Przetargi.pl
Projekt, korekta i druk materiałów promocyjnych Miasta Białystok.

Miasto Białystok ogłasza przetarg

  • Adres: 15-950 Białystok, ul. Słonimska 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 869 60 02 , fax. 085 869 62 65
  • Data zamieszczenia: 2009-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Białystok
    ul. Słonimska 1 1
    15-950 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 869 60 02, fax. 085 869 62 65
    REGON: 00051500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Projekt, korekta i druk materiałów promocyjnych Miasta Białystok.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wykonawca zobowiązuje się w ramach Projekt, korekta i druku materiałów promocyjnych Miasta Białystok wykonać: 1) projekt mapki składanej centrum Białegostoku oraz plakatu, 2) korektę materiałów promocyjnych: informatora, mapki rozkładanej kieszonkowej, broszury Białystok obrazkowy, 3) druk materiałów promocyjnych w następujących ilościach: a) informator - 24 000 egz. (wersja polska: 9 000 egz., angielska: 8 000 egz., niemiecka: 2 500 egz., rosyjska: 2 500 egz. francuska: 1 000 egz., hiszpańska - 1 000 egz.), b) mapka kieszonkowa rozkładana - 5 000 egz., c) mapka składana - 15 000 egz., d) mapka obrazkowa wyrywana - 5 000 egz., e) plakat - 1 000 egz. 2. Specyfikacja materiałów: 1) dotyczy informatora turystycznego: a) format 114 x 223 mm, grzbiet ok. 4 mm, b) papier środek 135 g/m2, c) objętość: 72 str. + okładka zewnętrzna, d) kolor 4+4, e) okładka papier 200 g/m2 (kolor 4+4), foliowana folią matową, f) oprawa klejona, g) projekt okładki zgodnie z SIW (zdjęcia z archiwum UM) - identyczny jak okładka mapki rozkładanej, h) tłumaczenia dostarczy Zamawiający 2) aktualizacja i zmiany (wg wskazówek Zamawiającego) w informatorze turystycznym mają obejmować: a) wymiana zdjęć (do dziesięciu), b) poprawki literówek, c) niewielkie zmiany w tekście - dopiski, wymiana zdań, d) dopisanie jednej miejscowości na mapie, korekta położenia dwóch miejscowości oraz zaznaczenie miejscowości na trasach wylotowych, e) baza danych - alfabetyczne ustawienie listy instytucji / firm, f) projekt okładki zgodnie z SIW (zdjęcia z archiwum UM) - identyczny jak okładka informatora turystycznego, g) ujednolicenie czcionki (czcionkę przekaże Zamawiający) h) wstawienie przetłumaczonych tekstów, dopasowując je do bazowego układu informatora, i) wstawienie logotypów związanych z realizacją projektu współfinansowanego ze środków unijnych (przekaże Zamawiający), j) wstawienie herbu lub logo (przekaże Zamawiający), k) wykonanie: Wykonawca odpowiedzialny jest za skład komputerowy, opracowanie graficzne, zamieszczenie zdjęć, papier, druk, dostarczenie przedmiotu zamówienia do Zamawiającego. 3) dotyczy mapki kieszonkowej rozkładanej: a) objętość - okładka - papier format 138 x 118 mm (po rozłożeniu), jeden składany arkusz wewnętrzny /z planami, tekstami i zdjęciami/ - papier format 495 x 335 mm, b) okładka: pełen kolor na stronach od zewnątrz, 0 na stronach od wewnątrz /4 + 0/, z grzbietem ok. 3 mm, kreda o gramaturze 300 g/m2, folia matowa na stronach od zewnątrz, okładka przyklejana do arkusza wewnętrznego, c) arkusz wewnętrzny: kreda półmatowa dwustronnie powlekana o gramaturze 80 g/m2, mapy oraz teksty i zdjęcia w pełnym kolorze na obu stronach /4 + 4/, d) wersja językowa: polsko-angielska. 4) aktualizacja mapki kieszonkowej rozkładanej (wg wskazówek Zamawiającego) ma obejmować: a) wymianę pozycji w bazie adresowo-telefonicznej podmiotów i organizacji oraz inne dane i informacje zamieszczone w wydawnictwie, b) wymianę kilku zdjęć i ich układu (zaznaczenie szlaków tematycznych), c) zmiany w tekstach polskim i angielskim /1 strona A4/, d) zmiany szaty graficznej okładki i arkusza wewnętrznego - projekt okładki zgodnie z SIW (zdjęcia z archiwum UM), e) zmiana rozrysowanego układu ulic w centrum miasta zgodnie z przebudową, f) wstawienie logo lub herbu miasta (przekaże Zamawiający), g) wstawienie logotypów związanych z realizacją projektu współfinansowanego ze środków unijnych (przekaże Zamawiający), h) teksty i tłumaczenia przekaże Zamawiający, i) wykonanie: Wykonawca odpowiedzialny jest za skład komputerowy, opracowanie graficzne, zamieszczenie zdjęć, papier, druk, dostarczenie przedmiotu zamówienia do Zamawiającego. 5) dotyczy mapki składanej centrum Białegostoku a) papier 80 g kreda, b) druk 4+4, c) format: 388 x 232 mm, d) falcowanie w harmonijkę - siedem łamów po długim boku, e) dwa łamy poziome, format po złożeniu: 48,5 mm x 77,3 mm, f) dwie okładki format 54 x 85 mm, g) karton 250 g, druk 4+0 + lakier UV jednostronnie, h) zaokrąglone rogi, i) okładki przyklejone do mapy w lewym górnym i prawym dolnym rogu, j) po złożeniu całości - format 54 x 85 mm. 6) projekt mapki składanej centrum Białegostoku (wg wskazówek Zamawiającego) ma obejmować: a) zaprojektowanie mapy centrum miasta z aktualnym układem ulic i legendą, b) opracowanie opisów na drugą stronę mapy - wg wskazówek Zamawiającego, c) wstawienie zdjęć na drugiej stronie mapy - wg wskazówek Zamawiającego, d) zaprojektowanie szaty graficznej okładki - projekt okładki zgodnie z SIW (zdjęcia z archiwum UM), e) wstawienie logo lub herbu miasta (przekaże Zamawiający), f) wstawienie logotypów związanych z realizacją projektu współfinansowanego ze środków unijnych (przekaże Zamawiający), g) wykonanie: Wykonawca odpowiedzialny jest za skład komputerowy, opracowanie graficzne, zamieszczenie zdjęć, papier, druk, dostarczenie przedmiotu zamówienia do Zamawiającego. 7) dotyczy broszury Białystok obrazkowy (wyrywanej z bloczka) a) format A3, b) papier kreda błysk 150 gr., c) kolor 4+1, d) klejone bloczki. 8) aktualizacja i zmiany (wg wskazówek Zamawiającego) w broszurze Białystok obrazkowy mają obejmować: a) dorysowanie obiektów (do pięciu), b) poprawki skali budynków, c) poprawki w tabeli z opisami budynków, d) projekt zgodnie z SIW (zdjęcia z archiwum UM), e) na drugiej stronie opracowanie i wstawienie opisów budynków z mapy, f) zaprojektowanie szaty graficznej okładki - projekt okładki zgodnie z SIW (zdjęcia z archiwum UM), g) wstawienie logo lub herbu miasta (przekaże Zamawiający), h) wstawienie logotypów związanych z realizacją projektu współfinansowanego ze środków unijnych (przekaże Zamawiający), i) wykonanie: Wykonawca odpowiedzialny jest za skład komputerowy, opracowanie graficzne, zamieszczenie zdjęć, papier, druk, dostarczenie przedmiotu zamówienia do Zamawiającego. 9) dotyczy plakatu a) format: B2 /480 x 680 mm/, b) papier: kreda 150 g/m kw lakier offsetowy, pełen kolor na części czołowej /4 + 0/, c) nakład: 1 000 egz., d) wykonanie: Wykonawca odpowiedzialny jest za skład komputerowy, opracowanie graficzne, zamieszczenie zdjęć, papier, druk, dostarczenie przedmiotu zamówienia do Zamawiającego. 10) projekt (wg wskazówek Zamawiającego) w plakatu ma obejmować: b) zaprojektowanie plakatu - projekt zgodnie z SIW (zdjęcia z archiwum UM), c) wstawienie logo lub herbu miasta (przekaże Zamawiający), d) wstawienie logotypów związanych z realizacją projektu współfinansowanego ze środków unijnych (przekaże Zamawiający), e) wykonanie: Wykonawca odpowiedzialny jest za skład komputerowy, opracowanie graficzne, zamieszczenie zdjęć, papier, druk, dostarczenie przedmiotu zamówienia do Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798210005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 styczna 2004 r. prawo zamówień publicznych tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia 3. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty lub oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu (przedstawione w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę): 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem otwarcia ofert; 2) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22, ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 - zg. z zał. nr 2 do SIWZ; 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a. każdy wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokument określony w pkt 1, ppkt 1, b. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w pkt 1 ppkt 2 składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu bądź każdy z wykonawców oddzielnie. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1, ppkt. 1, 2,3 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605) oraz Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 188, poz. 1155).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialystok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach