Przetargi.pl
Projekt i inwentaryzacja szczegółowej osnowy poziomej dla Miasta Gliwice

Miasto Gliwice, Wydział Geodezji i Kartografii ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Zwycięstwa 21
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48 032 2385448 , fax. +48 032 2391223
  • Data zamieszczenia: 2009-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gliwice, Wydział Geodezji i Kartografii
    ul. Zwycięstwa 21 21
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. +48 032 2385448, fax. +48 032 2391223
    REGON: 27625533500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.gliwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Projekt i inwentaryzacja szczegółowej osnowy poziomej dla Miasta Gliwice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Inwentaryzacja i projekt szczegółowej geodezyjnej osnowy poziomej miasta Gliwice obejmuje cały obszar miasta o powierzchni 134 km2 . Inwentaryzacji należy poddać wszystkie punkty leżące wewnątrz obszaru miasta oraz wszystkie punkty I i II klasy leżące w pasie 800 metrów poza granicą miasta. Ponadto inwentaryzacją w tym pasie należy objąć, także punkty III klasy, które znajdują się na trasie ciągów dochodzących do punktów wyższych klas. Następnie należy wykonać projekt szczegółowej osnowy poziomej III klasy oraz przedstawić go do zatwierdzenia Prezydentowi Miasta zgodnie z zasadami przedstawionymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Ogólna ilość punktów sieci w granicy miasta Gliwice wynosi 3412 w tym: - punktów osnowy poziomej I klasy - 3 - punktów osnowy poziomej II klasy - 208 - punktów osnowy poziomej III klasy - 2853 - punktów posiadające stabilizację wieloznakową - 348
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 731100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, oraz niepodleganie wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia (podstawy prawne wykluczenia z postępowania określa art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp); w przypadku podmiotów działających wspólnie warunek dotyczący niepodlegania wykluczeniu, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, o którym mowa powyżej, muszą spełniać wszystkie podmioty działające wspólnie. 2) Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - wykazanie co najmniej jednej usługi zrealizowanej w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegającej na wykonaniu projektu i inwentaryzacji szczegółowej osnowy poziomej o wartości nie mniejszej niż 150000 zł. brutto porównywalnej z zakresem przedmiotowego zamówienia, - dysponowanie co najmniej jednym tachimetrem pozwalającym na uzyskanie wymaganych dokładności pomiaru przewidzianej dla szczegółowej osnowy poziomej II i III klasy (patrz. pkt 2 szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia), - dysponowanie przez co najmniej jednego geodetę realizującego przedmiotowe zamówienie publiczne uprawnieniami zawodowymi do wykonania samodzielnie funkcji w dziedzinie Geodezji i Kartografii w zakresie zgodnym z art. 43 pkt. 1 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. Dz. U. 2005 nr 240, poz. 2027 z późn. zm.) w przypadku podmiotów działających wspólnie potencjał techniczny podlega sumowaniu, w przypadku podmiotów działających wspólnie osoby zdolne do wykonania zamówienia podlegają sumowaniu. 3) Znajdowanie sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Ocena spełnienia wyżej wynienionych warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w niżej wymieniontych dokumentach i oświadczeniach na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (z art. 22 ust. 1, art. 24 ust.1 i 2 ustawy pzp) o treści ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ; - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku spólki cywilnej - aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis z właściwego rejestru dla każdego ze wspólników; - wykaz niezbednych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca o treści ZAŁĄCZNIKA NR 6 do SIWZ oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał narzedzia i urządzenia, którymi będzie dysponował; -wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami potwierdzającymi spełnienie warunku udziału w postępowaniu o treści ZAŁĄCZNIKA NR 7 do SIWZ oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia; - wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postepowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców o treści ZAŁĄCZNIKA NR 5 do SIWZ oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Dokumenty składane przez wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej: a) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej, zamiast: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jeko likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pdpunkcie a) składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.gliwice.pl, w dziale Ogłoszenia i komunikaty/Zamówienia publiczne Urzędu Miejskiego
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach