Przetargi.pl
Projekt przebudowy ul. Usługowej i Śniadeckiego w Starej Gadce

GMINA RZGÓW ogłasza przetarg

  • Adres: 95-030 Rzgów, Plac 500-lecia 22
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 214 12 10
  • Data zamieszczenia: 2023-09-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA RZGÓW
    Plac 500-lecia 22
    95-030 Rzgów, woj. łódzkie
    tel. 42 214 12 10
    REGON: 472057827
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.rzgow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Projekt przebudowy ul. Usługowej i Śniadeckiego w Starej Gadce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy ul. Usługowej i Śniadeckiego w Starej Gadce, w tym: projektu budowlanego wraz z tymczasową organizacją ruchu, stałą organizacją ruchu, przedmiarem robót, kosztorysem inwestorskim, informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych umożliwiającego realizację inwestycji, zawierającego niezbędne do wykonania zadania dokumentacje branżowe, uzgodnienia, decyzje oraz zgłoszenie zamiaru wykonania robót budowlanych wraz z zaświadczeniem o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu przez organ lub pozwolenie na budowę wraz z walorem ostateczności oraz sprawowanie nadzoru autorskiego nad zgodnością realizowanej inwestycji z dokumentacją projektową, w podziale na zadania:Zadanie 1: Projekt przebudowy ul. Usługowej w Starej GadceZadanie 2: Projekt przebudowy ul. Śniadeckiego w Starej Gadce.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12.1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 4 500 zł (słownie: cztery tysiące pięćset zł)..12.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.12.3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.12.4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.Treść dokumentu gwarancyjnego powinna jednoznacznie wskazywać, że ma on charakter bezwarunkowy oraz nieodwołalny.12.5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego prowadzony przez : PEKAO S.A. I/O RZGÓW 79 124034351111000030275799.Na dowodzie wpłaty wadium należy zaznaczyć – wadium do postępowania pn. „Projekt przebudowy ul. Usługowej i Śniadeckiego w Starej Gadce”.Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu.W przypadku wadium wnoszonego przelewem zamawiający uzna wadium za skutecznie wniesione, jeżeli zostanie ono uznane na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.12.6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.12.7. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 12.4 ppkt b)-d), wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.12.8. Wykonawca składa dokument załączając na Platformie w zakładce „Oferty – poprzez dodanie polecenia „dodaj dokument”. Dokument gwarancyjny należy złożyć w wydzielonym, odrębnym pliku.12.9. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, treść dokumentu wadialnego musi zapewniać możliwość zaspokojenia interesów Zamawiającego co oznacza, że uzyskanie zagwarantowanej zapłaty wadium musi obejmować wszystkie wskazane w ustawie przesłanki zatrzymania wadium, o których mowa w art. 98 ust.6 ustawy, tj. działania lub zaniechania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.Zapisy dot. zwrotu i zatrzymania wadium zawiera rozdz. 12 SWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w zakresie:- zdolności technicznej lub zawodowej:1) Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 (dwie) dokumentacje projektowe na budowę lub przebudowę drogi publicznej o łącznej długości nie mniejszej niż 1,3 km wraz z uzyskaniem decyzji ZRID, z czego przynajmniej jedna obejmowała budowę lub przebudowę drogi wraz z odwodnieniem.2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji:• osobę na stanowisko głównego projektanta (jedną), posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej, bez ograniczeń (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane równoważne do wyżej wskazanych), która w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert sporządziła należycie dwie dokumentacje projektowe w zakresie budowy lub przebudowy drogi publicznej wraz z uzyskaniem decyzji ZRID, z czego przynajmniej jedna obejmowała budowę lub przebudowę drogi publicznej wraz z odwodnieniem.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-03

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach