Przetargi.pl
Projekt i wykonanie (montaż i demontaż) zabudowy powierzchni wystawienniczych, ścian osłonowych i obsługę stoisk w obiektach Zamawiającego we Wrocławiu w roku 2015.

Wrocławskie Przedsiębiorstwo Hala Ludowa Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 51-618 Wrocław, ul. Wystawowa 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3475191, 3475007 , fax. 071 3486851
  • Data zamieszczenia: 2014-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wrocławskie Przedsiębiorstwo Hala Ludowa Sp. z o.o.
    ul. Wystawowa 1 1
    51-618 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3475191, 3475007, fax. 071 3486851
    REGON: 00100509200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Projekt i wykonanie (montaż i demontaż) zabudowy powierzchni wystawienniczych, ścian osłonowych i obsługę stoisk w obiektach Zamawiającego we Wrocławiu w roku 2015.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie o wartości szacunkowej poniżej 207 000,00 euro zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.). 1. Przedmiotem zamówienia jest projekt i wykonanie (montaż i demontaż) zabudowy stoisk wystawienniczych, ścian osłonowych w obiektach Zamawiającego we Wrocławiu w roku 2015. 2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: 1)wykonania projektów stoisk wystawienniczych, 2)wykonania zabudowy stoisk (dostawa elementów i ich montaż), zgodnie z zaakceptowanym przez Zamawiającego projektem (wraz z przeprowadzeniem konsultacji ze służbami organizatora targów) oraz spełnienie wymagań technicznych i terminowych organizatora targów. 3)demontaż stoisk wystawienniczych i elementów dodatkowych, 4)zapewnienia obsługi technicznej podczas trwania targów, 3. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia oraz szczegóły dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zostały zawarte w Załączniku Nr 2 do SIWZ (Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia) oraz w Załączniku Nr 6 do SIWZ (Wzór Umowy). 4. Podana ilość asortymentu wymieniona w Załączniku nr 2a do SIWZ jest wielkością szacunkową, jaką Zamawiający zamierza zrealizować w okresie obowiązywania umowy, zależną od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięć ilościowo-asortymentowych w ramach wartości umowy w ten sposób, że Zamawiający będzie uprawniony do zamawiania mniejszych lub większych ilości danego elementu w stosunku do ilości określonych w Załączniku nr 2a do SIWZ. 5. Podane w Harmonogramie imprez, stanowiącym Załącznik nr 2b do SIWZ - ilości i terminy imprez mają charakter szacunkowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przesunięć terminów poszczególnych imprez w ramach okresu obowiązywania umowy. Zamawiający gwarantuje Wykonawcy odbycie się 5 imprez w okresie obowiązywania umowy. 6. Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) wyznaczenia swojego przedstawiciela, w chwili zawarcia umowy, odpowiedzialnego za kontakty z Zamawiającym, w pełni kompetentnego i dyspozycyjnego z możliwością łatwego kontaktu przez telefon, fax oraz e-mail 2) posiadania w okresie obowiązywania umowy, ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 160 000,00 złotych (sto sześćdziesiąt tysięcy złotych). 7. Zamówienie będzie realizowane w roku 2015, zgodnie z terminami targów określonymi w Harmonogramie Imprez, stanowiącym Załącznik Nr 2b do SIWZ. Umowa zostanie zawarta na czas określony i obowiązywać będzie od dnia jej zawarcia do nie później niż do 31.12.2015 r. Szczegółowy termin poszczególnych etapów prac został podany w Harmonogramie imprez, stanowiący Załącznik Nr 2b do SIWZ. 8. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 9. Zamawiający nie przewiduje określania w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799560000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin płatności za wykonaną usługę (podawany w dniach)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http//bip.halaludowa.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach