Przetargi.pl
Projekt przebudowy z tytułu szkód górniczych ul. Orlej w Pniówku i Krzyżowicach na odcinku od ul. Kruczej do wjazdu do GZWiK z zabezpieczeniem drogi na szkody górnicze

Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie ogłasza przetarg

  • Adres: 43-200 Pszczyna, ul. Sygietyńskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 212-80-68 , fax. 32 212-80-69
  • Data zamieszczenia: 2020-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie
    ul. Sygietyńskiego 20
    43-200 Pszczyna, woj. śląskie
    tel. 32 212-80-68, fax. 32 212-80-69
    REGON: 27629196300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.powiat.pszczyna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Projekt przebudowy z tytułu szkód górniczych ul. Orlej w Pniówku i Krzyżowicach na odcinku od ul. Kruczej do wjazdu do GZWiK z zabezpieczeniem drogi na szkody górnicze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy drogi powiatowej nr 4108S tj. ul. Orlej w Pniówku i Krzyżowicach Dokumentacja projektowa powinna być opracowana zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami technicznymi opracowanymi przez Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie (załączniki nr 1, 2, 3 do SIWZ) wraz z uzgodnieniami, opiniami i pozwoleniami niezbędnymi do uzyskania decyzji ZRID. 1. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje projekt przebudowy drogi powiatowej nr 4108S tj. ul. Orlej w Pniówku i Krzyżowicach o długości ok. 1,83 km • przebudowa jezdni na odcinku 1,83km • podniesienie niwelety drogi do rzędnych uwzględniających projektowane osiadanie • przebudowa przepustów pod drogą • projektowana szerokość jezdni 6,00 m • przebudowa zjazdów do posesji • budowa/przebudowa odwodnienia drogi na długości 1,83 km • przebudowa rowów przydrożnych • przebudowa urządzeń infrastruktury technicznej nie związanej z funkcjonowaniem drogi • wymianę oznakowania poziomego i pionowego oraz elementów bezpieczeństwa ruchu 2. W ramach ww. zamówienia należy wykonać: 2.1. Dokumentacja koncepcyjna zatwierdzona przez Zamawiającego – 2 egz. 2.2. Dokumentacja projektowa – 5 kpl. a) 1 egz. Mapy do celów projektowych; b) 1 egz. Projektu budowlanego; c) 1 egz. Projektów wykonawczych dla poszczególnych branż d) 1 egz. Inwentaryzacji zieleni i planu wyrębu; e) 1 egz. Operatu wodnoprawnego; f) 1 egz. Pozwolenia wodnoprawnego, g) 1 egz. Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych; h) 1 egz. Przedmiaru robót; i) 1 egz. Płyty zawierającej powyższe elementy zarówno w wersji edytowalnej jak i nieedytowalnej; 3.3. Inwentaryzacja nieruchomości objętych inwestycją 5 egz. 3.4. Przedmiar robót w układzie TER 3 egz. 3.5. Kosztorys ofertowy 3 egz. 3.6. Kosztorys inwestorski 3 egz. 3.7. Kosztorys inwestorski w układzie TER 3 egz. 3.8. Zgody właścicieli na dysponowanie nieruchomością na cele budowlane 3 egz. 3.9. Analiza powiazania drogi z innymi drogami publicznymi z określeniem ich kategorii 5 egz. 3.10. Mapy zawierające projekty podziału nieruchomości, sporządzone zgodnie z odrębnymi przepisami 5 egz. 3.11. Opinie właściwych miejscowo organów Zarządu Województwa Śląskiego, Zarządów Powiatów oraz Wójtów Gmin, 3.12. Określenie zmian w dotychczasowej infrastrukturze zagospodarowania terenu 5 egz. 3.13. Wniosek o wydanie decyzji ZRID/ wraz z załącznikami 1 egz. 3.14. Zatwierdzony projekt organizacji ruchu na czas robót 2 egz. 3.15. Zatwierdzony projekt docelowej organizacji ruchu 2 egz. 3.16. Opinia geotechniczna oraz określenie warunków gruntowo - wodnych podłoża gruntowego - 5 egz. 4.5 Powyższe zestawienie nie obejmuje egzemplarzy przekazanych celem uzgodnienia. Przed finalnym przekazaniem dokumentacji jej podział na poszczególne elementy należy uzgodnić z Zamawiającym. Dokumentacja projektowa powinna być opracowana zgodnie z obowiązującymi przepisami, warunkami technicznymi zgodnymi z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie oraz warunkami technicznymi opracowanymi przez Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie tj.: a) warunki techniczne przebudowy drogi powiatowej – konstrukcja jezdni– załącznik nr 1 b) założenia kosztorysowe celem wykonania przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich– załącznik nr 2 c) wytyczne projektowe – część geodezyjna – załącznik nr 3
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71322000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony, podpisany przez osobę uprawnioną Formularz nr 1 do SIWZ - Oferta, 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, 3. Pisemne zobowiązanie podmiotów oddających do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na potrzeby realizacji zamówienia-jeżeli dotyczy. 4.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie zgodnie z treścią formularza 4 o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenie składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach