Przetargi.pl
PROJEKT BUDOWY PARKINGÓW PRZY UL. OKULICKIEGO W EŁKU

Miasto Ełk ogłasza przetarg

  • Adres: 19300 Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 73 26 200 , fax. 087 73 26 230
  • Data zamieszczenia: 2017-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Ełk
    ul. M. J. Piłsudskiego 4
    19300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 73 26 200, fax. 087 73 26 230
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PROJEKT BUDOWY PARKINGÓW PRZY UL. OKULICKIEGO W EŁKU
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej budowy parkingów przy ul. Okulickiego w Ełku. Opracowaniem należy objąć część działki nr 1215/8 położonej między ulicą Okulickiego i ulicą Kolonia. W ramach dokument acji należy zaprojektować ok. 4 0 miejsc postojowych wraz z jezdniami manewrowymi. Komunikacja do proj ektowanych miejsc postojowych o d drogi wewnętrznej zlokalizowanej przy budynku nr 3 Okulickiego. Lokaliza cję miejsc postojowych oznacz ono na załączniku nr 1. Na obszarze objętym projektem obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzen nego „EŁK – OBWODNICA PÓŁNOCNA III”, uchwała nr XLII.408.2014 Rady Mi asta Ełku z dnia 29 kwietnia 20 14 r Zakres zamówienia obejmuje: W ramach dokumentacji projektowej budowy parkingów przy ulicy Okulickieg o w Ełku należy zaprojektować: - jezdnie manewrową z miejscami postojowymi i chodnikami, - oświetlenie d la projektowanego obszaru, - odwodnienie projektowanego obszaru, - zieleń (nasadzenia, trawniki), - ewen tualną przebudowę urządzeń kolidujących. Wykonawca powinien przeanalizowa ć opis przedmiotu zamówienia wr az z załączonymi dokumentami i przygotować ofertę cenową w opar ciu o własną analizę – umowa je st ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcje realizacji. W ramach opracowania wykonawca do starczy: 1) mapę do celów projektowych, 2) badania geotechniczne gruntu, 3) projekt zagospodarowania teren u, 4) projekt drogowy, 5) projekt kanalizacji deszczowej, 6) projekt oświetlen ia, 7) projekt przebudowy urząd zeń kolidujących (w przypadku wystąpienia kolizji), 8) projekt zieleni, 9) projekt stałej organizacji ruc hu, 10) szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, 11) p rzedmiary robót, 12) kosztorysy inwestorskie, 13) zbiorcze zestawienie kosztów, 14) pozwolenie na budowę, Projekty należy opracować w 6 egz., SST, przedmiar, kosztorys inwestorski w 2 egz. oraz wersję elektroniczną dokumentacji (we rsja edytowalna i wersja pdf). GWARANCJA – 24 miesiące od daty odbioru końc owego 1.1 Wymagania Zamawiające go w zakresie zatrudnienia pracowników przy realizacji przedmiotu zamów ienia. 1.1.1 Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane pon iżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) Wykonywanie czynności biurowo- administracyjnych , (Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem prac bi urowo- administracyjnych.. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób kierujących pracami projektowy mi, wykonujących usł ugę geodezyjną itp.) 1.1.2 W trakcie realizacji zamów ienia zamawiający uprawniony je st do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośn ie spełniania przez wykonawcę lub podwyko nawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wyko nujących wskazane w punkcie 1. 2.1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żąda nia oświadczeń i dokumentów w z akresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypad ku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów , c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadcze nia. 1.1.3 W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznacz onym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży za mawiającemu wskazane poniżej dowody w cel u potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub pod wykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.2.1. czynności w tra kcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawc y lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynn ości, których do tyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to p owinno zawierać w szczególności : dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazani e, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, r odzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświa dczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryg inałem odpowied nio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wy konujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub po dwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres o bowiązków, jeżeli został sporządzony). K opia umowy/umów powinna zostać zanonimizo wana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zg odnie z przepisami ustawy z dni a 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności b ez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umow y o pracę i wymiar etatu powinn y być możliwe do zidentyfikowania; (Uwaga: Wyliczenie ma charakter przykładowy. Umowa o pracę może zawierać również inne dane, które podlegają anonimizacji. Każda umowa powinna zostać przeanalizow ana przez składającego pod kątem przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych o sobowych; zakres anonimizacji umowy musi być zgodny z przepisami ww. ustawy) 1.1.4 Z tytułu niespełnieni a przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonującyc h wskazane w punkcie 1.2.1. czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty prze z wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowi eniach umowy (we wzorze umowy) w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego t erminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spe łnienia przez wykonawcę lub pod wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowa ne będzie jako niespełnienie pr zez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskaz ane w punkcie 1.2.1. czynności. 1.1.5 W przypadku uzasadnionych wątpliwo ści co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawc ę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez P aństwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach