Przetargi.pl
Projekt i budowa elektrowni wiatrowej na terenie ujęcia wody w miejscowości Trzaski k/Inowrocławia.

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, ul. ks. B. Jaśkowskiego 14
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3574071 , fax. 052 3573687
  • Data zamieszczenia: 2009-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o.
    ul. ks. B. Jaśkowskiego 14 14
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3574071, fax. 052 3573687
    REGON: 09158092000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pwik-inowroclaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego (Sp. z o.o.)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Projekt i budowa elektrowni wiatrowej na terenie ujęcia wody w miejscowości Trzaski k/Inowrocławia.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: 1.1.Wykonanie projektu technicznego wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę elektrowni wiatrowej na terenie ujęcia wody w miejscowości Trzaski k/Inowrocławia o mocy 800 - 1100 kW wraz z niezbędnymi instalacjami i infrastrukturą techniczną towarzyszącą. Projekt techniczny winien zawierać m.in. szczegółowy opis robót i technologii ich wykonania z podaniem obowiązujących norm, z uwzględnieniem specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 1.2.Wykonanie elektrowni wiatrowej fabrycznie nowej zgodnie z opracowanym projektem technicznym. 1) Zakup, transport i montaż fabrycznie nowej elektrowni wiatrowej o mocy w zakresie od 800 kW do 1100 kW wynikającej z warunków przyłączenia do sieci elektroenergetycznej oraz warunków środowiskowych. 2) Przygotowanie i wybudowanie infrastruktury technicznej (m.in. plac manewrowy, drogi dojazdowe, fundament do posadowienia elektrowni, przyłącze elektroenergetyczne oraz inne elementy wynikające z dokumentacji technicznej). 2.Przedmiot zamówienia obejmuje:zapewnienie mocy przyłączeniowej dla elektrowni wiatrowych o mocy 800 - 1800 kW do linii 15 kV GPZ Marulewska -Trzaski, uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia, uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, warunków zabudowy lub innej formy związanej z wybudowaniem elektrowni wiatrowej zgodnie z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, przeprowadzenie badań geologicznych gruntu przez uprawnionego geologa w celu właściwego zaprojektowania fundamentów na danym terenie, opracowanie dokumentacji technicznej wraz z kompletem dokumentów wymaganych do realizacji i eksploatacji elektrowni wiatrowej, uzyskanie pozwolenia na użytkowanie oraz innych decyzji związanych z uruchomieniem elektrowni, przygotowanie wniosku o wydanie promesy koncesji na produkcję energii elektrycznej, doradztwo w negocjacjach dotyczących sprzedaży energii i świadectw pochodzenia z operatorem sieci lub innym podmiotem uprawnionym do zakupu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 311213405
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 25 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składając ofertę Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe w wysokości : 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) wykażą i udokumentują wykonanie w ciągu 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - minimum 2 zadań o podobnym zakresie, b) dysponują osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, c) dysponują odpowiednim sprzętem do realizacji zamówienia, d) dysponują pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do wykonania robót. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym względzie: a) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, b) ubezpieczą budowę od odpowiedzialności cywilnej w przypadku, gdy kwota ubezpieczenia jest niższa niż wartość oferty, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. a ponadto: dostarczą elektrownię wiatrową o rocznej produkcji energii nie mniejszej niż 2000 MWh przy założonej średniej prędkości wiatru 6,0 m/s oraz wysokości wieży nie mniejszej niż 60 m, dysponują mocą przyłączeniową dla elektrowni wiatrowych o mocy 800 - 1800 kW do linii 15 kV GPZ Marulewska -Trzaski, udzielą gwarancji licząc od daty odbioru końcowego na wykonane roboty budowlane, instalacje - 36 miesięcy, a na urządzenia, armaturę, akpia - gwarancji producenta (nie mniej niż 12 miesięcy). 2.Zamawiający oceni spełnienie warunków wymienionych w niniejszym rozdziale na podstawie złożonych do oferty przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów. 3.Oceny spełniania warunków dokona komisja przetargowa. 4.Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia / nie spełnia. 5.Wykonawca, który nie udokumentuje spełnienia wymienionych warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta będzie odrzucona. O wykluczeniu z postępowania Zamawiający niezwłocznie powiadomi wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne , z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt 3. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, 2) oświadczenie z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2, 3) oświadczenie z art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3, 4) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy Wykonawców, którzy w rozumieniu Ustawy z dnia 28.10.2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, Dz.U. nr 197, poz. 1661 są podmiotami zbiorowymi), 7) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8) wykaz wraz z udokumentowanym wykonaniem w ciągu 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - minimum 2 zadań o podobnym zakresie z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wzór wykazu - załącznik nr 4) np. referencje od poprzednich zamawiających, 9) oświadczenie o złożeniu oferty wspólnej (konsorcjum) - jeżeli dotyczy, z zawartą informacją o członkach konsorcjum, liderze, solidarnej odpowiedzialności, 10) oświadczenie o udzieleniu gwarancji, 11) oświadczenie, że zostanie zrealizowana elektrownia wiatrowa o rocznej produkcji energii nie mniejszej niż 2000 MWh przy założonej średniej prędkości wiatru 6,0 m/s oraz wysokości wieży nie mniejszej niż 60 m, 12) oświadczenie o dysponowaniu mocą przyłączeniową dla elektrowni wiatrowych o mocy 800 - 1800 kW do linii 15 kV GPZ Marulewska -Trzaski, 13) oświadczenie o wykonaniu zamówienia siłami własnymi lub przy pomocy podwykonawców (jeżeli przy pomocy podwykonawców - należy podać zakres robót jaki będzie im powierzony), 14) polisa lub inne dokumenty ubezpieczenia potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 15) oświadczenie o ubezpieczeniu budowy od odpowiedzialności cywilnej w przypadku, gdy kwota ubezpieczenia jest niższa niż wartość oferty, 16) dane katalogowe proponowanego urządzenia, 17) dowód wniesienia wadium. W przypadku Konsorcjum dokumenty wymienione w pkt. 4)-7) winni złożyć wszyscy członkowie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pwik-inowroclaw.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach