Gminne Centrum Kultury ogłasza przetarg
- Adres: 57-230 Kamieniec Ząbkowicki, ul. Złotostocka 27
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 74 8173 031; 8173 231 , fax. 74 8173 031
- Data zamieszczenia: 2016-05-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminne Centrum Kultury
ul. Złotostocka 27 27
57-230 Kamieniec Ząbkowicki, woj. dolnośląskie
tel. 74 8173 031; 8173 231, fax. 74 8173 031
REGON: 00078189400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://biblioteka-kamieniec.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Projekt i wykonanie wystawy stałej Pałac w Kamieńcu Ząbkowickim - historyczny spacer po wnętrzach arystokratycznej rezydencji - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest: opracowanie scenariusza, wykonanie projektu oraz realizacja wystawy w Pałacu w Kamieńcu Ząbkowickim w następującym zakresie: 3.1.1. Opracowanie scenariusza wraz z projektem aranżacji przestrzeni wystawowych 3.1.2. Przygotowanie tekstów do wystawy wraz z korektą i tłumaczeniami 3.1.3. Opracowanie projektu multimediów i oświetlenia wraz niezbędnymi projektami adaptacji istniejącej instalacji dla potrzeb wystawy 3.1.4. Projekt i wykonanie materiałów promocyjnych do wystawy 3.1.5. Opracowanie projektu graficznego wraz z wykonaniem materiałów merytorycznych do wystawy w tym aplikacji i treści multimedialnych 3.1.6. Dostawa i montaż oświetlenia, urządzeń multimedialnych, systemu sterowania i zabudów meblowych 3.2. Przedmiot zamówienia jest dofinansowany ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w związku z realizacją projektu pn. Organizacja wystawy stałej Pałac w Kamieńcu Ząbkowickim - historyczny spacer po wnętrzach arystokratycznej rezydencji. 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia. 3.4. Wykonawca winien wycenić poszczególne pozycje osobno, zgodnie z załącznikiem nr 6 - zestawienie cenowe 3.5. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 3.5.1. Wykonawca w ciągu 5 dni od podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu do akceptacji harmonogram prac, uwzględniający wszelkie warunki zastane w pomieszczeniach Zamawiającego w których realizowany będzie przedmiot zamówienia. 3.5.2. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji wszystkie wymagane scenariusze i projekty w terminie 21 od dnia podpisania umowy. Zamawiający w ciągu 5 dni zaakceptuje przedstawione materiały lub przekaże swoje uwagi, które Wykonawca winien uwzględnić w ostatecznej wersji projektów i scenariuszy. 3.5.3. Wykonawca wykona dostarczy i lub wykona wszystkie elementy zgodnie z przedstawionymi przez siebie i zaakceptowanymi przez Zamawiającego projektami. 3.5.4. Wykonawca przeprowadzi konfigurację urządzeń i podsystemów oraz zapewni sprawne funkcjonowanie całego systemu. 3.5.5. Wykonawca przygotuje instrukcję obsługi ekspozycji w języku polskim zapewniającą prawidłową jej eksploatację. 3.5.6. Wszystkie oferowane elementy zamówienia muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa wynikające z obowiązujących przepisów w tym zakresie na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. 3.5.7. Wszystkie oferowane elementy zamówienia wraz z ewentualnym wyposażeniem muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane, nie powystawowe. 3.5.8. Wszystkie oferowane elementy zamówienia wraz z ewentualnym wyposażeniem Wykonawca dostarczy na własny koszt do siedziby Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia i rozładowania urządzeń oraz montażu i sprawdzenia poprawności wykonania zamówienia. Stwierdzenie przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego poprawności wykonania będzie stanowić podstawę odbioru. 3.5.9. Wykonawca odpowiada za prawidłowe zabezpieczenie ładunku w trakcie transportu. Straty powstałe w wyniku niewłaściwego transportu obciążają Wykonawcę. 3.5.10. Wykonawca udzieli co najmniej 2-letniej gwarancji na przedmiot zamówienia. W okresie gwarancji Wykonawca zapewni bezpłatny serwis gwarancyjny świadczony w miejscu instalacji. Czas reakcji serwisu gwarancyjnego, rozumianego jako przyjazd pracownika serwisu gwarancyjnego na miejsce awarii nie może przekraczać 48 godzin od zgłoszenia usterki. Zgłoszenia będą przesyłane faksem lub drogą elektroniczną według wyboru Zamawiającego. 3.5.11. Elementy wyposażenia technicznego i produkty gotowe dostarczone przez Wykonawcę muszą być objęte gwarancją opartą o świadczenia gwarancyjne i pakiety serwisowe producenta sprzętu, niezależnie od statusu partnerskiego Wykonawcy. 3.5.12. W przypadku wyposażenia technicznego i produktów gotowych Wykonawca jest zobowiązany do wskazania podmiotu świadczącego usługi gwarancyjne. 3.6. Jeżeli w dokumentacji przetargowej został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie materiałów lub wskazanie norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesień, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy PZP, dopuszcza się oferowania materiałów lub rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację dostaw i montażu w zgodzie z opracowaną dokumentacją praz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej dokumentacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302313000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: czas realizacji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://biblioteka-kamieniec.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Projekt i wykonanie wystawy stałej Pałac w Kamieńcu Ząbkowickim - historyczny spacer po wnętrzach arystokratycznej rezydencji
Dodano: 2016-06-23 - Zakup systemu wyświetlania wielkoformatowego LED w ramach zadania inwestycyjnego pn. Remont i rewaloryzacja Akademii Rycerskiej ul. Chojnowska 2 w Legnicy.
Dodano: 2015-11-24 - Dostawa sprzętu komputerowego: komputerów, dysków, monitorów, przełączników sieciowych, ups, drukarek, projektorów, oprogramowania.
Dodano: 2015-09-28 - Dostawa aparatury dydaktycznej dla Laboratorium Grafiki Komputerowej w ramach projektu pt.: Międzyuczelniane Centrum Dydaktyczno-Technologiczne TECHNOPOLIS we Wrocławiu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Infrastruktura i Środowisko.AC/BZP/181/2014
Dodano: 2014-08-13 - Dostawa aparatury dydaktycznej dla Laboratorium Grafiki Komputerowej w ramach projektu pt.: Międzyuczelniane Centrum Dydaktyczno-Technologiczne TECHNOPOLIS we Wrocławiu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Infrastruktura i Środowisko - AC/BZP/158/2014
Dodano: 2014-07-15 - Dostawa aparatury dydaktycznej dla Laboratorium Grafiki Komputerowej w ramach projektu pt.: Międzyuczelniane Centrum Dydaktyczno-Technologiczne TECHNOPOLIS we Wrocławiu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Infrastruktura i Środowisko - AC/BZP/114/2014.
Dodano: 2014-06-18 - Zakup z dostawą sprzętu komputerowego wraz z urządzeniami peryferyjnymi i oprogramowaniem w ramach zadania: Informatyzacja Urzędu Miasta - zakup i wdrożenie systemów wspomagających zarządzanie Miastem (w tym m.in. integracja rozwiązań z zakresu mapy numerycznej z pozostałymi bazami danych i rejestrami UM) oraz rozbudowa infrastruktury teleinformatycznej w celu upowszechnienia elektronicznego dostępu do UM (w tym doposażenie w sprzęt komputerowy)
Dodano: 2014-06-18 - Dostawa i montaż sprzętu oświetleniowego, multimedialnego i wystawienniczego na potrzeby ekspozycji muzealnej w salach Pałacu w Kamieńcu Ząbkowickim.
Dodano: 2014-05-29 - dostawa sprzętu komputerowego i części komputerowych na potrzeby serwisowe
Dodano: 2014-05-06 - Zakup sprzętu informatycznego do projektu Informatyzacja Wołowskiego Ośrodka Kultury współfinasowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013
Dodano: 2014-02-03