Przetargi.pl
Projekt i budowa szkolnego placu zabaw w ramach rządowego programu Radosna Szkoła przy Szkole Podstawowej im. kmdra B. Romanowskiego w Grabionnej - utworzenie małego placu zabaw

Gmina Miasteczko Krajeńskie ogłasza przetarg

  • Adres: 89-350 Miasteczko Krajeńskie, ul. Dąbrowskiego 16
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2873196 , fax. 067 2873197
  • Data zamieszczenia: 2014-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasteczko Krajeńskie
    ul. Dąbrowskiego 16 16
    89-350 Miasteczko Krajeńskie, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2873196, fax. 067 2873197
    REGON: 57079145400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Projekt i budowa szkolnego placu zabaw w ramach rządowego programu Radosna Szkoła przy Szkole Podstawowej im. kmdra B. Romanowskiego w Grabionnej - utworzenie małego placu zabaw
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    WYKONANIE PROJEKTU PLACU ZABAW Zaprojektowanie małego placu zabaw (powierzchnia ok. 240m2) będącego przedmiotem zamówienia w ramach rządowego programu Radosna Szkoła, na podstawie koncepcji Zamawiającego dot. placu zabaw (załącznik nr 7 do SIWZ), stanowiącej integralną cześć dokumentacji przetargowej. Projekt powinien zostać uzgodniony i zaakceptowany przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z programem rządowym Radosna Szkoła, Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 lipca 2009 roku (Dz. U. 2009 r. Nr 110 poz. 915 z późn. zm.) w sprawie form i zakresu wspierania organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I - III szkół podstawowych i ogólnokształcących szkół muzycznych I stopnia. Dodatkowo wszystkie założenia do programu zamieszczone są na stronie internetowej Ministerstwa Edukacji Narodowej: http://www.radosnaszkola.men.gov.pl Oferent przed przystąpieniem do prac projektowych powinien dokonać wizji lokalnej w terenie. Projekt wykonania szkolnego placu zabaw należy wykonać zgodnie z ustawą z dnia 7.07.2004 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. nr 156 poz. 1118 z późn. zm.). Projekt powinien zawierać: projekt budowlano - wykonawczy, opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, wizualizację, opracowanie przedmiarów i kosztorysów inwestorskich, plan zagospodarowania terenu na mapie sytuacyjno - wysokościowej do celów projektowych w skali 1:500 (załącznik nr 10), karty techniczne oraz opis proponowanych urządzeń z rysunkami poglądowymi. Elementy wyposażenia placów zabaw należy projektować w konwencji naturalnej z materiałów drewnianych (drewno klejone, impregnowane). Łańcuchy, drążki metalowe, liny sizalowe bądź liny polipropylenowe o średnicy co najmniej 16 mm z rdzeniem stalowym muszą spełniać normy obowiązujące w tym zakresie. Wszystkie użyte materiały oraz elementy wyposażenia winny posiadać stosowne atesty i certyfikaty. Ilość wykonanych opracowań: projekt budowlany - 5 egz.,przedmiary robót- 1 kpl., kosztorysy inwestorskie - 1 kpl., całość dokumentacji również formie elektronicznej w formacie pdf. Przygotowanie terenu przeznaczonego pod budowę placu zabaw WYKONANIE PLACU ZABAW Kompleksowe wykonanie placu zabaw zgodnie z projektem, przedmiarem robót oraz STWiOR. Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnych powykonawczych i przekazanie zamawiającemu gotowych do użytku obiektów wraz z dokumentacją zawierającą atesty, aprobaty bądź też certyfikaty niezbędne do przeprowadzenia kontroli przez firmę wskazaną prze MEN oraz rozpoczęcia eksploatacji placu zabaw. Zainstalowanie przy każdym urządzeniu tablicy tabliczki informacyjnej pokazującej możliwości i sposób wykorzystania każdego urządzenia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi na przedmiot umowy włącznie z wbudowanymi materiałami. Okres gwarancji i rękojmi ustala się na 36 miesięcy, liczonych od daty odbioru końcowego na całość zadania. Wszelkie roboty, które były do przewidzenia na etapie przygotowania oferty, a nie zostały zgłoszone Zamawiającemu (mimo ich braku w dokumentacji przetargowej, a wynikające z przepisów Prawa Budowlanego, Polskich Norm lub norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane, sztuki budowlanej), nie będą wchodziły w zakres robót dodatkowych i będą musiały być wykonane przez oferenta na koszt własny. Zakres robót: W ramach realizacji zadania Wykonawca winien we własnym zakresie i na własny koszt (w ramach narzutu kosztów ogólnych do kosztorysu ofertowego): 1. Wykonać i oddać przedmiot przetargu, zrealizowany zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. 2. Zapewnić obsługę geodezyjną robót i oddać przedmiot przetargu, zrealizowany zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. 3. Utrzymać niezbędne zaplecze techniczne i plac składowy materiałów. 4. Zabezpieczyć teren budowy przed dostępem osób trzecich. 5. Ubezpieczyć plac budowy. 6. Uporządkować teren budowy. 7. Przekazać dokumenty niezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie placu zabaw. Uwaga: Koszt wykonania zadania powinien uwzględniać przygotowanie terenu przeznaczonego pod budowę placu zabaw (niwelacja terenu, wykonanie odpowiedniej podbudowy gwarantującej stabilność i sztywność nawierzchni syntetycznej np.: z mieszanek kamiennych lub mas mineralnych) Zamawiający przekaże Wykonawcy teren budowy po zaakceptowaniu projektu placu zabaw.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127208
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w Postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w następujących formach: pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: NBS Białośliwie 62 8937 0007 0000 0404 2000 0005 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych,gwarancjach ubezpieczeniowych,poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2, ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm). Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - Projekt i budowa szkolnego placu zabaw w ramach rządowego programu Radosna Szkoła przy Szkole Podstawowej im. kmdra B. Romanowskiego w Grabionnej - utworzenie małego placu zabaw. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie 3 muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa Ustawa. Nie wniesienie wadium w terminie składania ofert spowoduje odrzucenie oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://miasteczko.kraj.nowoczesnagmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach