Przetargi.pl
Projekt i budowa ulicy Bluszczowej oraz części ulicy Ułańskiej w Cielu: Zadanie I - Projekt i budowa ulicy Ułańskiej, Zadanie II - Projekt i budowa ulicy Bluszczowej

Urząd Gminy Białe Błota ogłasza przetarg

  • Adres: 86-005 Białe Błota, ul. Szubińska 7
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3239090 , fax. 052 3239080
  • Data zamieszczenia: 2014-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Białe Błota
    ul. Szubińska 7 7
    86-005 Białe Błota, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3239090, fax. 052 3239080
    REGON: 00053143000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialeblota.bki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Projekt i budowa ulicy Bluszczowej oraz części ulicy Ułańskiej w Cielu: Zadanie I - Projekt i budowa ulicy Ułańskiej, Zadanie II - Projekt i budowa ulicy Bluszczowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje dwa zadania: Zadanie I - Projekt i budowa ulicy Ułańskiej Zadanie II - Projekt i budowa ulicy Bluszczowej. Ulice objęte Programem Funkcjonalno - Użytkowym opracowanym przez Pracownię Projektową PROJBUD Jarosław Matuszak z siedzibą w Inowrocławiu, zlokalizowane są w miejscowości Ciele, gmina Białe Błota, województwo kujawsko-pomorskie. Ulica Bluszczowa jest drogą gminną lokalną, zlokalizowaną wzdłuż drogi ekspresowej S5. Ulica Ułańska jest drogą gminną lokalną, dochodzącą do ul. Bluszczowej. Zakres przedmiotu zamówienia przedstawia plan sytuacyjny w skali 1:500 załączony do Programu Funkcjonalno - Użytkowego. Szczegółowe właściwości funkcjonalno-użytkowe oraz charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu lub zakres robót budowlanych zostały opisane w Programie Funkcjonalno - Użytkowym, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamówienie obejmuje (dla obu Zadań): 1. Opracowanie pełnej dokumentacji projektowej: - Projekt budowlany - 6 egz., z kompletem wymaganych uzgodnień, wraz z uzyskaniem zgłoszenia robót (ul. Ułańska) oraz decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ul. Bluszczowa), - Projekt wykonawcy - 6 egz., branży drogowej, kanalizacji deszczowej oraz usunięcia kolizji, - Informacja BIOZ, - Projekt organizacji ruchu (stałej i czasowej na czas prowadzenia robót), - Projekt wycinki drzew wraz z uzyskaniem wymaganych decyzji administracyjnych (jeżeli będzie konieczny) - 2 egz. - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót -2 egz. - Przedmiar robót - 2 egz. W tym: Dokumentacja dla zadania nr I: - branża drogowa, - branża kanalizacji deszczowej, - inne branże dotyczące przebudowy sieci jeżeli będą wymagane - badania geotechniczne do posadowienia obiektów budowlanych - czasowa i stała organizacja ruchu. Dokumentacja dla zadania nr II: - branża drogowa, - branża kanalizacji deszczowej, - inne branże dotyczące przebudowy sieci jeżeli będą wymagane - badania geotechniczne do posadowienia obiektów budowlanych - czasowa i stała organizacja ruchu. Inne opracowania: - przedmiar robót dla każdej branży, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla każdej branży. 2. Uzyskanie wszelkich uzgodnień branżowych i administracyjnych i uzgodnień wymaganych odrębnymi przepisami, uzyskanie zgłoszenia robót (ul. Ułańska) oraz decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ul. Bluszczowa), zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym również (dotyczy projektanta): a. czuwanie w toku realizacji robót budowlanych nad zgodnością rozwiązań technicznych, materiałowych i użytkowych z dokumentacją projektową. b. udział w naradach technicznych, jeśli zajdzie taka potrzeba; c. udział w odbiorze poszczególnych, istotnych części robót budowlanych oraz odbiorze końcowym inwestycji; d. sporządzenia dokumentacji powykonawczej, uwzględniającej wszystkie zmiany wprowadzone do dokumentacji projektowej w trakcie realizacji. 3. Wykonanie robót budowlanych na podstawie przywołanych powyżej projektów, specyfikacji i uzyskanych decyzji (prowadząc dziennik budowy i dokumenty budowy), po uprzednim opracowaniu szczegółowego harmonogramu wykonania robót . 4. Opracowanie pełnej dokumentacji powykonawczej, w tym rozliczenie końcowe i geodezyjną inwentaryzację powykonawczą w formie opisowej i graficznej w dwóch egzemplarzach, oświadczenia kierownika budowy, protokoły wykonania i odbioru technicznego dotyczące robót wszystkich występujących branż, aprobaty techniczne, wyniki pomiarów, badań, atesty, certyfikaty. 5. Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, jeśli będzie wymagane uzyskanymi decyzjami. 6. Przekazanie wykonanych robót Zamawiającemu. Wymagania dotyczące opracowań projektowych: Wykonawca opracuje dokumentację projektowa obejmująca wszystkie branże i na jej podstawie uzyska zgodę właściwego organu na prowadzenie robót. Dokumentacja będzie zawierała wymagane opinie i uzgodnienia. Zamawiający wymaga dostarczenia zatwierdzonego projektu budowlanego wielobranżowego również w formie elektronicznej wraz ze wszystkimi opracowaniami wynikającymi z zakresu zamówienia (w formacie .pdf). Dokumentację projektową należy opracować zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane - (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz16 23 z późn. zm.) oraz przepisami wykonawczymi do w/w ustawy a także warunkami wynikającymi z Polskich Norm. Projekt musi zawierać pozytywne opinie jednostek opiniujących i uzgadniających, wymaganych przepisami szczególnymi dla tego rodzaju zadań. Projekt należy uzgodnić z gestorami sieci podziemnych i nadziemnych znajdujących się na terenie objętym zadaniami. Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu lub zakres robót budowlanych: Wymagania dotyczące realizacji inwestycji: - Budowa nawierzchni pieszojezdni o warstwie ścieralnej z kostki betonowej, - Oznakowanie pionowe i poziome, - Budowa kanalizacji deszczowej, - Usunięcie kolizji z uzbrojeniem podziemnym, - Przebudowa ogrodzeń (w przypadku konieczności ingerencji w ogrodzenia). Zadanie obejmuje działki o numerach: dz. nr 93/4, 43/6, 43/5, 43/7, 43/2, 65/4, 96/1, 66/9, 66/11, 66/13, 68/6, 70/4, 72/2, 74/4, 76/1, 79/9, 81/1, 84/7, 82/1, 82/2, 78/2, 83/11, 83/3, 83/5, 86/3, 88/10, 88/5, 94/12, 94/1, 10/4, 2050. Inwestycja położona jest w miejscowości Ciele, gmina Białe Błota. Ulica Bluszczowa łączy ulice Przylesie z ul. Kościelną, części odcinka ulicy Ułańskiej łączy ulicę Toruńską z ul. Przylesie. Parametry zakresu branży drogowej: - długość odcinka objętego inwestycją wynosi 858 mb, w tym: ulica Bluszczowa - 737 mb, ulica Ułańska - 121m. - szerokość jezdni ulicy Bluszczowej 5,5m, z poszerzeniem na łuku ulicy Bluszczowej, - szerokość jezdni ulicy Ułańskiej 5,0m, - zjazdy do posesji, - dojścia do posesji (w przypadku osobnego usytuowania furtki i zjazdu). Szacunkowe zestawienie powierzchni poszczególnych części zagospodarowania terenu branży drogowej: - jezdnia o nawierzchni z kostki betonowej szarej gr. 8cm - 4770m2, - powierzchnia wjazdów z kostki betonowej kolorowej gr. 8cm - 320m2, - powierzchnia dojść - 15m2. Wymagania dotyczące budowy kanalizacji deszczowej: - szacowana długość kanalizacji deszczowej o śr. 400mm - 475m, o śr. 300mm - 320m, - szacowana ilość wpustów deszczowych z przykanalikami PCV 200mm - 28 szt. - separator zapewniający podczyszczenie odprowadzanych wód opadowych i roztopowych, - odprowadzenie wód opadowych po podczyszczeniu do istniejącego zbiornika retencyjno-infiltracyjnego nr 9, zlokalizowanego przy drodze ekspresowej S5, - automatyczny zawór bezpieczeństwa odcinający dopływ wody z instalacji po osiągnięciu ustalonego poziomu wód w zbiorniku, - zawór umożliwiający ręczne odcięcie dopływu wód, - rozbudowa (przebudowa) zbiornika nr 9, z uwzględnieniem korekty kolektora w ciągu drogi krajowej S5. W pasie drogowym ulicy Bluszczowej występuje następujące uzbrojenie podziemne: sieć wodociągowa, sanitarna, gazowa, teletechniczna, elektryczna. Szacowana długość przebudowywanych sieci: - sieć teletechniczna 450m, - sieć elektryczna 120m. Przedmiot zamówienia musi być realizowany zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo Budowlane oraz wymaganiami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, dla dróg klasy L i kategorii ruchu KR-2. Konstrukcja drogowej budowli ziemnej oraz konstrukcja nawierzchni musi spełniać warunki nośności i stateczności, warunki dotyczące bezpieczeństwa użytkowników, ochrony środowiska oraz bezpieczeństwa pożarowego. Kanalizacja deszczowa musi skutecznie odprowadzać wody opadowe i roztopowe z wykonanych nawierzchni ulic. Wykonanie i oddanie do użytku musi być również zgodne z wszelkimi aktami prawa właściwymi do przedmiotu zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami, wytycznymi oraz zasadami wiedzy technicznej. Wykonawca zobowiązany jest: 1. do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami prawa budowlanego, wiedzą i sztuką techniczną, zaleceniami jednostek uzgadniających, obowiązującymi normami technicznymi. 2. uzyskać aktualne mapy sytuacyjno-wysokościowe do celów projektowych w skali 1:500, 3. zaktualizować dostarczone przez zamawiającego mapy ewidencyjne gruntów i wypisy z rejestru gruntów, 4. wykonać badania geotechniczne do posadowienia obiektów budowlanych, 5. uzgodnić z zamawiającym dane wyjściowe do projektowania, 6. opracować projekt budowlany wielobranżowy odrębnie dla każdego zadania; branża drogowa i kanalizacji deszczowej oraz usunięcia kolizji z kompletem wymaganych uzgodnień (ulica Bluszczowa, część ulicy Ułańskiej), 7. uzgodnić proponowane rozwiązania techniczne z Zamawiającym, 8. dokonać wszelkich uzgodnień branżowych i administracyjnych, 9. uzyskać decyzje właściwego organu na prowadzenie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, 10. uzyskać pozwolenie wodnoprawne na odprowadzenie wód opadowych, i roztopowych z nawierzchni drogi, 11. uzyskać uzgodnienia wymagane odrębnymi przepisami, 12. opracować specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych i uzgodnić z Zamawiającym, 13. opracować przedmiary robót, 14. opracować specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, 15. opracować i zatwierdzić projekt stałej organizacji ruchu, 16. opracować i zatwierdzić projekt czasowej organizacji ruchu, 17. opracować harmonogram wykonania robót, 18. wykonać roboty budowlane na podstawie powyższych projektów i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, 19. usunąć na własny koszt skutki awarii, które zostały spowodowane przez Wykonawcę. 20. wytyczyć roboty przez uprawnionego geodetę, 21. prowadzić badania i pomiary kontrolne zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, 22. prowadzić dziennik budowy i dokumenty budowy, 23. sprawować nadzór autorski nad realizowanymi robotami, 24. przygotować rozliczenie końcowe i dokumenty do odbioru, 25. po zakończeniu robót uporządkowania terenu najpóźniej w ciągu 14 dni od zakończenia robót, 26. opracować geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, 27. uzyskać pozwolenia na użytkowanie, jeśli będzie wymagane uzyskanymi decyzjami, 28. przekazać wykonane roboty Zamawiającemu. UWAGA !!! Zamawiający wymaga, aby konstrukcja i nawierzchnia miała zapewniony okres eksploatacyjny 20 lat i okres remontowy 10 lat oraz udzielenia gwarancji na okres deklarowany zgodnie z formularzem ofertowym, jednak nie krócej niż 3 lat. Zamawiający zastrzega sobie do uzgodnienia i akceptacji propozycję rozwiązań projektowych oraz harmonogramu robót. Wykonawca nie może użyć do realizacji zamówienia wyrobów budowlanych o gorszych parametrach technicznych i jakościowych niż te, które zostaną wskazane w specyfikacji technicznej warunków wykonania i odbioru robót i Przedmiarach robót. Warunki realizacji przedmiotowego zamówienia zostały określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości: 60 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275 ze zmianami). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się wyłącznie przelewem, na konto Urzędu Gminy Białe Błota w Banku Spółdzielczym Nr 45 8142 1020 0000 3098 5000 0004 (za datę wniesienia wadium w pieniądzu liczy się datę wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego). 4. Wpłaty dokonywane przelewem powinny mieć na przelewie wyraźny napis: WADIUM - I.2710.24.2014.ZP1 Projekt i budowa ulicy Bluszczowej oraz części ulicy Ułańskiej w Cielu. 5. W przypadku wniesienia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, określonych w pkt 2, do oferty należy dołączyć oryginał dokumentu potwierdzający wniesienie wadium. Zaleca się dołączyć do oferty kserokopię dokumentu, o którym mowa powyżej, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający zwracając wadium w trybie art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych zwróci wykonawcy oryginał dokumentu wadium. W dokumentacji przetargowej zostanie poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia zwróconego dokumentu wadium. Wobec powyższego zaleca się nie spinać w sposób trwały dokumentu wadium z ofertą. 6. Z zastrzeżeniem art. 46 ust 4a ustawy Prawo zamówień publicznych, zwrot wadium wszystkim Wykonawcom nastąpi niezwłocznie po: 1) wyborze oferty najkorzystniejszej z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, 2) unieważnieniu postępowania, 7. Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 w/w ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 w/w ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Zwrot wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza nastąpi niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość rozumiana jako okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialeblota.pl zakładka Przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach