Przetargi.pl
Projekt przebudowy ul.Konstytucji 3go Maja w Mikołowie

Powiatowy Zarząd Dróg w Mikołowie z/s w Łaziskach Górnych ogłasza przetarg

  • Adres: 43-170 Łaziska Górne, ul. Chopina
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2244499, 2244516 , fax. 32 2244499 w. 226
  • Data zamieszczenia: 2019-10-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Mikołowie z/s w Łaziskach Górnych
    ul. Chopina 8
    43-170 Łaziska Górne, woj. śląskie
    tel. 32 2244499, 2244516, fax. 32 2244499 w. 226
    REGON: 27773689300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pzd.mikolowski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Projekt przebudowy ul.Konstytucji 3go Maja w Mikołowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji budowlano wykonawczej dla wykonania remontu nawierzchni jezdni wraz z jej wzmocnieniem oraz przebudowy chodników w ciągu ulicy Konstytucji 3 go Maja w Mikołowie (droga kategorii Z) – długość odcinka ok 390 mb (od skrzyżowania z ul. Młyńską do skrzyżowania z ul. Bandurskiego) Droga przebiega na terenie działek znajdujących się w pasie drogowym drogi powiatowej. Zakres prac projektowych obejmował będzie: - uregulowanie szerokości nawierzchni jezdni, - zaprojektowanie dwukierunkowej ścieżki rowerowej w nawiązaniu do opracowań projektowo koncepcyjnych Gminy Mikołów (dotyczy projektowanego ronda w rejonie ul. Młyńskiej oraz wprowadzenia ścieżki na tereny Plant przy basenie), - uregulowanie zjazdów do posesji, - zaprojektowanie konstrukcji nawierzchnia jezdni dla ruchu kategorii min. KR 3 (przeprowadzić badanie nośności), - zaprojektowanie konstrukcji chodnika (nawierzchnia z kostki drobnowymiarowej koloru żółtego), zjazdów (nawierzchnia z kostki drobnowymiarowej koloru szarego lub grafitowego), miejsc postojowych (nawierzchnia z kostki granitowej), ścieżki rowerowej (nawierzchnia z mieszanki mineralno bitumicznej koloru czerwonego), - uregulowanie istniejącego systemu odwodnienia na całym odcinku drogi objętym opracowaniem, - opracowanie nowej stałej organizacji ruchu z uwzględnieniem oznakowania aktywnego w obrębie szkoły, - opracowanie inwentaryzacji drzew z oceną stanu fitosanitarnego,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art.86 ust.5 ustawy prawo zamówień publicznych, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dowodami, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia 2. wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z oświadczeniami stanowiący załącznik 1.do niniejszej SIWZ 3. w przypadku ustanowienia pełnomocników do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty, należy przedstawić dokument stwierdzający niniejsze pełnomocnictwo, tj.: pełnomocnictwo, umowę lub uchwałę, wskazującą osobę upoważnioną oraz zakres jej pełnomocnictwa; 4. w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo/upoważnienie dla pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być w formie oryginału lub w formie kopii poświadczonej notarialnie; 5.oświadczenie o wypełnieniu przez Wykonawcę obowiązku informacyjnego przewidzianego art. 13 lub 14 RODO – na załączonym druku nr 9 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach