Gmina Miejska Hajnówka ogłasza przetarg
- Adres: 17-200 Hajnówka, ul. Aleksego Zina
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 85 682 21 80 , fax. 85 674 37 46
- Data zamieszczenia: 2019-02-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Hajnówka
ul. Aleksego Zina 1
17-200 Hajnówka, woj. podlaskie
tel. 85 682 21 80, fax. 85 674 37 46
REGON: 50658999000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.hajnowka.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Projekt przebudowy SP nr 3 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej rozbudowy z przebudową Szkoły Podstawowej nr 3 w Hajnówce przy ul. Działowej 1, w zakresie: dobudowa sali gimnastycznej/sportowej ( o min. wymiarach wewnętrznych 24m x12m) wraz z zapleczem obejmującym niezbędne pomieszczenia techniczne, pomieszczeniem dla trenera, szatniami (dziewczęca/chłopięca), węzłem sanitarnym wraz z prysznicami, dobudowa min. 4 sal lekcyjnych (w tym jedna sala przeznaczona na pracownię chemiczno – fizyczną z zapleczem), dobudowa sali do prowadzenia zajęć dodatkowych (korekcyjno-kompensacyjnych lub wyrównawczych, dobudowa gabinetu do zajęć specjalistycznych prowadzonych z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych (np. integracja sensoryczna), dobudowa stołówki przeznaczonej do obsługi jednorazowej od 60 do 80 osób z zapleczem , wraz rozdzielnią posiłków przywożonych przez catering, zmywalnią i węzłem sanitarnym wraz z pomieszczeniami technicznymi, rozbudowa szatni dla uczniów przewidując ilość po rozbudowie, powiększenie poprzez przebudowę pokoju nauczycielskiego w części istniejącej budynku szkoły, wyodrębnienie wraz z przebudową pomieszczeń w części istniejącej budynku na pomieszczenia administracyjne (pomieszczenie logopedy, pedagoga szkolnego, księgowego), wyodrębnienie w części istniejącej lub przewidzieć w części projektowanej gabinetu dyrektora i sekretariatu jako wspólny punkt, wyodrębnienie pomieszczenia tzw. techniczno – magazynowego (dla woźnego, sprzątaczek, magazynek na sprzęt i środki czystości) dostosowanie budynku szkoły do potrzeb osób niepełnosprawnych, budowa nowej pompy ciepła – zmiana źródła ogrzewania przebudowa i rozbudowa istniejącej rozdzielni elektrycznej, budowa instalacji fotowoltaicznej. przebudowa i rozbudowa instalacji odgromowej. Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji terenu objętego opracowaniem. Termin wizji lokalnej i szczegóły techniczne jej przeprowadzenia wymagają uzgodnienia z Zamawiającym. Powierzchnie poszczególnych pomieszczeń powinny odpowiadać wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach. Zamawiający może zgłosić swoje uwagi do proponowanych rozwiązań i wydać zalecenia do uwzględnienia w projekcie budowlanym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w projekcie umowy. CPV: 71 32 00 00-7 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - osoby biorące udział w realizacji przedmiotu zamówienia powinny być członkami właściwej izby inżynierów budownictwa.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 pzp (informacja z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23 pzp - zał. nr 3 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa nawierzchni i brakującej infrastruktury technicznej w ulicach w mieście Grajewo”.
Dodano: 2024-04-16 - Opracowanie dokumentacji projektowej na: Budowę mostu na rzece Rudnia wraz z dojazdami w ciągu drogi powiatowej Nr 1477B w m. Aleksicze (Gm. Zabłudów)
Dodano: 2024-03-25 - OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ
Dodano: 2023-11-16 - Opracowanie dokumentacji projektowych na potrzeby Gminy Sokółka
Dodano: 2023-11-03 - Opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie robót budowlanych obejmujących naprawę uszczelnień dylatacji konstrukcyjnych i pozornych w posadzkach, a także wykonanie innych robót
Dodano: 2023-10-31 - Opracowanie dokumentacji technicznej przebudowy miejsca upamiętnienia wydarzeń z historii Polski i regionu (działka ewidencyjna 837/3)
Dodano: 2023-10-03 - Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr. 188/2, obręb Brończany, gmina Juchnowiec Kościelny w formule zaprojektuj i wybuduj.
Dodano: 2023-10-02 - „Opracowanie dokumentacji na przebudowę dróg na obiekcie „Eliaszuki i inne”, – część drogi nr 155728B Eliaszuki (odc. 2C) i część drogi nr 155541B Mikłaszewo (odc. 6) o łącznej dł. około 1,09 km.”
Dodano: 2023-09-19 - „Opracowanie dokumentacji projektowych na przebudowę dróg w ramach zagospodarowania poscaleniowego w obrębie wsi Dubicze Cerkiewne i Istok, gmina Dubicze Cerkiewne, powiat hajnowski”
Dodano: 2023-08-14 - Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę i rozbudowę drogi powiatowej nr 1911B i 1910B w obrębie m. Miastkowo
Dodano: 2023-08-09