Przetargi.pl
Projekt modernizacji i rozbudowy mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków w Kole - zakończenie etapu I.

Miejski Zakład Wodociągów i Kanalizacji ogłasza przetarg

  • Adres: 62-600 Koło, ul. Zachodnia 22
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2720835 , fax. 063 2616125
  • Data zamieszczenia: 2009-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Wodociągów i Kanalizacji
    ul. Zachodnia 22 22
    62-600 Koło, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2720835, fax. 063 2616125
    REGON: 31050438000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzwik-kolo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowy zakład budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Projekt modernizacji i rozbudowy mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków w Kole - zakończenie etapu I.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest /Projekt modernizacji i rozbudowy mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków Kole/ - dla obciążenia docelowego oczyszczalni 12.000 m3 /dobę - przepustowość oczyszczalni - 12.000 m?/ dobę max 13.500m3/d Projekt winien stanowić kontynuację rozwiązań przyjętych w zrealizowanym zakresie modernizacji oczyszczalni etap I zadanie 1A i uwzględniać technologię oczyszczania aktualnie stosowaną w procesie oczyszczania ścieków oraz wykorzystać istniejące obiekty i urządzenia technologiczne. Stopień oczyszczenia ścieków musi uwzględniać obowiązujące przepisy, w tym azot ogólny na odpływie 10 mg N/l. Podstawą opracowania jest : 1)/Analiza wypracowania optymalnego sposobu przeprowadzenia dalszej modernizacji oczyszczalni ścieków w Kole/ - autor dr inż. Emil Kamenow, Wrocław wrzesień 2008 - załącznik Nr 1 do SIWZ 2) Wyniki prób średnich dobowych wykonanych dla potrzeb zakładu w roku 2008 i 2009 - załącznik Nr 2 do SIWZ Projekt wykonawczy należy opracować dla etapu I uwzględniającego zadanie 1A i zadanie 1B. 2. Zakres prac projektowych obejmuje: a. Wykonanie i przedstawienie do zaakceptowania Zamawiającemu koncepcji wstępnej rozwiązań technicznych; b. Opracowanie projektu technologicznego i budowlanego wraz z wymaganymi uzgodnieniami i opiniami; c. Przygotowanie materiałów dla potrzeb uzyskania decyzji celu publicznego oraz decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia o której mowa w ustawie z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz.U. z 2008r. Nr 199, poz. 1227); d. Uzyskanie warunków technicznych zasilania energetycznego projektowanej oczyszczalni oraz uzyskanie zapewnienia dostaw energii elektrycznej; e. Wykonanie aktualizacji dokumentacji warunków gruntowo - wodnych do projektów budowlanych na podstawie n/w dokumentacji będącej w posiadaniu MZWiK w Kole. a) /Program ogólny - Techniczne badania podłoża gruntowego - studium opracowania/ - mgr W. Ludwiczak 1971r b) /Techniczne badania podłoża gruntowego/ - mgr inż. M. Podgórniak, mgr inż. J. Ornafa rok 1972 c) /Geoprojekt /nr arch. T3789/2700 1972r d) /Prace geodezyjne - projektowe /Geodeta - B. Kaczmarska Kierownik - B. Nowaczyk nr 54/551/73. f. Opracowanie kompletnych projektów budowlano - wykonawczych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (Dz. U. Nr 202, poz.2072 ze zm.) wraz ze szczegółowymi rysunkami oraz wymaganymi ( przez organ wydający decyzję pozwolenia na budowę) do uzyskania pozwolenia na budowę wraz z opiniami i uzgodnieniami ( po 5 egz.). Projekt powinien zawierać szczegółowy opis parametrów technicznych robót i technologii ich wykonania z podaniem obowiązujących norm, zgodnych ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, ponadto projekt powinien zawierać opracowania wszystkich występujących branż niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę i prawidłowego funkcjonowania inwestycji- 5 egz. w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej na CD. g. Przedmiary robót dla budowy oczyszczalni z podziałem na branże - 2 egz. w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej na CD h. Kosztorysy /ślepe/ dla budowy oczyszczalni dla wszystkich wynikających z projektu branż z podziałem jak przedmiar robót - 2 egz. w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej na CD i. Kosztorysy inwestorskie dla budowy oczyszczalni z podziałem j.w. - 2 egz. w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej na CD. j. Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla poszczególnych zadań i branż - 2 egz. w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej na CD. k. Opracowanie informacji i raportów o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko-2 egz. l. Naniesienie poprawek wynikłych z winy projektanta jak również w trakcie uzgodnień , opiniowania i realizowania inwestycji. m. Pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji oraz rozruchu mechanicznego i technologicznego oczyszczalni będzie przedmiotem odrębnej umowy. n. Projektant zobowiązany jest do udzielenia wyjaśnień dotyczących projektu podczas procedury przetargowej na wybór Wykonawcy robót związanych z budową oczyszczalni ścieków, na każde życzenie Zamawiającego. Powyższa dokumentacja posłuży Zamawiającemu do ogłoszenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane zgodnie z przepisami ustawy prawo zamówień publicznych. W związku z faktem, iż dokumentacja projektowa jest opisem przedmiotu zamówienia należy ją sporządzić zgodnie z art. 29 - 31 ustawy. Zamawiający wymaga sporządzenia projektów budowlano - wykonawczych, dokumentacji kosztorysowej oraz wszystkich opracowań wymienionych powyżej i przekazania jej Zamawiającemu również w wersji elektronicznej na płycie CD
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wnoszenia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy którzy spełniają warunki określone przepisami art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie (Zamawiający uzna, że Wykonawca ma wystarczające doświadczenie jeżeli w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 2 projekty oczyszczalni ścieków o porównywalnych parametrach, które zostały zrealizowane ) oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach przez Zamawiającego na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Wykaz dokumentów, na podstawie których zostanie dokonana ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zawiera § 6. SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej /ustawą/ Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1-9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 pkt.1-4 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. ( załącznik nr 4 do SIWZ ) W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia, to właściwe dokumenty - wymienione w pkt.1 a - d muszą być złożone przez każdy podmiot osobno. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: b) wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie - wg wzoru zał. Nr 5, c) wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg wzoru zał. Nr 6, d) jeżeli, w wykazie o którym mowa w pkt. 2b wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował, należy dołączyć pisemne zobowiązanie tych osób do wykonania zamówienia e) stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (kopie odpowiednich uprawnień wraz z kopiami potwierdzającymi przynależność do właściwych izb samorządu zawodowego). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokumenty przedstawione w pkt 2 a - d mogą być złożone przez podmioty łącznie. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1 a - c, pkt. 2 d, mogą być przedstawione w formie kserokopii, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzwik-kolo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną