Przetargi.pl
Projekt pn. „Realizacja działań z zakresu edukacji i bezpieczeństwa publicznego ukierunkowanych na kształtowanie właściwych postaw funkcjonowania społecznego w sytuacji występowania zagrożeń epidemiologicznych” który obejmuje: 1) prowadzenie profesjonalnej infolinii oraz poradni internetowej, w ramach której osoby zakażone wirusem SARS-CoV-2/osoby w okresie kwarantanny/oczekiwania na wynik badania/ich rodziny, a także inni mieszkańcy regionu, którzy źle znoszą izolację spowodowaną zagrożeniem epidemicznym będą mogli skorzystać z profesjonalnej pomocy psychologicznej. 2) zapewnienie dostępu m.in. do artykułów spożywczych, higienicznych i leków osobom potrzebującym takiego wsparcia, a w szczególności osobom starszym (60+), z niepełnosprawnościami, samotnym i przebywającym na kwarantannie dotkniętym epidemią podczas trwania w regionie pandemii.

Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, Plac Teatralny
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48566218281 , fax. +48566218455
  • Data zamieszczenia: 2021-03-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego
    Plac Teatralny 2
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. +48566218281, fax. +48566218455
    REGON: 87112129000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kujawsko-pomorskie.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Projekt pn. „Realizacja działań z zakresu edukacji i bezpieczeństwa publicznego ukierunkowanych na kształtowanie właściwych postaw funkcjonowania społecznego w sytuacji występowania zagrożeń epidemiologicznych” który obejmuje: 1) prowadzenie profesjonalnej infolinii oraz poradni internetowej, w ramach której osoby zakażone wirusem SARS-CoV-2/osoby w okresie kwarantanny/oczekiwania na wynik badania/ich rodziny, a także inni mieszkańcy regionu, którzy źle znoszą izolację spowodowaną zagrożeniem epidemicznym będą mogli skorzystać z profesjonalnej pomocy psychologicznej. 2) zapewnienie dostępu m.in. do artykułów spożywczych, higienicznych i leków osobom potrzebującym takiego wsparcia, a w szczególności osobom starszym (60+), z niepełnosprawnościami, samotnym i przebywającym na kwarantannie dotkniętym epidemią podczas trwania w regionie pandemii.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    przedmiotem zamówienia jest: 1)prowadzenie profesjonalnej infolinii oraz poradni internetowej, w ramach której osoby zakażone wirusem SARS-CoV-2/osoby w okresie kwarantanny/oczekiwania na wynik badania/ich rodziny, a także inni mieszkańcy regionu, którzy źle znoszą izolację spowodowaną zagrożeniem epidemicznym będą mogli skorzystać z profesjonalnej pomocy psychologicznej. 2)zapewnienie dostępu m.in. do artykułów spożywczych, higienicznych i leków osobom potrzebującym takiego wsparcia, a w szczególności osobom starszym (60+), z niepełnosprawnościami, samotnym i przebywającym na kwarantannie dotkniętym epidemią podczas trwania w regionie pandemii. Wykonawca będzie zobowiązany między innymi do: 1)prowadzenia infolinii oraz poradni internetowej; 2)opracowania Regulaminu korzystania z profesjonalnej infolinii oraz poradni internetowej,w którym zostaną określone zasady korzystania ze wsparcia oraz harmonogram pracy konsultantów. 2.Wykonawca udostępni następujące kanały drogi kontaktu z Infolinią i poradnią internetową: 1)telefon, 2)poczta elektroniczna, 3)strona internetowa dot. infolinii i poradni internetowej z formularzem kontaktowym, 4)komunikator video SKYPE, 5)webinarium. Wykonawca zapewni: 1)w okresie trwania umowy utrzymanie dostępności obsługi infolinii telefonicznej i poradni internetowej w trybie minimum: 5 dni w tygodniu tj. od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 18.00, 2)nadzór techniczny nad obsługą infolinii telefonicznej, przez co należy rozumieć, że we własnym zakresie zapewni sprzęt do obsługi infolinii oraz jego pełną obsługę techniczną, w tym pogotowie serwisowe w godzinach pracy infolinii oraz usuwanie awarii ww. sprzętu oraz będzie ponosił wszelkie koszty dotyczące funkcjonowania serwisu i napraw w ramach wynagrodzenia, 3)nadzór merytoryczny nad obsługą infolinii telefonicznej, przez co należy rozumieć, że we własnym zakresie zapewni udzielanie na bieżąco rzetelnych i aktualnych informacji przez konsultantów na pytania zadawane telefonicznie, 4)obsługę infolinii telefonicznej przez odpowiednią liczbę konsultantów na jednej zmianie w języku polskim, by zapewnić jej efektywne funkcjonowanie; 5)prowadzenie statystyk, które pozwalają na pełną i prawidłową analizę funkcjonowania infolinii tworzone w uzgodnionych z Zamawiającym jednostkach czasu, np. godzinne, dobowe, z rozbiciem na godziny, obejmujące m.in.: a)zestawienie dotyczące liczby Połączeń, b)zestawienie dotyczące liczby Połączeń odebranych, c)zestawienie dotyczące liczby Połączeń nieodebranych/odrzuconych, d)zestawienie dotyczące liczby udzielonych konsultacji (w tym z uwzględnieniem konsultacji udzielonych za pośrednictwem: telefonu, poczty elektronicznej, formularza kontaktowego na stronie internetowej dot. infolinii i poradni internetowej, komunikatora video SKYPE oraz webinarium). W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do: 1)Pozyskania danych osób którym należy zapewnić dostęp m.in. do artykułów spożywczych, higienicznych, leków osobom potrzebującym takiego wsparcia, a w szczególności osobom starszym (60+), z niepełnosprawnościami, samotnym podczas trwania w regionie epidemii; 2)Zakupu towarów celem przekazania ich osobom potrzebującym wsparcia, a w szczególności osobom starszym (60+), z niepełnosprawnościami, samotnym i przebywającym na kwarantannie podczas trwania w regionie epidemii; 3)Dystrybucji tych artykułów w wyznaczonych terminach; W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do osiągnięcia i udokumentowania następujących wskaźników: 1) Liczba udzielonych konsultacji psychologicznych w ramach utworzonej infolinii/poradni internetowej – minimum 500; 2)Liczba osób, które otrzymały wsparcie w postaci dowozu art. spożywczych, higienicznych i leków - minimum 900.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79510000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną