Przetargi.pl
Projekt, korekta i druk materiałów promocyjnych Miasta Białystok

Miasto Białystok ogłasza przetarg

  • Adres: 15-950 Białystok, ul. Słonimska 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 869 60 02 , fax. 085 869 62 65
  • Data zamieszczenia: 2009-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Białystok
    ul. Słonimska 1 1
    15-950 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 869 60 02, fax. 085 869 62 65
    REGON: 00051500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Projekt, korekta i druk materiałów promocyjnych Miasta Białystok
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    a. projekt mapki składanej centrum Białegostoku oraz plakatu, b. korektę materiałów promocyjnych wg wskazówek Zamawiającego: - informatora turystycznego, - mapki kieszonkowej rozkładanej, - broszury Białystok obrazkowy wyrywanej z bloczku, c. druk materiałów promocyjnych w następujących ilościach: - informator turystyczny - 35 000 egz. wersja polska: 15 000 egz., angielska: 10 000 egz., niemiecka: 2 500 egz., rosyjska: 2 500 egz., francuska: 2 500 egz., hiszpańska 2 500 egz., - mapka kieszonkowa rozkładana - 10 000 egz., - mapka składana centrum Białegostoku - 20 000 egz., - broszura Białystok obrazkowy wyrywana z bloczku - 10 000 egz. kart A3, - plakat - 2 000 egz. d. specyfikacja materiałów: 2. Specyfikacja materiałów: 1. dotyczy informatora turystycznego: a. format 114 x 223 mm, grzbiet ok. 4 mm, b. papier środek 135 g.m2, c. objętość: 72 str. oraz okładka zewnętrzna, d. kolor 4+4, e. okładka papier 200 g.m2, kolor 4+4, foliowana folią matową, f. oprawa klejona, g. projekt okładki zgodnie z SIW, zdjęcia z archiwum UM - identyczny jak okładka mapki rozkładanej, h. tłumaczenia dostarczy Zamawiający, i. opracowany w programie InDesign. 2. aktualizacja i zmiany wg wskazówek Zamawiającego w informatorze turystycznym mają obejmować: a. wymiana zdjęć - do dziesięciu sztuk, b. poprawki literówek, c. niewielkie zmiany w tekście - dopiski, wymiana zdań, d. dopisanie jednej miejscowości na mapie, korekta położenia dwóch miejscowości oraz zaznaczenie miejscowości na trasach wylotowych, e. baza danych - alfabetyczne ustawienie listy instytucji, firm, f. projekt okładki zgodnie z SIW - zdjęcia z archiwum UM - identyczny jak okładka informatora turystycznego, g. ujednolicenie czcionki, którą przekaże Zamawiający, h. wstawienie przetłumaczonych tekstów, dopasowując je do bazowego układu informatora, i. wstawienie logotypów związanych z realizacją projektu współfinansowanego ze środków unijnych, przekaże Zamawiający, j. wstawienie herbu lub logo, przekaże Zamawiający, k. wykonanie: Wykonawca odpowiedzialny jest za skład komputerowy, opracowanie graficzne, zamieszczenie zdjęć, papier, druk, dostarczenie przedmiotu zamówienia do Zamawiającego. 3. dotyczy mapki kieszonkowej rozkładanej: a. objętość - okładka - papier format 138 x 118 mm, po rozłożeniu, jeden składany arkusz wewnętrzny z planami, tekstami i zdjęciami - papier format 495 x 335 mm, b. okładka: pełen kolor na stronach od zewnątrz, 0 na stronach od wewnątrz ,4 + 0, z grzbietem ok. 3 mm, kreda o gramaturze 300 g.m2, folia matowa na stronach od zewnątrz, okładka przyklejana do arkusza wewnętrznego, c. arkusz wewnętrzny: kreda półmatowa dwustronnie powlekana o gramaturze 80 g.m2, mapy oraz teksty i zdjęcia w pełnym kolorze na obu stronach, 4 + 4, d. wersja językowa: polsko-angielska, e. opracowana w programie Corel Draw. 4. aktualizacja mapki kieszonkowej rozkładanej, wg wskazówek Zamawiającego ma obejmować: a. wymianę pozycji w bazie adresowo-telefonicznej podmiotów i organizacji oraz inne dane i informacje zamieszczone w wydawnictwie, b. wymianę kilku zdjęć i ich układu , zaznaczenie szlaków tematycznych, c. zmiany w tekstach polskim i angielskim , 1 strona A4, d. zmiany szaty graficznej okładki i arkusza wewnętrznego - projekt okładki zgodnie z SIW, zdjęcia z archiwum UM, e. zmiana rozrysowanego układu ulic w centrum miasta zgodnie z przebudową, f. wstawienie logo lub herbu miasta, przekaże Zamawiający, g. wstawienie logotypów związanych z realizacją projektu współfinansowanego ze środków unijnych, przekaże Zamawiający, h. teksty i tłumaczenia przekaże Zamawiający, i. wykonanie: Wykonawca odpowiedzialny jest za skład komputerowy, opracowanie graficzne, zamieszczenie zdjęć, papier, druk, dostarczenie przedmiotu zamówienia do Zamawiającego. 5. dotyczy mapki składanej centrum Białegostoku a. papier 80 g kreda, b. druk 4+4, c. format: 388 x 232 mm, d. falcowanie w harmonijkę - siedem łamów po długim boku, e. dwa łamy poziome, format po złożeniu: 48,5 mm x 77,3 mm, f. dwie okładki format 54 x 85 mm, g. karton 250 g, druk 4+0 + lakier UV jednostronnie, h. zaokrąglone rogi, i. okładki przyklejone do mapy w lewym górnym i prawym dolnym rogu, j. po złożeniu całości - format 54 x 85 mm. 6. projekt mapki składanej centrum Białegostoku wg wskazówek Zamawiającego ma obejmować: a. zaprojektowanie mapy centrum miasta z aktualnym układem ulic i legendą, b. opracowanie opisów na drugą stronę mapy - wg wskazówek Zamawiającego, c. wstawienie zdjęć na drugiej stronie mapy - wg wskazówek Zamawiającego, d. zaprojektowanie szaty graficznej okładki - projekt okładki zgodnie z SIW, zdjęcia z archiwum UM, e. wstawienie logo lub herbu miasta, przekaże Zamawiający, f. wstawienie logotypów związanych z realizacją projektu współfinansowanego ze środków unijnych, przekaże Zamawiający, g. wykonanie: Wykonawca odpowiedzialny jest za skład komputerowy, opracowanie graficzne, zamieszczenie zdjęć, papier, druk, dostarczenie przedmiotu zamówienia do Zamawiającego. 7. dotyczy broszury Białystok obrazkowy - mapy wyrywanej z bloczka: a. format A3, b. papier kreda błysk 150 gr., c. kolor 4+1, d. klejone bloczki po 50 kart A3 e. opracowana w programach: obrazki - Photo Shop, rozkład ulic i dróg - InDesign, nazwy ulic i napisy - Ilustrator. 8. aktualizacja i zmiany wg wskazówek Zamawiającego w broszurze Białystok obrazkowy mają obejmować: a. dorysowanie obiektów - do pięciu, b. poprawki skali budynków, c. poprawki w tabeli z opisami budynków, d. projekt zgodnie z SIW, zdjęcia z archiwum UM, e. na drugiej stronie opracowanie i wstawienie opisów budynków z mapy, f. wstawienie logo lub herbu miasta przekaże Zamawiający, g. wstawienie logotypów związanych z realizacją projektu współfinansowanego ze środków unijnych przekaże Zamawiający, h. wykonanie: Wykonawca odpowiedzialny jest za skład komputerowy, opracowanie graficzne, zamieszczenie zdjęć, papier, druk, dostarczenie przedmiotu zamówienia do Zamawiającego. 9. dotyczy plakatu a. format: B2 - 480 x 680 mm, b. papier: kreda 150 g.m2, lakier offsetowy, pełen kolor na części czołowej, 4 + 0, c. wykonanie: Wykonawca odpowiedzialny jest za skład komputerowy, opracowanie graficzne, zamieszczenie zdjęć, papier, druk, dostarczenie przedmiotu zamówienia do Zamawiającego. 10. projekt plakatu wg wskazówek Zamawiającego ma obejmować: a zaprojektowanie plakatu - projekt zgodnie z SIW, zdjęcia z archiwum UM, b. wstawienie logo lub herbu miasta, przekaże Zamawiający, c. wstawienie logotypów związanych z realizacją projektu współfinansowanego ze środków unijnych - przekaże Zamawiający, d. wykonanie: Wykonawca odpowiedzialny jest za skład komputerowy, opracowanie graficzne, zamieszczenie zdjęć, papier, druk, dostarczenie przedmiotu zamówienia do Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 styczna 2004 r. prawo zamówień publicznych tj.: a. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły -spełnia - nie spełnia 3. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty lub oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu przedstawione w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem otwarcia ofert; 2) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22, ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 - zg. z zał. nr 2 do SIWZ; 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a. każdy wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokument określony w pkt 1, ppkt 1,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialystok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach