Przetargi.pl
Projekt i budowa zespołu boisk sportowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz remediacją gruntu metodą ex situ i sprawowaniem nadzoru autorskiego dla zespołu oświatowego szkolno-przedszkolnego przy ul. Zaruby w Warszawie.

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów ogłasza przetarg

  • Adres: 02-777 Warszawa, al. Komisji Edukacji Narodowej
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 443 71 01 , fax. 22 443 71 02
  • Data zamieszczenia: 2020-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów
    al. Komisji Edukacji Narodowej 61
    02-777 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 443 71 01, fax. 22 443 71 02
    REGON: 15259640000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Projekt i budowa zespołu boisk sportowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz remediacją gruntu metodą ex situ i sprawowaniem nadzoru autorskiego dla zespołu oświatowego szkolno-przedszkolnego przy ul. Zaruby w Warszawie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej wielobranżowej dokumentacji projektowej i sprawowanie nadzoru autorskiego, wykonanie robót budowlanych związanych z budową zespołu boisk sportowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz remediacja gruntu metodą ex situ na dz. ew. nr 83/11 i 83/14 z obrębu 01-11-13 przy ul. Zaruby w Warszawie. 2. Opis stanu istniejącego: Teren inwestycji zlokalizowany jest na dz. ew. nr 83/11 i 83/14 z obrębu 01-11-13. Bezpośredni dostęp do nieruchomości stanowi projektowany zjazd z ul. Zaruby od strony wschodniej. Od strony północnej realizowany jest obecnie zespół oświatowy, którego zespół boisk będzie integralną częścią. Od południa i zachodu teren sąsiaduje z nieużytkami. Łączna powierzchnia działek wynosi 0,42 ha. Teren inwestycji jest niezagospodarowany, nieuzbrojony, otoczony nieregularnym, prowizorycznym ogrodzeniem. Na terenie znajdują się stare składy ziemi, liczne drzewa – część z nich podlega wycince zgodnie z wydanymi decyzjami administracyjnymi. W trakcie wykonywania otworów badawczych, które miały na celu określenie stanu jakości gruntu i ziemi na przedmiotowym terenie, nie osiągnięto głębokości występowania wód podziemnych. Poniżej poziomu powierzchni terenu występują grunty nasypowe, piaski średnie, piaski gliniaste oraz pyły piaszczyste. Na terenie stwierdzono grunty o przekraczających dopuszczalnych zawartościach stężeń, tj. historyczne zanieczyszczenia metalami i metaloidami oraz węglowodorami ropopochodnymi. Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w m.st. Warszawie prowadzi postępowanie ustalające plan remediacji powierzchni gruntu na wniosek Miasta Stołecznego Warszawy Dzielnicy Ursynów. Ilość zanieczyszczeń na głębokości do 0,25m wynosi według wykonanych badań : 2639 m2 * 0,25 m * 1,7 Mg/ m3 ≈ 1122 Mg, a na głębokości większej niż 0,25m: 50 m2 * 0,75 m * 1,7 Mg/ m3 + 75 m2 * 2,00 m *1,7 Mg/ m3 ≈ 319 Mg. 3. Opis inwestycji: Teren sportowy będzie się składać z dwóch boisk o nawierzchni poliuretanowej, drogi wewnętrznej i chodników na dz. ew. nr 83/11 i 83/14 z obrębu 01-11-13 przy ul. Zaruby w Warszawie (w zakres zamówienia nie wchodzi budowa infrastruktury w pasie drogowym ul. Zaruby). Boiska będą oświetlone, wyposażone w stały osprzęt sportowy i zabezpieczone piłkochwytami. Teren inwestycji będzie ogrodzony i wyposażony w obiekty małej architektury. Podstawą funkcjonalności są załączniki graficzne programu funkcjonalno-użytkowego. Odwodnienie boisk będzie następowało za pośrednictwem podziemnego zbiornika retencyjnego do miejskiej kanalizacji deszczowej. Zbiornik retencyjny będzie wyposażony w instalację umożliwiającą pobranie zgromadzonej deszczówki w celu podlewania roślin przez zrzutem wód do kanalizacji, jak również automatyczne zabezpieczenie przed przepełnieniem. Zasilenie elektryczne obiektu należy przewidzieć z sieci wewnętrznej szkoły (przygotowane okablowanie od północno-zachodniego narożnika działki) – do zakresu pracy Wykonawcy należy ewentualna zmiana mocy przyłączeniowej (obiekt posiada rezerwę mocy) i pokrycie w związku z tym kosztów umowy przyłączeniowej. Okablowanie jest wprowadzone do pomieszczenia T.0.03 na poziomie -1 budynku oświatowego. W zakresie Wykonawcy jest zaprojektowanie i wykonanie podłączenia kablowego poprzez nową rozdzielnicę lub rozbudowę istniejącej wraz z podłączeniem do urządzeń pomiarowych. W przypadku zaistnienia konieczności należy dokonać korekty istniejącego układu pomiarowego w uzgodnieniu z innogy Stoen Operator Sp. z o. o., jak również w przypadku braku możliwości zwiększenia mocy przyłączeniowej na istniejącym przyłączu należy uzyskać warunki techniczne, zaprojektować i wykonać nowe przyłącze do sieci elektroenergetycznej. 4. Zakres zamówienia: 1) wykonanie kompleksowej, wielobranżowej dokumentacji projektowej, • koncepcyjnej – obejmującej szczegółową koncepcję architektoniczno-instalacyjną obiektów budowlanych oraz zagospodarowania terenu. Zakres opracowania koncepcji powinien umożliwiać pełną ocenę projektu przez Zamawiającego w zakresie spełnienia wymagań i oczekiwań odnośnie funkcjonalności obiektów, jego standardu oraz wyrazu architektonicznego i estetycznego. Koncepcja musi obejmować rzuty, charakterystyczne przekroje, zagospodarowanie terenu, propozycje rozwiązań instalacyjnych; • budowlanej – winnej obejmować wszystkie branże, spełniać wymagania rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r ze zmianami, w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego, wraz z wymaganymi prawem sprawdzeniami i zaopiniowaniem całości dokumentacji, w tym zawierającej wszelkie wymagane opinie i uzgodnienia umożliwiające zawnioskowanie o udzielenie pozwolenia na budowę obiektu budowlanego do organu architektoniczno-budowlanego. Projekt budowlany ma obejmować rozbiórkę istniejących obiektów i urządzeń, budowę wszystkich obiektów budowlanych i urządzeń technicznych oraz zagospodarowanie terenu własnego i przyległych. Dopuszcza się wydzielenie jako odrębne opracowania projektów elementów niezbędnych dla realizacji inwestycji, dla których jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę, lub z innych przyczyn, powinny być wydzielone do osobnej procedury administracyjnej. Projektant ma uzyskać i bezzwłocznie przekazać Zamawiającemu warunki techniczne uzyskane od gestorów sieci wraz z dołączonymi do nich dokumentami w celu ewentualnego zawarcia przez Zamawiającego stosownych umów. • wykonawczej – umożliwiającej prawidłowe wykonanie robót budowlanych przedmiotowego zadania. Dokumentacja winna zawierać opracowania wszystkich niezbędnych branż, uzupełniając i uszczegóławiając projekty budowlane w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do realizacji robót budowlanych. Projekty te muszą uwzględniać wymagania określone w § 5 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz programu funkcjonalno-użytkowego, oraz wymagania obowiązujących norm, aktualnych warunków technicznych i innych przepisów obowiązujących w dniu przekazania dokumentacji Zamawiającemu. Dokumentacja wykonawcza winna zawierać Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, dokumentację Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia, przedmiary, kosztorysy inwestorskie i ofertowe, Wzorcowy Opis Dostępności zgodnie z zarządzeniem Prezydenta m.st. Warszawy nr 1682/2017 z dnia 23 października 2017 r. w sprawie tworzenia na terenie miasta stołecznego Warszawy dostępnej przestrzeni, w tym infrastruktury dla pieszych ze szczególnym uwzględnieniem osób o ograniczonej mobilności i percepcji oraz Plan ochrony drzew planowanych do zachowania w obrębie inwestycji (w tym szpaleru drzew wzdłuż ul. Zaruby), poprzedzonego szczegółową inwentaryzacją dendrologiczną wraz z projektem gospodarki drzewostanem. Forma: Wersja papierowa w 4 egzemplarzach każdy. Wersja elektroniczna w 1 egzemplarzu na przenośnym nośniku danych typu CD/DVD/pendrive: - część opisowa w formacie DOC oraz PDF, - część rysunkowa w formacie DWG oraz PDF, - część kalkulacyjna w formacie ATH oraz XLS. Wersja elektroniczna musi zgadzać się z jej wersją papierową. 2) sprawowanie nadzoru autorskiego podczas realizacji robót budowlanych przez Projektantów, Projektant zobowiązany jest do skalkulowania w ofercie sprawowania nadzoru autorskiego nad realizacją robót, dostaw i usług wykonywanych na podstawie dokumentacji projektowej, zgodnie z ustaleniami zawartej umowy. Okres sprawowania usługi nadzoru autorskiego zależny będzie od terminu realizacji robót budowlanych prowadzonych na podstawie dokumentacji projektowej. Zamawiający zawiadomi Projektanta o rozpoczęciu świadczenia usługi nadzoru w terminie ustalonym umową przed jej rozpoczęciem. W przypadku wynikłych podczas realizacji robót/dostaw/usług usterek/wad dokumentacji w formie braku koordynacji międzybranżowej, braku kompletności, braku uzgodnień dokumentacji lub jej części oraz w innych przypadkach uniemożliwiających lub wstrzymujących realizację robót/dostaw/usług Projektant ma obowiązek bezzwłocznego poprawienia dokumentacji projektowej. Z tego tytułu Projektantowi nie należy się żadne dodatkowe wynagrodzenie. 3) wykonanie remediacji gruntu metodą ex situ, tj. co najmniej: • prowadzenie wszelkich prac z zachowaniem norm BHP, pod nadzorem doświadczonego specjalisty ds. ochrony środowiska, • wydobycie gruntów zanieczyszczonych, przekazanie ich specjalistycznemu podmiotowi posiadającemu wymagane decyzje i pozwolenia celem ich unieszkodliwienia lub odzysku zgodnie z decyzją Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Warszawie ustalającej plan remediacji, który zawiera projekt planu remediacji, • ewentualne uzupełnienie mas gruntowych odpowiednim materiałem budowlanym (obojętnym dla stosunków wodnych w gruncie) do rzędnej wyznaczonej w projekcie boisk, umożliwiającej prawidłowe posadowienie podbudowy i fundamentów, • zaprojektowanie i wykonanie prac terenowych wraz z akredytowanym poborem próbek gruntu w ramach oceny skuteczności prowadzonej remediacji, • wykonanie akredytowanych analiz laboratoryjnych próbek gruntu pobranych w ramach prac terenowych, • zebranie i wykonanie analizy wszelkich niezbędnych materiałów oraz podsumowanie i opis wszystkich wykonanych prac w ramach decyzji Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Warszawie, • przygotowanie sprawozdania z dotychczas wykonanych prac remediacyjnych wraz z oceną ich skuteczności przeprowadzoną na podstawie analiz laboratoryjnych , • złożenie sprawozdania z prac remediacyjnych, wraz z wymaganymi załącznikami w ilościach i w formie określonych w OPZ, do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Warszawie w celu uzyskania oceny prowadzonej remediacji i następnie przekazanie Zamawiającemu dowodu złożenia sprawozdania do RDOŚ. 4) wykonanie robót budowlanych związanych z budową zespołu boisk sportowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą, tj. co najmniej: • prace przygotowawcze, rozbiórkowe, wycinki i demontaże, • niwelacja terenu, wykopy, wymiana gruntu na podstawie badań geotechnicznych po wykonanej remediacji powierzchni gruntu, • wykonanie robót budowlano-montażowych kompletnych obiektów budowlanych, • montaż obiektów małej architektury, • montaż ogrodzenia zewnętrznego, • wykonanie instalacji odwadniającej boiska wraz z budową kanalizacji deszczowej i podziemnego zbiornika retencyjnego – należy przewidzieć instalację umożliwiającą wykorzystanie deszczówki do podlewania roślin na terenie sportowym i zewnętrznym terenie placówki oświatowej, • wykonanie instalacji oświetleniowej zewnętrznej, • zagospodarowanie terenu zielonego, w tym wykonanie nasadzeń kompensacyjnych. 5. Dodatkowe wytyczne i informacje dot. zamówienia Dokumentacja projektowa: 1) Dokumentacja projektowa ma być wykonana w języku polskim, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną, a także powinna być opatrzona klauzulą o kompletności i przydatności z punktu widzenia celu, któremu ma służyć; 2) W celu umożliwienia Projektantowi prawnego reprezentowania Zamawiającego, na pisemny wniosek Projektanta, Zamawiający udzieli pisemnego upoważnienia w stosownym zakresie – imiennie osobie wskazanej przez Projektanta; 3) Projektant zobowiązany jest do uzyskania koniecznych pozwoleń, uzgodnień (w tym: warunków technicznych gestorów sieci), opinii, map i innych materiałów przedprojektowych czy dokumentów oraz poniesienie kosztów z tym związanych; 4) Opracowane projekty powinny zawierać optymalne i uniwersalne rozwiązania funkcjonalno-użytkowe, konstrukcyjne, materiałowe i kosztowe oraz wszelkie niezbędne rysunki szczegółów i detali wraz z dokładnym ich opisem; 5) W zakresie opracowania dokumentacji projektowej należy ująć wszystkie roboty niezbędne do wykonania robót oraz symulacje, obliczenia, bilanse i inne szczegółowe dane pozwalające na sprawdzenie ich wykonania; 6) Dokumentacja powinna posiadać odpowiednie uzgodnienia wymagane przepisami prawa (np. rzeczoznawców ds. przeciwpożarowych, BHP itd.); 7) W ramach opracowania dokumentacji projektowej należy przewidzieć opracowanie przez Projektanta dokumentacji projektowych dot. budowy/przebudowy przyłączy mediów i sieci (przyłącza elektroenergetycznego, wody, kanalizacji itp.) wg warunków technicznych uzyskanych od gestorów sieci; 8) Obowiązkiem Projektanta jest opracowanie dokumentacji projektowych usunięcia zaistniałych w trakcie opracowywania dokumentacji projektowej kolizji istniejącej infrastruktury z projektowaną inwestycją; 9) Nowoprojektowany obiekt budowlany winien spełniać wymagania energooszczędności budynków użyteczności publicznej, które będą obowiązywać od 1 stycznia 2021 r. zawarte w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Wodnej z dnia 5 lipca 2013 r. poz. 926; 10) W ramach opracowania dokumentacji projektowej należy zastosować odnawialne źródła energii – o ile będzie to uzasadnione ekonomicznie; 11) Projektant wraz z protokołem przekazania opracowanej dokumentacji w danej części złoży pisemne oświadczenie, że jest ona kompletna, kompleksowa, posiada aktualne uzgodnienia między branżami i w pełni wystarcza do realizacji inwestycji; 12) Projektant winien zaprojektować obiekt budowlany stosując rozwiązania techniczne umożliwiające realizację w założonym przez Zamawiającego budżecie finansowym; 13) Zamawiający zastrzega sobie możliwość cyklicznych spotkań z Projektantem i przyszłym użytkownikiem w celu uszczegółowienia uzgodnień i monitorowania postępu prac projektowych. Wszelkie uzgodnienia muszą mieć formę pisemną; 14) Projektant zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie określonym w umowie, zgodnie z przepisami prawa, aktualnie obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi i obowiązującymi normami a także zasadami wiedzy technicznej oraz przy zastosowaniu rozwiązań racjonalizujących koszty realizacji inwestycji. 15) Postanowienia niniejszego opisu przedmiotu zamówienia i umowy wzajemnie się uzupełniają. Roboty budowlane: 1) Prace należy zrealizować z należytą starannością, umową, dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami prawa, normami technicznymi, technologicznymi, warunkami zawartymi w STWiOR, zgodnie ze sztuką budowlaną, opisem przedmiotu zamówienia, harmonogramem rzeczowo-finansowym i Planem ochrony drzew – wyznaczone strefy ochronne drzew podlegają odbiorowi przez Zamawiającego. 2) W trakcie realizacji robót Wykonawca ma obowiązek sporządzania sprawozdania tygodniowego oraz przesyłania go w kolejnym dniu roboczym po następującym tygodniu do przedstawiciela Zamawiającego z opisem wszystkich przeprowadzonych prac w ciągu ostatniego tygodnia oraz planowanymi pracami na tydzień przyszły wraz ze skanem prowadzonego dziennika budowy odnośnie prowadzonych robót oraz z dokumentacją zdjęciową dokumentującą postęp robót, skanem certyfikatów, atestów, deklaracji zgodności, kart katalogowych itp. na planowane do wbudowania materiały oraz urządzenia. 3) Po zakończeniu prac montażowo-budowlanych teren należy uporządkować, a elementy nie podlegające przebudowie i ingerencji (tj. zieleń) doprowadzić do stanu jak przed ich rozpoczęciem. Wykonawca zobowiązany jest do zakupu i dostawy niezbędnego materiału, przygotowania podłoża, sadzenia itp. oraz gwarantuje i odpowiada za posadzony materiał roślinny oraz jakość wykonanych prac, zgodnie z wymaganiami opisanymi w SIWZ i jej załącznikach. Po wykonaniu prac wraz ze zgłoszeniem ich do odbioru końcowego obowiązkiem Wykonawcy jest dostarczenie Zamawiającemu oświadczenia o zgodności robót ze zgłoszeniem zamiaru wykonania robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę, dokumentacją projektową oraz wiedzą techniczną, ewentualnym wykazaniu zmian nieistotnych potwierdzonych przez projektanta, wykonaniu prac zgodnie z przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz, że teren budowy doprowadzony został do należytego stanu i porządku. 4) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania oraz przedstawienia celem zaakceptowania projektu organizacji ruchu czy zajęcia terenu oraz dopełnienia wszelkich niezbędnych formalności z tym związanych, jeżeli zajdzie taka konieczność. 5) Na etapie realizacji Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu do zaakceptowania próbki kolorystyczne dla nawierzchni, urządzeń, elementów obiektów małej architektury oraz pozostałych urządzeń/elementów. 6) Wykonawca zobowiązany jest w terminie 2 dni od dnia przejęcia terenu robót do ogrodzenia terenu budowy i ustawienia tablic informacyjnych (tablice bądź banery w lokalizacjach uzgodnionych z Zamawiającym, według wzoru uzgodnionego z Zamawiającym przed podpisaniem umowy). Ogrodzenie terenu budowy musi mieć estetyczną oraz jednolitą graficznie formę i skutecznie uniemożliwiać przedostanie się na teren placu budowy osób postronnych. Dopuszczalne jest stosowanie częściowego ogrodzenia terenu w zależności od etapu wykonywanych robót w celu umożliwienia korzystania z ciągów pieszych. 7) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia i przedłożenia Planu BIOZ dla przedmiotowego zakresu robót. 8) Dokumentacja powykonawcza winna zawierać m.in. pozwolenia administracyjne, dziennik budowy, odbiory częściowe i końcowe, atesty, certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające materiały i urządzenia do eksploatacji, rysunki techniczne, tworzące dokumentację powykonawczą wraz z naniesionymi zmianami, jakie ewentualnie wystąpiły w toku prac, jak również karty utrzymania poszczególnych elementów obiektów małej architektury, tym opracowanie instrukcji utrzymania i konserwacji urządzeń i nawierzchni wytworzonych w ramach przedmiotu zamówienia, przedstawionej w formie tabelarycznej. Dokumentacja powykonawcza obejmuje również wykonanie kompleksowej, geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej zagospodarowania terenu – urządzeń małej architektury, nawierzchni i innych elementów wytworzonych – w formie graficznej (plik .dwg oraz .pdf) i opisowej (plik .xls - forma tabeli określająca ich liczbę/ilość oraz ceny jednostkowe) oraz wykonanie pełnej dokumentacji fotograficznej zieleni istniejącej oraz wykonanej, urządzeń małej architektury, nawierzchni i innych elementów wytworzonych. Zgłoszenie inwentaryzacji powykonawczej do powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego jest obowiązkiem Wykonawcy – należy ją zgłosić zgodnie z przepisami prawa geodezyjnego i dostarczyć Zamawiającemu mapę z pomiarami oraz pieczęcią właściwego organu potwierdzającą wpływ oraz oświadczenie geodety dotyczące zgłoszenia. Dokumentację powykonawczą Wykonawca złoży najpóźniej w dniu odbioru końcowego robót. 9) Zamawiający zaznacza, iż z uwagi na rodzaj i zakres zamówienia Wykonawca przy realizacji umowy zobowiązany jest, aby osoby wykonujące czynności w zakresie prac budowlanych, w tym w szczególności wykonujące prace przygotowawcze, roboty ziemne, roboty związane z wykonaniem podbudowy i układaniem nawierzchni poliuteranowej, roboty elektryczne – oświetleniowe, roboty brukarskie, prace montażowe i związane z zagospodarowaniem terenu, prace zieleniarskie, prace porządkowe były zatrudnione w ramach stosunku pracy, jako jego pracownicy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (tekst jedn.: Dziennik Ustaw z 2019r., poz. 1040 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest zagwarantować zatrudnienie na powyższych zasadach przez okres wykonywania tych czynności w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Zobowiązanie wynikające ze zdań poprzednich dotyczy również podwykonawców, którym Wykonawca zleci opisane czynności związane z realizacją usług objętych zakresem niniejszej umowy. Szczegółowe warunki realizacji i kontroli oraz wymagań dotyczących tego zobowiązania określone są w treści umowy. 10) Postanowienia niniejszego opisu przedmiotu zamówienia i umowy wraz z załącznikami wzajemnie się uzupełniają. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 9 do SIWZ oraz : a) wzór umowy - załącznik nr 5 do SIWZ; b) program Funkcjonalno-Użytkowy – załącznik nr 10 do SIWZ stanowiący równocześnie załącznik nr 3 do wzoru umowy; c) materiały informacyjne – załącznik nr 12 do SIWZ TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: od dnia zawarcia umowy do dnia 30.04.2021 r. przy czym: a) wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w terminie 60 dni od dnia zawarcia umowy, a w tym:  opracowanie projektu koncepcyjnego w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy,  opracowanie projektu budowlanego w terminie 40 dni od dnia zawarcia umowy,  opracowanie projektu wykonawczego w terminie 60 dni od dnia zawarcia umowy; b) wykonanie nadzoru autorskiego w terminie od rozpoczęcia wykonywania robót budowlanych do dnia 30.04.2021 r., c) wykonanie remediacji gruntu w terminie do dnia 30.11.2020 r. d) wykonanie robót budowlanych w terminie do dnia 30.04.2021 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 30 000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1Wykaz oświadczeń lub dokumentów wymaganych w postępowaniu: 1. Oświadczenia i dokumenty wymagane przez Zamawiającego do złożenia przez każdego Wykonawcę wraz z ofertą: 1) Dla wykonawców składających ofertę w formie elektronicznej, o której mowa w pkt. 3.3) lit. a) SIWZ. Uwaga! Forma w jakiej należy złożyć niżej wymienione dokumenty została określona w pkt. 14.1. SIWZ. a) Wypełnionego elektronicznego formularza ofertowego dostępnego i generowanego poprzez Platformę b) potwierdzenia wniesienia wadium jeśli wadium jest wnoszone w innej formie niż pieniądz - zgodnie z zapisami pkt 13 SIWZ; c) aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia Wykonawcy stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ; d) aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia Wykonawcy, stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ; e) dokument zawierający dane aktualne na dzień składania ofert potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku, gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej); f) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: • zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; • sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; • zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; • czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą, - o ile powyższe informacje nie wynikają z dokumentu, o którym mowa w pkt 10.1.1) lit. f) SIWZ. Uwaga! Informację o podmiotach, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy należy zawrzeć w oświadczeniach, o których mowa w pkt. 10.1.1) lit. c) i d) SIWZ. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 2) Dla wykonawców składających ofertę w formie pisemnej, o której mowa w pkt. 3.3) lit. b) SIWZ . Uwaga! Forma w jakiej należy złożyć niżej wymienione dokumenty została określona w pkt. 14.2. SIWZ. a) wypełnionego Formularza oferty - wg wzoru określonego w Załączniku nr 1 do SIWZ; b) potwierdzenia wniesienia wadium jeśli wadium jest wnoszone w innej formie niż pieniądz - zgodnie z zapisami pkt 13 SIWZ; c) aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia Wykonawcy stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ; d) aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia Wykonawcy, stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ; e) dokument zawierający dane aktualne na dzień składania ofert potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku, gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej); f) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: • zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; • sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; • zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; • czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą, - o ile powyższe informacje nie wynikają z dokumentu, o którym mowa w pkt 10.1) lit. f) SIWZ. Uwaga! Informację o podmiotach, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy należy zawrzeć w oświadczeniach, o których mowa w pkt. 10.1.2) lit. c) i d) SIWZ. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej W terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na Platformie) informacji z otwarcia ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ. Wraz z przedstawieniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 3. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie na wezwanie Zamawiającego mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania 4. Dokumenty podmiotów zagranicznych Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami pkt. 9 i 10 SIWZ, ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. 5. Oferta wspólna: Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia tj. spółki cywilne lub konsorcja (tj. dwóch lub więcej Wykonawców) w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 ustawy pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: 1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. 2) Oryginał pełnomocnictwa:  opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub kopia potwierdzona notarialnie opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza - w przypadku składania oferty w formie elektronicznej, o której mowa w pkt. 3.3) lit. a), lub  oryginał pełnomocnictwa lub kopii potwierdzonej notarialnie - w przypadku składania oferty w formie pisemnej, o której mowa w pkt. 3.3) lit. b), powinien był załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: • postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, • wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, • ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. 3) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przy czym nie jest wymagany podpis pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. 4) W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców (nie musi ich spełniać każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną osobno). 5) Oświadczenia, wykazy lub formularze sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. 6) Oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt 10.1.1) lit. c), 10.1.2) lic. c) i 10.2) SIWZ każdy z uczestników oferty wspólnej składa indywidualnie. 7) Kopie dokumentów dotyczące Wykonawcy (członka konsorcjum) muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez tego Wykonawcę, którego one dotyczą lub przez pełnomocnika. 8) Pozostałe kopie dokumentów, inne niż wymienione w pkt. 12.6) SIWZ, muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Pełnomocnika lub wszystkich Wykonawców. 9) Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach