Przetargi.pl
PROJEKT BUDOWY ULICY ŚW. DOMINIKA SAVIO W EŁKU

Miasto Ełk ogłasza przetarg

  • Adres: 19300 Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 73 26 200 , fax. 087 73 26 230
  • Data zamieszczenia: 2017-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Ełk
    ul. M. J. Piłsudskiego 4
    19300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 73 26 200, fax. 087 73 26 230
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PROJEKT BUDOWY ULICY ŚW. DOMINIKA SAVIO W EŁKU
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENI A Przedmiotem zamówie nia jest opracowanie projektu budowy ulicy Św. Dominika Savio wra z z ulicami przyległymi: uli cą Św. Franciszka, ulicą Św. M. Kolbe oraz ulicą Matki Teresy z Kalkuty na osiedlu Jeziorna w E łku. Opracowaniem należy objąć ulice oznaczone na załączniku nr 1 – orientacyjna lokalizacja i nwestycji. Łączna długość odcinków ulic oraz ciągu pieszego na działce geod. nr 3827/16 ok. 500mb. Na obszarze objętym projektem obowiązuje miejscowy plan zagos podarowania przestrzennego „Ełk – osiedle Jeziorna”, uchwała Rady Miasta Ełku nr XLVI/396/06 z dn. 23 maja 2006r. 1.1 Zakres zamó wienia obejmuje: W ramach dokumentacji projektowej budowy ulic y należy zaprojektować: - j ezdnię z chodnikami i miejscami postojowymi, - oświetlenie ulic zne w technologii LED, - odwodni enie jezdni, chodników, miejsc postojowych, - kanalizację telete chniczną, - zieleń drogową, - ewentualne brakujące elementy sieci wod-kan inwestycją (zgodnie z wa runkami wydanymi przez PWiK Sp. z o.o.), - ewentualną przebudowę istniejących urządzeń kolidujących z projektowaną in westycją (zgodnie z warunkami wydanymi przez gestorów sieci uzbr ojenia terenu). Projekt należ y wykonać zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez Urzą d Miasta Ełk oraz gestorów siec i uzbrojenia podziemnego. Uzyskanie warunków technicz nych należy do obowiązków wykonawcy dokumentacji technicznej. W ramach dokumentacji projektowej wykonawca zobowiązany jest wyko nać badania geotechniczne w zakresie niezbędnym do rozpozna nia warunków gruntowo wodnych. P rojektant zobowiązany będzie do uzyskania pozytywnej opinii Ze społu Opiniującego Projekty In westycyjne działającego przy Urzędzie Miasta Ełku, jak rów nież wszystkich uzgodnień, pozwole ń i decyzji administracyjnych niezbędnych do zrealizowania inwes tycji, w tym również wniosku do decyzji pozwolenia na budowę. W związku z tym, iż dokumentacja wykorzystana zostanie w postęp owaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych, Wykonawca zobowiąza ny jest wykonać tę dokumentację zgodnie z wymoga mi, o których mowa w art. 29 i 30 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z póź. z mianami), pod rygorem poniesienia konsekwencji finansowych (w peł nych wysokościach) z tytułu ewen tualnych korekt finansowych, nałożonych na zamawiającego przez instytucje współfinansujące w przypadku dofinansowania inwestycji ze środków zewnętr znych. Wykonawca powinien przeanal izować opis przedmiotu zamówienia wraz z załączonymi dokumentami i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę – umowa jest r yczałtowa tj. jej cena nie podlega zmiani e w trakcje realizacji. W ramach opracowania wykonawca dostarczy: 1) mapę do celów projektowych, 2) projekt zagospodarowania terenu, 3) projekt drogowy, 4) proj ekt kanalizacji deszczowej, 5) projekt oświetlenia ulicznego, 6) projekt przebudowy urządzeń koli dujących (w przypadku wystąpien ia kolizji), 7) projekt budowy infrastruktury wod-kan (zgodnie z uzyskanymi warunkami technicz nymi), 8) projekt stałej organizacji ruchu, 9) szczegółowe specyfikacj e techniczne wykonania i odbio ru robót, 10) przedmiary robót w rozbiciu na poszczególne odcinki ulic oraz poszczególne branże, 11) kosztorysy inwestorskie, 12) zbiorcze zestawienie kosztów, 13) wniosek do pozwolenia na budo wę, Projekty należy opracować w 6 egz., SST, przedmiar, kosztorys i nwestorski w 2 egz. oraz wersj ę elektroniczną dokumentacji (wersja edytowalna i wersja pdf). G WARANCJA – 24 miesiące od daty odbio ru końcowego 1.2 Wymagania Zamawiającego w zakresie zatr udnienia pracowników przy realizac ji przedmiotu zamówienia. 1.2.1 Zamawiający wymaga zatrudnien ia na podstawie umowy o pracę prze z wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wsk azane poniżej czynności w tra kcie realizacji zamówienia: a) Wykonywanie czynności biurowo- a dministracyjnych, (Wymóg ten do tyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem prac biurowo- ad ministracyjnych.. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób ki erujących pracami projektowy mi, wykonujących usługę geodezyjną itp.) 1.2.2 W trakcie real izacji zamówienia zamawiaj ący uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykona wcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podsta wie umowy o pracę osób wykonującyc h wskazane w punkcie 1.2.1 czynności. Zamawiający uprawniony j est w szczególności do: a) ż ądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełn iania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. w ymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania ś wiadczenia. 1.2.3 W trakcie re alizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiające go w wyznaczonym w tym w ezwaniu terminie wy konawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dow ody w celu potwierdzenia speł nienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób w ykonujących wskazane w punkcie 1.2.1. czynności w trakcie real izacji zamówienia: a) oś wiadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na pods tawie umowy o pracę osób wyk onujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. O świadczenie to powinno zawiera ć w szczególności: dokładne określenie podmiotu składające go oświadczenie, datę złożenia oś wiadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują os oby zatrudnione na podstawie umo wy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pr acę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświ adczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z orygi nałem odpowiednio przez wykonaw cę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonującyc h w trakcie realizacji zamów ienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy l ub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporząd zony). Kopia umowy/umów powinn a zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodn ie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie da nych osobowych (tj. w szczegól ności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pr acownika nie podlega anonimizac ji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pr acę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; (Uwaga: Wyliczenie ma charakter przykładowy. Umowa o pracę może zawierać również inne dane, które podlegają anonimizacji. Każd a umowa powinna zostać przean alizowana przez składającego pod kątem przepisów ustawy z dni a 29 sierpnia 1997 r. o ochronie da nych osobowych; zakres anonimizacji umowy musi być zgodny z przepisami ww. ustawy) 1.2.4 Z tytułu n iespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osó b wykonujących wskazane w punkcie 1.2.1. czynności zamawiający przewiduje sankcję w posta ci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokoś ci określonej w istotnych posta nowieniach umowy (we wzorze umowy) w sprawie zamówienia pub licznego. Niezłożenie przez wyko nawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanyc h przez zamawiającego dowodów w c elu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstaw ie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie pr zez wykonawcę lub podwykonawcę wymo gu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonującyc h wskazane w punkcie 1.2.1. czynn ości. 1.2.5 W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do pr zestrzegania prawa pracy prze z wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez P aństwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach