Przetargi.pl
projekt przebudowy mostu

Powiat Legionowski ogłasza przetarg

  • Adres: 05-119 Legionowo, ul. gen. Władysława Sikorskiego 11
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7840872 , fax. 22 7742551
  • Data zamieszczenia: 2011-02-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Legionowski
    ul. gen. Władysława Sikorskiego 11 11
    05-119 Legionowo, woj. mazowieckie
    tel. 22 7840872, fax. 22 7742551
    REGON: 01326985800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-legionowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    projekt przebudowy mostu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie projektu przebudowy istniejącego mostu żelbetonowego na obiekt w formie sklepienia z blach falistych w ciągu drogi powiatowej Nr 1813W - ul. Szkolna w miejscowości Wólka Radzymińska w Gminie Nieporęt. Zakres prac projektowych obejmuje: 1) opracowanie koncepcji przebudowy mostu, którą należy przedłożyć Zamawiającemu w celu zaopiniowania, 2) pozyskanie niezbędnych materiałów wyjściowych: aktualne mapy do celów projektowych, wypisy i wyrysy ewidencji gruntów i miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, ZUD, itp. 3) opracowanie kompletnego projektu budowlano - wykonawczego (opis techniczny, projekt zagospodarowania terenu, plan sytuacyjny, profil podłużny, przekroje normalne, szczegóły konstrukcyjne itp.) dotyczącego przebudowy mostu wraz z dojazdami oraz kolidującymi mediami, w ciągu drogi powiatowej Nr 1813W - ul. Szkolna w miejscowości Wólka Radzymińska w Gminie Nieporęt, w ilości 5 egzemplarzy, uwzględniając: a) przebudowę mostu dla klasy A zgodnie wg PN- 85/S-10030, b) analizę istniejącego stanu mostu (ekspertyza mostu), c) szerokość jezdni należy zaprojektować minimum 6 m dla kategorii ruchu KR3, d) budowę jednostronnego ciągu pieszego minimum o szerokości 2,0 m, e) operat wodno - prawny z pozwoleniem wodno - prawnym, f) dokonanie niezbędnych uzgodnień wymaganych prawem, g) projekt tymczasowej organizacji ruchu, w ilości 4 egzemplarzy, h) projekt stałej organizacji ruchu, w ilości 4 egzemplarzy, i) przedmiar robót, w ilości 2 egzemplarzy, j) kosztorys ofertowy i inwestorski, w ilości 2 egzemplarzy, k) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, w ilości 2 egzemplarzy, l) przygotowanie materiałów do decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia i przekazanie ich Zamawiającemu najdalej do 30 dni od dnia podpisania umowy, ł) przygotowanie materiałów do decyzji na wycinkę drzew, które kolidują z przebudową obiektu i przekazanie ich Zamawiającemu najdalej do 30 dni od dnia podpisania umowy, 4) opracowanie - przygotowanie materiałów niezbędnych do decyzji o realizacji inwestycji drogowej, w przypadku gdy zajdzie konieczność wykonania przedmiotowego zadania inwestycyjnego poza istniejącymi granicami pasa drogowego, zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, (Dz. U. z 2008 r. Nr 193 poz. 1194 z późn. zm.). Dokumentacja posłuży Zamawiającemu do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę lub decyzji o zezwoleniu na realizacje inwestycji drogowej oraz do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Dokumentację, o której mowa powyżej należy opracować również w wersji elektronicznej z zachowaniem następujących zasad: - każdy dokument podpisany, poniżej autografu powinien zawierać tekst, kto podpisał, np.(-) imię i nazwisko, - żaden zbiór elektroniczny nie może być większy niż 9,5MB, - nazwy zbiorów elektronicznych powinny składać się z nazwy właściwej (do 8 małych znaków alfabetu łacińskiego bez spacji i bez znaków specjalnych), - jeżeli dokumentacja składa się z więcej niż jednego zbioru, to do tego kompletu powinien być podany jeden zbiór o nazwie spis dok. pdf, w którym podane będą podstawowe informacje o całej dokumentacji, w szczególności kolejność zbiorów, - jako podstawowy format dokumentów elektronicznych przyjmuje się pdf, zbiory zawierające dane graficzne typu dokumentacja techniczna, szkice, mapy powinny być w formacie jpg, ale gdy niezbędna będzie bezstratna forma dokumentu, dopuszcza się format tif, - dla zdjęć stosować należy format jpg, - format pdf, jpg, tif należy tworzyć w wersjach najbardziej rozpowszechnionych w momencie tworzenia dokumentów. UWAGA: Dokumentacja projektowa i kosztorysowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, powinna być wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami, szczególnie z rozporządzeniami Ministra Infrastruktury: 1) z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389), 2) z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.). Wykonawca na wykonaną dokumentację projektową udziela gwarancji i rękojmi na okres trzech lat.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713223004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 168 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.600,00 PLN słownie: jeden tysiąc sześćset złotych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-legionowski.pl zakładka przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach