Gmina Dziwnów ogłasza przetarg
- Adres: 72-420 Dziwnów, ul. Szosowa 5
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 3275163 , fax. 091 3275164
- Data zamieszczenia: 2011-03-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Dziwnów
ul. Szosowa 5 5
72-420 Dziwnów, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 3275163, fax. 091 3275164
REGON: 81168491800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dziwnow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Projekt przebudowy budynku Jantar na mieszkania komunalne i socjalne w Dziwnowie na ul. Dziwnej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje projekt przebudowy budynku Jantar przy ul. Dziwnej w Dziwnowie. W ramach zamówienia Wykonawca wykona projekt koncepcyjny, który musi uzyskać akceptację Zamawiającego przed przystąpieniem do wykonania projektu budowlano-wykonawczego. W ramach przetargu Zamawiający wymaga zaprojektowania: 1) mieszkań socjalnych w skrzydle południowym: a) mieszkania zgodne z ustawą w sprawie finanoswego wsparcia tworzenia lokali socjalnych, b) mieszkania jednokondygnacyjne, c) ogrzewanie kuchenką węglową z płaszczem wodnym. 2) mieszkań komunalnych w skrzydle północnym i łączniku: a) mieszkania 2 kondygnacyjne; b) wejścia z zewnątrz, c) powierzchnia jednego mieszkania nie powinno przekraczać 75 m2, d) zasilanie w c.o. z kotłowni zbiorowej, zasilanej gazem z sieci, e) trwale wydzielone w sposób umożliwiający podział geodezyjny. Dla mieszkań socjalnych w planie zagospodarowania dla każdego mieszkania należy zaprojektować pomieszczenie przynależne (komórka) o wym. 5x3 m. Dodatkowo projekt musi zawierać dostosowanie, remont lub przebudowę części wspólnych tj. dach, ciągi komunikacyjne wewnętrzne i zewnętrzne, fundamenty, elewację i stolarkę. Projekt obejmować musi zagospodarowanie terenu wraz z wydzieleniem parkingu, śmietników, trenu zielonego komunikacji i ogrodzenia. Zakres prac obejmuje: - przygotowanie karty informacyjnej w celu uzyskania decyzji środowiskowej; - przygotowanie raportu oddziaływania na środowisko (o ile będzie wymagane); - przygotowanie wniosku o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego; - przygotowanie projektu, koncepcyjnego - stanowiącego podstawę częściowego odbioru przedmiotu zamówienia; - uzyskanie innych uzgodnień, zwolnień, itp. niezbędnych do wykonania zamówienia np. uzgodnienie z Urzędem Morskim w Szczecinie, zgody właścicieli terenu, itp. - przygotowanie materiałów niezbędnych do wykonania opracowania (kopie map zasadniczych, ewidencyjnych, map do celów projektowych oraz innych kosztów np. uzgodnienia w Zespole Uzgodnienia Dokumentacji Projektowych) - wykonanie projektu budowlano-wykonawczego i złożenie do organu odpowiedniego w celu uzyskania pozwolenia na budowę. Wszystkie materiały dostarczane do Zamawiającego muszą zawierać kopię dla Zamawiającego tzn. muszą posiadać taką ilość kopii, jaką wymagają przepisy wykonawcze plus jedna kopia dla Zamawiającego (w przypadku projektu budowlano-wykonwaczego będzie to 5 egzemplarzy) oraz zawsze muszą być dostarczone w wersji elektronicznej edytowalnej (MS Word) z wyjątkiem dokumentacji budowlano-wykonawczej (w wersji PDF). Do projektu i koncepcji należy dołączyć kosztorysy i przedmiary w wersji papierowej (1 szt.) oraz w wersji elektronicznej w formatach: pdf i ath. 2. Wymagania stawiane Wykonawcy: - Wykonawca zbywa na rzecz Zamawiającego prawa prawa autorskie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712210003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 5.000,00 PLN, (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 3. Wykonawca wnosi wadium: 3.1) w pieniądzu, sposób przekazania: przelewem na konto zamawiającego: BANK PEKAO SA I/O w Kamieniu Pomorskim, nr konta 18 1240 3868 1111 0000 4093 6541 3.2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym, 3.3) w gwarancjach bankowych, 3.4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z p. zm.) sposób przekazania: oryginał złożyć w kasie Urzędu Miejskiego w Dziwnowie, ul. Szosowa 5, kserokopię dokumentu dołączyć do oferty przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dziwnow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie kompleksowej dokumentacji dotyczącej budowy szybu windowego zewnętrznego z poziomu terenu do poziomu parteru budynku (jeden przystanek) wraz z montażem windy - platformy dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach oraz dla matek z dziećmi w wózkach, dla budynku użytkowego przy ul. Wyspiańskiego 35c w Świnoujściu oraz pełnienie obowiązków nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji.
Dodano: 2016-07-15 - Wykonanie dokumentacji projektowych dla Wojskowej Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Koszalinie dla trzech inwestycji budowlanych
Dodano: 2016-06-28 - Wykonanie dokumentacji projektowych dla Wojskowej Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Koszalinie dla trzech inwestycji budowlanych.
Dodano: 2016-05-16 - Wykonanie dokumentacji projektowych dla Wojskowej Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej Samodzielny Publiczny Zakład opieki Zdrowotnej w Koszalinie dla trzech inwestycji budowlanych
Dodano: 2016-04-15 - Opracowanie dokumentacji projektowej na poprawę atrakcyjności terenów w Goleniowskim Parku Przemysłowym poprzez budowę parkingu wraz infrastrukturą towarzyszącą na potrzeby sektora MSP
Dodano: 2016-04-14 - Opracowanie dokumentacji projektowej na adaptację budynku wieży wodnej oraz budynku dawnej rampy wyładowczej na funkcje obiektu Rampa - Kultura w Goleniowie
Dodano: 2016-04-04 - Wykonanie prac kosztorysowych (kosztorys inwestorski, kosztorys nakładczy wraz z przedmiarem robót) dla prac remontowo - malarskich związanych z remontem pomieszczeń MOPR po wymianie instalacji elektrycznej numery pomieszczeń 107, 108, 108A, 217, 129, 313, 313 a, 315, 316, 316 a, 316 b, 316 c, 318, 319, 320, 320 a w budynku przy ul. Dąbrowskiego 4 w Świnoujściu
Dodano: 2015-12-15 - PN-32/15 PRZEBUDOWA ROZPRĘŻALNI TLENU, DOSTAWA SYSTEMU ROZPRĘŻANIA TLENU Z MONTAŻEM (GŁÓWNE, POMOCNICZE I REZERWOWE), PRZYGOTOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ Z UZYSKANIEM POZWOLENIA NA BUDOWĘ ORAZ DOSTOSOWANIEM POMIESZCZEŃ
Dodano: 2015-10-13 - OPRACOWANIE AUDYTU ENERGETYCZNEGO WRAZ Z DOKUMENTACJĄ PROJEKTOWĄ W ZAKRESIE TERMOMODERNIZACJI DLA BUDYNKU PRZY UL. ŚLĄSKIEJ 4 W SZCZECINIE
Dodano: 2015-09-14 - OPRACOWANIE AUDYTÓW ENERGETYCZNYCH WRAZ Z DOKUMENTACJĄ PROJEKTOWĄ W ZAKRESIE TERMOMODERNIZACJI DLA OBIEKTÓW AKADEMII SZTUKI W SZCZECINIE PRZY UL. GRODZKIEJ 50/KUŚNIERSKIEJ, KUŚNIERSKIEJ 14A I KOLUMBA 61
Dodano: 2015-08-24