wykonanie usługi obejmującej przygotowanie projektu graficznego, skład i druk materiałów informujących o rezultatach projektu Pomorskie-Dobry Kurs. Turystyczna Kampania Promocyjna Województwa Pomorskiego.
Dodano: 2012-05-29 - Usługa składu i redakcji 3 publikacji o tematyce urbanistycznej na potrzeby Wydziału Architektury Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2011-06-07 - Opracowanie graficzne, skład, druk i dostawa materiałów promocyjnych w ramach projektu: Zintegrowany System Informacji Turystycznej: Budowa Centrów Informacji Turystycznej - Bramy Kaszubskiego Pierścienia wraz z kampanią promocyjną
Dodano: 2011-05-30 - Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 193 tys. EURO na usługi obejmujące skład i druk materiałów promocyjnych Województwa Pomorskiego (mapa, foldery, przewodnik) realizowane w ramach projektu Pomorskie Dobry Kurs-Turystyczna Kampania Promocyjna Województwa Pomorskiego.
Dodano: 2011-02-03 - Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 193 tys. EURO na usługi obejmujące skład i druk materiałów promocyjnych Województwa Pomorskiego (mapa, foldery, przewodnik) realizowane w ramach projektu Pomorskie Dobry Kurs-Turystyczna Kampania Promocyjna Województwa Pomorskiego.
Dodano: 2011-02-03 - skład i druk książki pt. Wielki Refektarz na Zamku Średnim w Malborku. Znak sprawy: Zp 15/2010
Dodano: 2010-10-25