Przetargi.pl
Projekt przebudowy i rozbudowy stadionu im Kazimierza Górskiego w Bartoszycach ul. Sportowa

Urząd Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 11-200 Bartoszyce, ul. Bohaterów Monte Cassino 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7629804, 7629819 , fax. 089 762 9805
  • Data zamieszczenia: 2009-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
    ul. Bohaterów Monte Cassino 1
    11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7629804, 7629819, fax. 089 762 9805
    REGON: 00052432900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bartoszyce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Projekt przebudowy i rozbudowy stadionu im Kazimierza Górskiego w Bartoszycach ul. Sportowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Rozbudowa budynku socjalnego na terenie stadionu według załączonego programu funkcjonalno-użytkowego. W załączeniu inwentaryzacja obecnego budynku socjalnego -załącznik nr 1. Wykonanie wszystkich nowych sieci wewnętrznych. Ogrzewanie budynku oraz ciepła woda z lokalnej kotłowni gazowej. Instalacja monitoringu obiektu i terenu stadionu oraz radiowęzeł z instalacją nagłośnieniową zewnętrzną przy płycie głównej-stałą. Świetlna tablica wyników. 2. Rozbudowa bieżni wokół stadionu oraz dodatkowych bieżni i rzutni. Bieżnia 4-torowa 400m wokół stadionu (obecna długość bieżni przy krawężniku wewnętrznym wynosi 395m). Bieżnia prosta 6-torowa na 100 i 110m. W obrębie boiska trawiastego zaprojektować rzutnię pchnięcia kulą, skocznię wzwyż, skocznię w dal i trójskoku, przeszkodę -rów z wodą. Murawa płyty głównej jest po przebudowie i pozostaje bez zmian. Na przebudowanym stadionie będzie można rozgrywać zawody lekkoatletyczne. W załączeniu mapa sytuacyjno wysokościowa w skali 1:500 -załącznik nr 2 3. Przebudowa trybun -trybuny na 1500 miejsc siedzących. 4. Koncepcja oświetlenia płyty głównej. Rozbudowa oświetlenia terenu obiektu dla potrzeb dozoru obiektu-monitoring. 5. Przebudowa boiska środkowego -sztuczna nawierzchnia, profesjonalna do piłki nożnej. Za bramkami piłkochwyty. Projekt oświetlenia płyty środkowej do treningów. 6. Rozbudowa sieci kanalizacji deszczowej- zrzut wód deszczowych i roztopowych do istniejącego kolektora deszczowego przy ul. Sportowej. Przebudowa odcinka kolektora deszczowego od projektowanych separatorów przy ul. Sportowej do rz. Łyny. Opracować operat wodno-prawny na zrzut wód opadowych i roztopowych oraz uzyskać decyzje pozwolenia wodno-prawnego (projektowana zlewnia dla kan. deszczowej wg załącznika graficznego nr 3). 7. Przygotować dokumentację i uzyskać pozwolenie wodno-prawne na istniejący pobór wody z rzeki Łyny do podlewania murawy stadionów. Rozbudować sieć deszczową wzdłuż boiska środkowego dla podłączania wózków nawadniających na obu murawach. 8. Przebudowa istniejącego parkingu dla samochodów osobowych i rozbudowa parkingu po drugiej stronie drogi dojazdowej do stadionu (zakres rozbudowy parkingów wg załącznika graficznego nr 4). Parking dla autokarów gości na terenie stadionu. 9. Projekt usunięcia ewentualnych kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną Zakres prac objętych zleceniem: 1. Mapa do celów projektowych -zostanie przekazana przez Zamawiającego. 2. Wystąpienie do dysponentów sieci o wydanie warunków technicznych na przyłączenie do sieci, zwiększenie mocy oraz usunięcie kolizji. 3. Opracowanie koncepcji proponowanych rozwiązań zgodnie z programem inwestorskim i uzgodnienie z Urzędem Miasta Bartoszyce i BOSiR-em 4. Na uzgodniony zakres rozbudowy przygotowanie i złożenie wniosku o wydanie decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji środowiskowej. 5. Inwentaryzacja zieleni kolidującej z projektowanym zakresem robót. 6. Uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień dokumentacji. Dokumentację w zakresie rozbudowy stadionu lekkoatletycznego dodatkowo uzgodnić z Polskim Związkiem Lekkiej Atletyki. 7. Przygotowanie i złożenie wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę. 8. Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego na całe opracowanie. Projekt wykonawczy podzielić na zadania tj.: a. rozbudowa budynku socjalnego z trybuną główną zadaszoną b. boisko główne z bieżniami i trybuną odkrytą c. boisko środkowe do treningów z oświetleniem d. parkingi Dla każdego z etapów zadania opracować: a) przedmiary robót, kosztorysy ofertowe i inwestorskie. b) dla całego zadania przygotować Zbiorcze Zestawienie Kosztów c) specyfikacje techniczne na wykonany zakres robót Opracowania projektowe dostarczyć w 5 egz., kosztorysy i specyfikacje techniczne w 3 egz., całość opracowania dodatkowo w wersji elektronicznej w
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 2000.00zł , słownie: dwa tysiące złotych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia-niespełna
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B.4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.6) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. Minimalny poziom standardu - zamawiający uzna warunek za spełniony w sytuacji gdy wykonawca wskaże dwie usługi. C.2) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Minimalny poziom standardu - zamawiający uzna warunek za spełniony w sytuacji gdy wykonawca wskaże pięcioosobowy zespół projektowy (obejmujący wszystkie branże) C.3) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Minimalny poziom standardu - zamawiający uzna warunek za spełniony w sytuacji gdy wykonawca wskaże dokumenty potwierdzające uprawnienia do wykonywania powierzonych czynności oraz potwierdzenie przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: E.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), B.3), B.5) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. E.2) Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. B.4) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. E zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. E. F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: F.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. B dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin realizacji zadania
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.bartoszyce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach