Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-075 Lublin, ul. Ogrodowa
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 534 92 39 , fax. 81 5349239, 5324467
- Data zamieszczenia: 2019-03-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie
ul. Ogrodowa 21
20-075 Lublin, woj. lubelskie
tel. 81 534 92 39, fax. 81 5349239, 5324467
REGON: 17511575001610 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Projekt i budowa Miejsc Obsługi Podróżnych przy drodze ekspresowej S17 (12) z podziałem na 2 części: Część 1: MOP kat. I „Wierzchowiska” Część 2: MOP kat. I „Bystrzejowice” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Projekt i budowa Miejsc Obsługi Podróżnych przy drodze ekspresowej S17 (12) z podziałem na 2 części: Część 1: MOP kat. I „Wierzchowiska” Część 2: MOP kat. I „Bystrzejowice”. Zamówienie obejmuje rozbiórkę istniejących: stacji paliw, budynków oraz obiektów, opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej wraz z realizacją na jej podstawie robót budowlanych dla OBIEKTÓW: Miejsca Obsługi Podróżnych (MOP kat. I), pn.: „Wierzchowiska” i „Bystrzejowice” przy drodze ekspresowej S17(12). Koncepcja zagospodarowania MOP-ów musi uwzględniać możliwość dostosowania ich w przyszłości do kategorii docelowej tj. umożliwiać zlokalizowanie wszystkich niezbędnych elementów zagospodarowania terenu właściwych dla MOP kat. II „Wierzchowiska” i MOP kat. III „Bystrzejowice”. Koncepcję docelowego zagospodarowania MOP, w tym przyjętą rezerwę terenu należy uzgodnić z Zamawiającym. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w PFU. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: część 1 - 100 000,00 zł część 2 - 70 000,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia 2. Zobowiązania wymagane postanowieniami IDW, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 4. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 5. Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOBUDOWA GARAŻU DO BUDYNKU OSP BIAŁA DRUGA
Dodano: 2024-03-26 - Poprawa efektywności energetycznej świetlic wiejskich na terenie Gminy Rachanie - ETAP I
Dodano: 2024-03-25 - „Program "OLIMPIA" w gminie Krzczonów - budowa boiska przyszkolnego kamieniem milowym zwiększenia dostępności do infrastruktury sportowej”
Dodano: 2024-03-21 - Roboty budowlane w zakresie remontu budynku 219 (stołówka) znajdującym się w kompleksie wojskowym Dęblin – Lotnisko. Nr 15/24/P.
Dodano: 2024-03-21 - "Przebudowa drogi gminnej nr 108843L od km 0+990 do km 1+980 w m. Chrzanów-Kolonia i Chrzanów Pierwszy”
Dodano: 2024-03-15 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Nowy Lipowiec
Dodano: 2024-03-14 - Termomodernizacja budynku Świetlicy Wiejskiej w Czesławicach
Dodano: 2024-03-14 - Przebudowa części budynku Szkoły Podstawowej wraz ze zmianą sposobu użytkowania na Klub Malucha
Dodano: 2024-03-14 - Modernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Łada
Dodano: 2024-03-13 - Modernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Łada
Dodano: 2024-03-13