Przetargi.pl
Projekt nr 27/7-2017/OG-FAMI pn.: "Kierunek: Wielkopolska. Sprawny Urząd bliżej migranta"dofinansowany w ramach Funduszu Azylu, Migracji i Integracji

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-713 Poznań, Al. Niepodległości
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48618541300 , fax. +48618541204
  • Data zamieszczenia: 2019-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
    Al. Niepodległości 16/18
    61-713 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. +48618541300, fax. +48618541204
    REGON: 00051433100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.uw.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Projekt nr 27/7-2017/OG-FAMI pn.: "Kierunek: Wielkopolska. Sprawny Urząd bliżej migranta"dofinansowany w ramach Funduszu Azylu, Migracji i Integracji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli dla Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu z możliwością składania ofert częściowych, według części. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ. Rysunki użyte w opisie przedmiotu zamówienia mają charakter poglądowy. 3. Wykonawca wraz z ofertą dostarczy 3 próbki obicia w kolorze turkusowym dla krzesła obrotowego z zagłówkiem do pracy przy biurku (s18 zał. nr 4 cz. V) oraz po 3 próbki z każdego koloru okleiny meblowej: kolor wiąz jasny, ciemny popiel. 4. Dostarczone meble o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4 do SIWZ) muszą być fabrycznie nowe i pełnowartościowe oraz nie mogą nosić znamion używania lub uszkodzenia. 5. Wszystkie użyte do realizacji zamówienia materiały muszą być pełnowartościowe oraz posiadać wymagane stosownymi przepisami aktualne świadectwa jakości, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą. Dodatkowo fotele obrotowe (cz. V) muszą być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z 1 grudnia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz.U. z 1998 r., Nr 148, poz. 973). Fotele muszą posiadać atest badań wytrzymałościowych, protokół oceny ergonomicznej. 6. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia wymiary mebli są wymiarami pożądanymi przez Zamawiającego. Dopuszcza się odchylenie od podanych wymiarów +/- 1 mm zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, z wyłączeniem oklein obrzeży oraz pod warunkiem, że zastosowanie przedmiotowych odchyleń nie będzie miało wpływu na funkcjonowanie mebli oraz nie będzie pogarszać parametrów estetycznych i jakościowych oraz stopnia powiązania dostarczonych mebli z kubaturą pomieszczeń, w których meble będą użytkowane. 7. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zmontowane meble oraz wnieść je do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń. Nie ma możliwości montażu mebli u Zamawiającego. 8. Wykonawca powiadomi Zamawiającego o terminie dostawy z wyprzedzeniem co najmniej 3 dniowym (dni robocze). 9. Na dostarczone meble Wykonawca zobowiązany jest udzielić co najmniej 24-miesięcznej gwarancji. Bieg terminu gwarancji liczy się od dnia podpisania protokołu odbioru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39121100-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w następującej wysokości: 1) część I zamówienia: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące zł 00/100), 2) część II zamówienia: 1 300,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta zł 00/100), 3) część III zamówienia: 400,00 zł (słownie: czterysta zł 00/100), 4) część IV zamówienia: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc zł 00/100), 5) część V zamówienia: 2 400,00 zł (słownie: dwa tysiące czterysta zł 00/100), 6) część VI zamówienia: 200,00 zł (słownie: dwieście zł 00/100), 7) część VII zamówienia: 150,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt zł 00/100),
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: formularz ofertowy, pełnomocnictwo (jeśli dotyczy), formularz do identyfikacji asortymentu meblowego – zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną