Przetargi.pl
Projekt planu zagospodarowania przestrzennego miasta Czarnków w rejonie ulic: Pocztowej, Kościuszki, Dworcowej i rzeki Noteć wraz z prognozą oddziaływania na środowisko i prognozą skutków finansowych uchwalenia projektowanego planu oraz kompletem dokumentacji formalno-prawnej

Gmina Miasta Czarnków ogłasza przetarg

  • Adres: 64-700 Czarnków, Pl. Wolności 6
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2552801, 2555604 , fax. 067 2552677
  • Data zamieszczenia: 2009-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Czarnków
    Pl. Wolności 6 6
    64-700 Czarnków, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2552801, 2555604, fax. 067 2552677
    REGON: 57079105200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Projekt planu zagospodarowania przestrzennego miasta Czarnków w rejonie ulic: Pocztowej, Kościuszki, Dworcowej i rzeki Noteć wraz z prognozą oddziaływania na środowisko i prognozą skutków finansowych uchwalenia projektowanego planu oraz kompletem dokumentacji formalno-prawnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Czarnków w rejonie ulic Pocztowej, Kościuszki, Dworcowej i rzeki Noteć wraz z prognozą oddziaływania na środowisko i prognozą skutków finansowych uchwalenia planu oraz kompletem dokumentacji formalno-prawnej. Opracowanie o powierzchni ok. 60 ha w systemie mapy numerycznej ArcView GIS i na mapie sytuacyjno-wysokościowej w skali 1:1000 dostarczonych przez Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wymagane w kwocie 1500,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. 2. Posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a)zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przynajmniej 1 projekt planu zagospodarowania przestrzennego na obszarach miast większych od Czarnkowa (12 000 mieszkańców / 1006 ha) o wartości stanowiącej min 70% ceny ofertowej; zamawiający będzie brał pod uwagę tylko projekty poparte dokumentami, że zostały wykonane należycie i uchwalone, b)dysponują architektem należącym do Izby Urbanistów, który będzie pełnić rolę głównego projektanta i reprezentować wykonawcę w kontaktach z Zamawiającym. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. W toku badania i oceny ofert, Zamawiający będzie posługiwał się kryterium spełnienia/nie spełnienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 UPZP - załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (dokument wystawiony w okresie wcześniejszym niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, uznany będzie za aktualny, jeżeli zostanie potwierdzona aktualność danych zawartych w dokumencie przez właściwy organ, tj. wystawcę dokumentu). 3. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (załącznik nr 3 do SIWZ). 4. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (załącznik nr 4 do SIWZ) 5. Jeśli Wykonawca w wykazie wykaże osoby którymi będzie dysponował, należy załączyć pisemne zobowiązania wskazanych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 6. Aktualne zaświadczenie o przynależności projektanta wiodącego do Izby Urbanistów. 7. Odpis dyplomu głównego projektanta potwierdzającego tytuł: magister inżynier architekt.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://czarnkow.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach